Gjest Ketchupjenta Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Har tatt motet til meg å jeg skal nå kontakte sentetr for spiseforstyrrelser etter over 1 år med vanskeligheter. Jeg er livredd. Er det noen som har erfaringer med sfs?
Pringle Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Har ingen erfaringer med det, men vil bare si lykke til, det er lurt av deg å be om hjelp, og du er tøff! 1
Gjest Ketchupjenta Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Har ingen erfaringer med det, men vil bare si lykke til, det er lurt av deg å be om hjelp, og du er tøff! Tusen hjertelig takk!
tingeling~ Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Hvilket senter er dette? Jeg skal begynne i behandling nå i februar, sykehuset i nord trøndelag.
Gjest Ketchupjenta Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Hvilket senter er dette? Jeg skal begynne i behandling nå i februar, sykehuset i nord trøndelag. I stavanger
Gjest Tirra Lirra Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Har tatt motet til meg å jeg skal nå kontakte sentetr for spiseforstyrrelser etter over 1 år med vanskeligheter. Jeg er livredd. Er det noen som har erfaringer med sfs? Har heller ikke noen erfaringer med spiseforstyrrelser, men jeg vil bare ønske deg lykke til! Noe av det vanskeligste her i livet, er å spørre om hjelp når man trenger det mest. Du er tøff!
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Har heller ikke noen erfaringer med spiseforstyrrelser, men jeg vil bare ønske deg lykke til! Noe av det vanskeligste her i livet, er å spørre om hjelp når man trenger det mest. Du er tøff! Så snill du er! Tusen tusen takk
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ringte de da jeg ble gravid og bekymret meg for hvordan det skulle gå å veie seg osv, og ble veldig godt møtt! Lykke til!Anonymous poster hash: c3360...77f
Gjest carmabell Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Masse lykke til! Har bare erfaringer med capio, spiseenheten i vestfold og kan en del om rasp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå