Gå til innhold

Senter For Spiseforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Har tatt motet til meg å jeg skal nå kontakte sentetr for spiseforstyrrelser etter over 1 år med vanskeligheter. Jeg er livredd.

Er det noen som har erfaringer med sfs?

Skrevet

Har ingen erfaringer med det, men vil bare si lykke til, det er lurt av deg å be om hjelp, og du er tøff!

• Liker 1
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Har ingen erfaringer med det, men vil bare si lykke til, det er lurt av deg å be om hjelp, og du er tøff!

Tusen hjertelig takk! :)

Skrevet

Hvilket senter er dette? Jeg skal begynne i behandling nå i februar, sykehuset i nord trøndelag.

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Hvilket senter er dette? Jeg skal begynne i behandling nå i februar, sykehuset i nord trøndelag.

I stavanger :)

Gjest Tirra Lirra
Skrevet

Har tatt motet til meg å jeg skal nå kontakte sentetr for spiseforstyrrelser etter over 1 år med vanskeligheter. Jeg er livredd.

Er det noen som har erfaringer med sfs?

Har heller ikke noen erfaringer med spiseforstyrrelser, men jeg vil bare ønske deg lykke til! Noe av det vanskeligste her i livet, er å spørre om hjelp når man trenger det mest. Du er tøff! :hug:

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Har heller ikke noen erfaringer med spiseforstyrrelser, men jeg vil bare ønske deg lykke til! Noe av det vanskeligste her i livet, er å spørre om hjelp når man trenger det mest. Du er tøff! :hug:

Så snill du er! Tusen tusen takk :)

Skrevet

Jeg ringte de da jeg ble gravid og bekymret meg for hvordan det skulle gå å veie seg osv, og ble veldig godt møtt!

Lykke til!

Anonymous poster hash: c3360...77f

Gjest carmabell
Skrevet

Masse lykke til! :) Har bare erfaringer med capio, spiseenheten i vestfold og kan en del om rasp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...