Gå til innhold

Bakt potet i micro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker dette?I så fall hvordan gjør man det? Jeg har ingen stekovn,og savner å spise bakt potet.

Anonymous poster hash: d6a63...239
Skrevet

Ja det funker men ikke optimalt. Men for all del ikke ha aluminiumsfolie på, men det fisste du sikkert

Skrevet

Ja det funker men ikke optimalt. Men for all del ikke ha aluminiumsfolie på, men det fisste du sikkert

Det visste jeg.Det lærte jeg som liten jente

Anonymous poster hash: d6a63...239

Skrevet

Jeg lager søtpoter i micro og de funker supert! Prikk skallet med gaffel, lett potetene på en asjett i microen, full guffe 7minutter, snu potetene og sett på 7 nye minutter. Mener å huske at jeg har testa med vanlige poteter også en ganga og at det funka fint, men litt usikker på tiden.. Den vil nok også varierer fra ovn til ovn. Men husk å prikke skallet - hvis ikke kan potene ekslodere og hele micoren blir full av potetguffe ;)

Skrevet

Ja de kan eksplodere, du må stikke hull i potetene, gjerne helt inn til midten og gjennom med et sånt grillspidd eller noe. Tror jeg pleide å stikke tre hull helt gjennom og heiv den i microen da jeg bodde på hybel. Blir ikke helt det samme som ovnsbakt men det funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...