nanban Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 HJELP MEG Har hatt prøvetime hos frisøren, og ville bare gråte og avlyse br. etterpå- Har prøvd å forklare at jeg IKKE vil ha "bryllupshår". Steller meg ikke så mye til vanlig, og har ikke lyst til å være helt "stiv" den dagen,-selv om det er fint på andre. Har hår til skuldrene og vil gjerne være litt hippie,- kanskje noe alà Mette Marit på vennefesten?.. Finner jo ikke stort nok bilde av henne til frisøren. Skjønner at jeg er vanskelig, men får ikke noe feelback/ideer heller. Har vært på alle de vanlige hårsidene dere legger ut her også, men finner ingen ting. skal kanskje ha endel tynne fletter litt "rotete" bakover løst samlet i nakken. Tror frisøren er veldig låst i hva som "går an" for en brud, så jeg ville gjerne ha noen bilder å ta med, for er ikke så kreativ selv. Forslag tas i mot med STOR takk!!
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Jeg har ikke bilde til deg, men for all del godta ikke å bli stivpynta, hvis du ikke vil det. Det er viktig at alt er slik du vil ha det den dagen. Hvis hun ikke går med på å prøve å endre litt instilling ( praktisk talt hele norge vet hvordan håret til mette marit var på vennefesten) så prøv å få byttet frisør.....
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Helt enig, ble ikke håret bra så avlys hele bryllupet! Hallo???
jbkaarud Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Jeg er enig med scorpion73 - bytt frisør hvis du ikke er fornøyd. Få deg en ny prøvetime.
Gjest *Perser* Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 helt enig her med de andre bytt frisør! lykke til så masse det kommer til å gå bra skal du se
'Lilly' Skrevet 16. juni 2002 #6 Skrevet 16. juni 2002 Skjønner deg 100%. Dette er mye av grunnen til at jeg faktisk har valgt å ordne meg på håret selv. Da får jeg det akkurat slik som jeg vil ha det!! Klarer ikke din frisør det du vil, så bytt for all del frisør!!!! Det er ikke meningen at du skal gå rundt på din egen bryllupsdag og føle deg fæl.. Og ikke vær redd for å si i fra!! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #7 Skrevet 16. juni 2002 BYTT FRISØR! Du skal såvisst ikke være misfornøyd under en slik anledning, så du vil garantert ikke angre på å finne noen andre.
Gjest Lottemor Skrevet 16. juni 2002 #8 Skrevet 16. juni 2002 http://www.angelfire.com/de/verenasroyalty...MetteMarit.html fant noen bilder til deg av MetteMarit kansje du finner en frisyre som du kunne tenke deg hær?? I alle fall så ville jeg ha byttet frisør og fått en ny prøve time ....... lykketil klem fra
Stinemor Skrevet 16. juni 2002 #9 Skrevet 16. juni 2002 Det er du som skal betale, det er ditt hår, det er dine meninger, det er du som bestemmer, det er du som skal føle deg vel og det er du som skal gifte deg....................derfor................BYTT FRISØR til noen som skjønner deg!!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå