AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som har noen gode forslag til øretelefoner til Galaxy S4 som sitter godt, har kontroller og generelt er gode til trening? Har et par nå, som dessverre viste seg å ikke være kompatible med s4 (selv om de lå som tilbehør til S4 på en nettside). Anonymous poster hash: 1234b...7ad
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Beats by Dre proppene er fantastiske. Hvis du ønsker en billigere variant anbefaler jeg phillips sine , med sånne gummipropper. Tror de koster ca 299/399 på Clas ohlson. Utrolig god lyd for pengene. Anonymous poster hash: f2439...217
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Hvis det er disse du tenker på, så er det samme som jeg har. Fjernkontrollen på headsettet fungerer ikke med min S4. Men takk for tips. Anonymous poster hash: 1234b...7ad
Wiggins Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Det er mulig jeg er gammeldags, men jeg synes headsett med nakkebøyle er best til trening. Min erfaring er selv et billig et stort sett gir bedre lyd enn in-ear-proppe, og nakkebøylen ligger godt når jeg sitter på spinningsykkelen. Selv bruker jeg et headsett jeg kjøpte på Biltema for kr. 50 for et par år siden, men de fant jeg ikke på Biltemas nettsider nå. Jeg fant derimot disse til kr. 79 hos Elkjøp: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/HAMA56220/hama-hodetelefoner-med-nakkeboyle-hk-216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå