Gå til innhold

Kjenner en kjendis.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det en kjendis du føler du kjenner godt? Hvorfor føler man det, når man lager egen bilder av kjendisen?

Kan man bli mer kjent med en kjent person igjennom media enn med en som omtrent ikke snakker med det og er sjenert og viset lite av seg selv?

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenne en kjendis???

Hvis man kjenner en person, så forholder man seg da til privatpersonen og ikke til vedkommende som kjendis????

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei

I motsetning til andre mennesker så går ikke jeg rundt og tror at jeg kjenner en person fordi jeg ser de på tv

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Jeg føler ikke at jeg kjenner mennesker jeg ikke har møtt, kjendiser eller ei.

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Jeg føler ikke at jeg kjenner mennesker jeg ikke har møtt, kjendiser eller ei.

Kan ikke kjenne noen man ikke har møtt nei.

Og de kjendisene jeg kjenner, anser jeg ikke som kjendiser, men som venner. De er jo bare helt normale mennesker, som alle andre.

Anonymous poster hash: 8ef3d...122

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at det er ganske mange som føler de kjenner Justin Bieber veldig godt. I og med at alle disse Beliberne sier han har forandret livet deres og de forsvarer han samme hva han gjør.

• Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Tja, som en som er glad i musikk og har lest noen biografier og intervjuer med de jeg er mest interessert i, så kan jeg føle en form for connection eller noe med de som skriver musikk eller bøker som snakker til meg. Vil ikke si jeg føler jeg direkte kjenner dem akkurat, men sammenligner du med en fjern bekjent jeg knapt snakker med og som ikke byr på seg selv så er det kanskje sånn at jeg føler jeg vet litt mer om hva denne kjendisen har av verdier og meninger enn jeg vet om de som jeg faktisk kjenner i ordets rette forstand.

Jeg kjenner jo en kjendis eller tre også, men ikke som nære venner. Også der føler jeg at man tar med det man har fått med seg gjennom media, det blir en del av det å kjenne den personen og står ikke utenfor det. Det de uttrykker i media er jo også en del av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...