AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Har greid å gå ned nærmere 70kg. Jeg har selvfølgelig mye løs hud og lurer på om det burde ha noe å si på målet jeg setter meg? Vil helst gå ned 5kg til så jeg er innenfor normalvektig og litt til. Vekta står helt stille uansett hvor lite jeg spiser eller hvor mye jeg trener, så jeg begynner å lure på om det noen gang kommer til å vere mulig å gå mer ned i vekt eller om jeg har ødelagt kroppen min for mye siden jeg var så stor?Anonymous poster hash: 7b2ca...557
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Du har nok kommet til et platå. Det er enklest å gå ned i starten og når man har mye vekt å bli kvitt. For hver kilo blir det litt vanskeligere. Hvor lenge har vekta di står på stedet hvil? Av og til trenger kroppen en uke eller en måned, og så går man videre ned :-) Det at du har vært stor har ikke noe å si for hvor slank du kan bli. Husk at muskler forbrenner mer enn fett, kanskje du bør trene mer styrke? Gratulerer med et imponerende vekttap!Anonymous poster hash: eadbe...53e
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Har greid å gå ned nærmere 70kg. Jeg har selvfølgelig mye løs hud og lurer på om det burde ha noe å si på målet jeg setter meg? Vil helst gå ned 5kg til så jeg er innenfor normalvektig og litt til. Vekta står helt stille uansett hvor lite jeg spiser eller hvor mye jeg trener, så jeg begynner å lure på om det noen gang kommer til å vere mulig å gå mer ned i vekt eller om jeg har ødelagt kroppen min for mye siden jeg var så stor?Anonymous poster hash: 7b2ca...557 Du har gått ned 70(!!!!) kg Det beviser at ingenting er ødelagt Men det tar lengre tid for en mindre kropp og gå ned i vekt. Du er nok litt "bortskjemt" da du er vant med rask nedgang og store tall fordi du hadde såpass mye vekt å gå på. Men nå er du der vanlige mennesker er og da koster det mer å miste så lite som 5 kg. Hva er høyde, alder og vekt nå? Hvor mange kalorier ligger du på? Hva type trening gjør du? 1
Pringle Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Gratulerer med en formidabel nedgang! Har du justert kaloriinntaket ditt etter din nye vekt? En lettere kropp trenger jo mindre mat bare på å holde seg i live. Uansett er det kanskje lurt å ligge en stund der du er nå så huden får litt tid til å trekke seg sammen?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Har holdt vekta ett år nå. Ligger på 1500-1800 kcal. Er 175 høy og veier 84. 24år gammel så føles utrolig urettferdig å ha denne kroppen jeg har. Har en periode på noen mnd spist under 1500kcal å uten at jeg gikk noe ned. Anonymous poster hash: 7b2ca...557
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Har holdt vekta ett år nå. Ligger på 1500-1800 kcal. Er 175 høy og veier 84. 24år gammel så føles utrolig urettferdig å ha denne kroppen jeg har. Har en periode på noen mnd spist under 1500kcal å uten at jeg gikk noe ned. Anonymous poster hash: 7b2ca...557 Trener du?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg går veldig mye og prøver å få trent. Har helt angst for treningstudio men trena hos en kompis en stund. Flytta så har ikke den muligheten lenger. Men treningen påvirka ikke vekta... Anonymous poster hash: 7b2ca...557
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg går veldig mye og prøver å få trent. Har helt angst for treningstudio men trena hos en kompis en stund. Flytta så har ikke den muligheten lenger. Men treningen påvirka ikke vekta... Anonymous poster hash: 7b2ca...557 Kardiotrening og styrke kan påvirke både vekt og cm(mest det siste). Tror fokuset ditt nå burde endres fra vekt til å bygge opp muskelmasse og redusere fettprosenten. Vekta i seg selv er ikke viktig så lenge du får en fin balanse mellom muskler og fett; vil tro en fit og stram kropp er viktigere enn et tall?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Selvfølgelig men kommer nok aldri til å få en stram kropp uten en del operasjoner, så har satt et lite mål på vekt.. burde nok starte på treningstudio og kanskje få litt veiledning... Anonymous poster hash: 7b2ca...557
Gjest Trøffel Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Selvfølgelig men kommer nok aldri til å få en stram kropp uten en del operasjoner, så har satt et lite mål på vekt.. burde nok starte på treningstudio og kanskje få litt veiledning...Anonymous poster hash: 7b2ca...557 Men liker du treningsstudioer da? Jeg har helt angst for treningsstudioer men trener masse hjemme Du trenger ikke stort mer enn en matte og en core ball for å komme i gang
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Selvfølgelig men kommer nok aldri til å få en stram kropp uten en del operasjoner, så har satt et lite mål på vekt.. burde nok starte på treningstudio og kanskje få litt veiledning... Anonymous poster hash: 7b2ca...557 Du vil nok få bedre resultater med mer muskler om du har løs hud da musklene vil fylle opp volum på en annen måte enn fett. Ved mer nedgang vil du mest sannsynlig få mer løs hud. Derfor tenker jeg at det er bedre for deg å fokusere på mer muskelmasse i den fasen du er i nå
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Fantastiske resultater! Grattulerer Kan du fortelle hvordan du gjorde det ?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Fantastiske resultater! Grattulerer Kan du fortelle hvordan du gjorde det ? Starta vel med spiseforstyrrelse når jeg flytta for meg selv. Overspiste så fort jeg fikk tilgang på mat, men som oftest kunne jeg gå en dag eller to mellom måltidene. Så ble jeg gravid og tok tak i problemene mine med mat. Prøvde å lage skille mellom følelsene og maten. Hadde sosial angst og traumer. Så har jeg etterhvert bare lært meg å kjenne kroppen min og lært meg kosthold. Lykkelig gift med verdens beste mann som elsker meg og min sønn og gjør livet mitt mer stabilt. Til og med nå med baby på vei. Så er vel både så enkelt eller vanskelig som å sortere problemene sine og ha en sterk viljestyrke. Nå mangler jeg bare di siste 5 kg (helst 15kg) men det må bli etter baby er ute. Fikk en overraskende positiv test så ble plutselig veldig fornøyd med kroppen selv om den er litt for rund og ting henger... måtte bare få det ut!:DAnonymous poster hash: 7b2ca...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå