AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Dere som trener mye, hvordan gjør dere det ifh til hårvasken? Vasker dere det hver dag? Og hvilke produkter bruker dere? Jeg svetter mye, så føler det er best å vaske det etter hver økt, men samtidig sliter det jo en del på håret.. Anonymous poster hash: bace1...e21
Ingvilddd Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har også et problem der. Unngår faktisk å trene så mye og hardt som jeg egentlig ønsker, fordi jeg ikke ønsker å dusje håret hver dag siden det sliter. Jeg vasker håret omtrent fire ganger i uken, bruker sjampo og balsam fra frisørsalong (varierer litt hvilket merke). Burde vel også bruke hårkur, men det har jeg ikke investert i enda. Har prøvd å bruke tørrsjampo, men det funker ikke i det hele tatt for meg i alle fall, håret ser fortsatt like fett ut 1
challenger Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vasker hver dag med shampo og balsam. Svetter mest i hodebunnen, så føler ikke det blir rent med evnt bare vann.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg svetter veldig mye i underhåret når jeg løper. Jeg løper dog ikke hver dag. Det er jo bra å variere trening uansett. Nå trener jeg styrke to ganger i uken og løper to ganger i uken. Jeg vasker håret med sjampo de dagene jeg løper. Når jeg trener styrke bare skyller jeg håret, det holder i massevis. Anonymous poster hash: 55650...22c
Gjest Blubbs Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg trener ca fire ganger i uken, og det er da jeg vasker håret. Vasker ikke håret ellers. 2
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Vasker håret hver dag. Håret er fremdeles friskt og skinnende så har ikke merket noe slitasje. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Har dere langt eller kort hår da? Jeg har veldig langt og tykt hår, og gidder sjelden å føne det - men det er jo utrolig kjedelig å måtte vaske håret etter hver eneste trening, føler jeg går med vått hår hele tiden da. Det utelukker å trene litt hver dag - jeg "må" begrense det til hardere økter færre ganger i uka Anonymous poster hash: 20192...af8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Kommer kanskje an på utgangspunktet man har om man kan vaske ofte. Vasker mitt ca. annenhver da men frisørene skryter likevel av hvor sunt, tykt og sterkt håret mitt er Verste er at jeg ikke gjør noe som helst med det, butikk-kjøpt sjampo og balsam fra first price Og sånn har det vært uavhenig av om det er langt eller kort. Men om man må vaske ofte, vil ikke en hårkur kunne hjelpe så det ikke blir slitt? Jeg kan i alle fall ikke la være å vaske håret etter å ha trent, ikke pga. svetten, men rett og slett for det blir så grusomt ullent så jeg ser ut som en sau helt til jeg vasker det Anonymous poster hash: 44c51...c61
Gjest Ciegus Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 I perioder hvor jeg trener ofte prøver jeg å trene morgen/kveld annenhver dag hvis jeg skal bry meg om håret. Dvs trener kveld mandag, vasker ikke håret for jeg skal ikke treffe noen, trener så tirsdag morgen og vasker håret. Gjentas onsdag og torsdag, med hårvask torsdag morgen igjen. Nå har jeg kortere hår, så da er det ikke stress med daglig vask lenger. 1
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Har dere langt eller kort hår da?Jeg har veldig langt og tykt hår, og gidder sjelden å føne det - men det er jo utrolig kjedelig å måtte vaske håret etter hver eneste trening, føler jeg går med vått hår hele tiden da. Det utelukker å trene litt hver dag - jeg "må" begrense det til hardere økter færre ganger i uka Anonymous poster hash: 20192...af8 Jeg har langt hår forbi albuen. Får alltid skryt av håret mitt hos frisører. Men det kommer selvsagt an på hva hårtype du har angående hvor mye det tåler. Jeg kan føne, krølle og tupere det og det er like glansfullt etter en vask. 1
skruf Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vasker håret annenhver dag, og trener 4-5 dager i uka. De gangene jeg trener og ikke vasker håret så bruker jeg tørrshampo. Svetter endel i hodebunnen, men kan ikke vaske håret så ofte pga jeg er redd for å slite på det. Har langt hår, nesten ned til midjen. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vasker håret annenhver dag, og trener 4-5 dager i uka. De gangene jeg trener og ikke vasker håret så bruker jeg tørrshampo. Svetter endel i hodebunnen, men kan ikke vaske håret så ofte pga jeg er redd for å slite på det. Har langt hår, nesten ned til midjen. Samme her. Men mitt hår stopper på midten av ryggen. Men etter spinning MÅ jeg vaske håret. Joico-tørrshampo er gullego'
skruf Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Samme her. Men mitt hår stopper på midten av ryggen. Men etter spinning MÅ jeg vaske håret. Joico-tørrshampo er gullego' Jeg og er ganske så våt i håret etter 45 min på tredemølla, men likevel….bruker å flette håret i ei høy flette og feste i en durt på hodet sånn at ikke det kommer i kontakt med ryggen. Men blir jo våt i hodebunnen da.. Har ikke prøvd den tørrshampoen, men jeg har en fra fudge som er ganske så god:) Bortsett fra at den lukter mann.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Åh, dette er vanskelig. Jeg får nemlig skikkelig fett hår hvis jeg vasker håret mitt hver dag, selv noen timer etter at det er nyvasket. Så jeg kan rett og slett ikke vaske håret hver dag. Annenhver dag går greit. Blir heldigvis ikke så svett i håret når jeg trener. Vasker dermed håret annenhver dag, og kroppen dusjes hver dag. Anonymous poster hash: 6df94...c66
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Jeg og er ganske så våt i håret etter 45 min på tredemølla, men likevel….bruker å flette håret i ei høy flette og feste i en durt på hodet sånn at ikke det kommer i kontakt med ryggen. Men blir jo våt i hodebunnen da.. Har ikke prøvd den tørrshampoen, men jeg har en fra fudge som er ganske så god:) Bortsett fra at den lukter mann. Jeg må vaske håret etter å ha løpt også. Spesielt ute på sommeren. Men gjør som deg, og setter håret vekk i en knott så det kommer vekk fra rygg og nakke. Jeg bruker forresten K-Pack fra Joico en gang i uka også. All den bruken av strikk sliter på håret, så da er det digg med en ukentlig hårkur.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Vasker håret hver dag. Håret er fremdeles friskt og skinnende så har ikke merket noe slitasje. Hvilke produkter bruker du? Og har du typisk "nordisk", fint hår eller tykkere/krøllete? Jeg har førstnevnte, og føler det blir så lett fett om jeg vasker det hver dag.. Anonymous poster hash: bace1...e21
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Hvilke produkter bruker du? Og har du typisk "nordisk", fint hår eller tykkere/krøllete? Jeg har førstnevnte, og føler det blir så lett fett om jeg vasker det hver dag.. Anonymous poster hash: bace1...e21 Nei, har ganske tykke hårstrå så vet det tåler en støyt. Men bruker John Frieda shampoo, balsam og hårkur og det er beste serien jeg har prøvd. Andre typer gjør hodebunnen fett.
Ingvilddd Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har hår omtrent til skuldrene. Vasker håret etter at jeg har løpt/spinning (3 eller 4 ganger i uka), men ikke etter en økt med bare styrke, eller etter f.eks. en gruppetime på treningssenteret hvor jeg ikke blir veldig svett 1
Gjest Makemeloveit Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Anbefaling fra en frisør: Ikke vask håret hver dag! Kan anbefale deg å bruke tørrshampoo fra Sexy Hair. Den sprayer du i bunnen, lar virke et minutt, og grer ut med hårbørste. Fjerner fett, lukt og skitt! Helt super å bruke annen hver dag, og vaske det annenhver
Ingvilddd Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Anbefaling fra en frisør: Ikke vask håret hver dag! Kan anbefale deg å bruke tørrshampoo fra Sexy Hair. Den sprayer du i bunnen, lar virke et minutt, og grer ut med hårbørste. Fjerner fett, lukt og skitt! Helt super å bruke annen hver dag, og vaske det annenhver Hvor mye koster en slik tørrsjampo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå