AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg følger med på NT, men gud så mye dårlig det er. Herregud hvorfor melder de seg på? Jeg blir helt flau på de sine vegne. Det er ikke kun elendighet med, men mye dårlig er det. Flere som ser på? Anonymous poster hash: 1a937...54d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Familien min ser på. Jeg er forøvrig helt enig med deg. Anonymous poster hash: e7a89...190
mandel92 Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ser på. Men enig, er mye dårlig, og mye middelmådig som går videre. Men det er underholdende likevel! (Selv om jeg er mest svak for vakker sang).
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Nivået i Norge er latterlig dårlig. Det ikke mange som jeg har fått en wow opplevelse fra. Jeg likte hun fra Kina som gjorde akrobatikk på scenen. Hun var kjempe god. Anonymous poster hash: 1a937...54d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 De som er igjen i Norge nå er jo de som ikke har vært med på tidligere sesonger, og ikke har vært med på Idol/andre sangprogrammer... Sier seg selv at nivået dabber. Likevel glimter det til i blant med flinke folk Anonymous poster hash: d3107...65b
Mynona Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Tror ikke det gjemmer seg så mye talent i lille Norge jeg. Nivået er veldig dårlig. Også irriterer det meg så grådig at de sender videre folk som er helt middelmådige fordi de "er så søøøøte". Lisa Tønne vil jo ha alle videre - hva F er hun dommer for liksom? Som dommer må man ta upopulære valg og sende de som virkelig fortjener det videre. 1
Lillemeg25 Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Det er Norge. Kan ikke forvente så mye mer. Vi trenger ikke å ha Idol, X factor, Norske talenter, The voice da. Blir for mye og det sier seg selv at nivået dabber ja. Det er jo ikke noe gøy å se de som har vært med før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå