AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 23 (kvinne) og er student. Jeg har vært singel i 2,5 år og har en stund sett etter en kjæreste. Jeg har blitt mye såret som mange andre, og har en tendens til å være hun som roter seg bort i litt feil mannfolk. Nå har jeg tatt opp kontakten med en gammel flamme som det ikke ble noe mer med fordi jeg måtte flytte pga studier, men nå har jeg flyttet tilbake så vi har begynt å date igjen. Han liker meg, og jeg liker han, og begge har allerede snakket om å kanskje bli sammen. Han er nå mer gira på forhold enn meg, men jeg var mer gira i starten. Nå etter at jeg tok han med på sosialt samvær til noen venner i helgen så fikk jeg et større innblikk i hvordan han fungerer sosialt med mine venner, og det gikk over all forventning bra. Han liker vennene mine, og vennene mine liker han. Men så fikk jeg plutselig kalde føtter i natt når vi tok taxi hjem sammen til han. Jeg har med andre ord kjent på en usikkerhet i en lengre periode, men har prøvd å skyve den vekk. I natt la jeg meg bare å sov fordi jeg rett og slett ikke ville ha noe sex med han, og i morges da jeg våknet ville jeg bare hjem. Han er 2 år eldre en meg og er den typiske nerden da han studerer høyt innenfor grenen Ingeniør, noe av det samme som jeg studerer så føler vi henger bra sammen når det gjelder framtid og ambisjoner. Men før så var han noe på kjøret men tok seg kraftig sammen, så han drikker nesten ingenting lengre. Han ser veldig "snill" ut og er den typiske mannen som damer velger bort fordi han ikke er nok bad osv. Han er høy og kjekk, og har en veldig humoristisk og interessant personlighet, men det er noe ved han som gjør meg usikker. Jeg er veldig seksuelt erfaren og har et forhold bak meg som varte i 4 år, men han har aldri hatt dame eller nesten ikke hatt sex med noen. Når han kysser meg så rekker han tungen ut før han kysser, noe som jeg måtte snakke med han om fordi det rett og slett bare var ekkelt. Og han avbryter meg ofte når jeg prater i ønske om å plutselig kysse meg slik klissje aktig da han kommer sakte men sikkert mot ansiktet mitt.. Og han er veldig klåfingrete og innpåsliten. Feks, om jeg skal sove så klår han på meg hele natten og rett og slett stresser meg. som rett og slett er kleint, samt bare rart. Haha! Det er ikke noe galt, da jeg selv er litt weird, men jeg får følelsen av at han enter er veldig overgira og nervøs, eller at det er noe "galt" med han... Ellers har vi god kommunikasjon, og jeg vet at dette er bare flisespikkeri, men jeg klarer alikevel å henge meg opp i små ting som får meg til å trekke meg unna han etter han spurte om vi skulle bli sammen. Jeg er veldig glad i han å ønsker å bli bedre kjent med han, men kjenner jeg trenger mye lengre tid. Han har så lite erfaring, og vil på en måte bare hoppe inn i et forhold med meg NÅ! Men jeg sa at det var alt for tidlig.. Jeg får vondt i meg når jeg rakker ned på han slik, men jeg er rett og slett redd for å bli sammen med noen som ikke passer meg, derfor så venter jeg lenge. Dessuten er jeg etter andre "høyere på skalaen" både sosialt, og utseendemessig men det bryr jeg meg ikke om, men alikevel så er jeg noe usikker på han. Han har blitt mobbet før fordi han brukte briller, så han har ikke noe kontakt med vennene sine fra der han bodde før som var på landet. Så føler han er noe usikker pga dette. Så er det viktig å ta med at jeg er vant til å drive på med menn som er litt mer vanskelig å få, samt menn som er litt "slemmere", så han er litt utenom det vanlige innenfor mitt felt av menn. Og med tanke på at han vet hvem jeg har drevet på med før så prøver han ofte å være "påtvingt bad" fordi han tror at jeg liker bare menn som er slik, men det er feil og det har jeg fortalt han. Altså, vet at dette blir et veldig rotete innlegg, men jeg vet rett og slett ikke om det er meg det er noe galt med, eller om vi rett og slett ikke passer sammen. Jeg vet at vi kunna ha fått det bra sammen, men han klarer alikevel å gjøre meg usikker ved at jeg trekker meg unna etter at han fortalte at han ville bli kjæresten min. Nå er jeg redd for å miste han, eller freake ut! Så jeg trenger rett og slett en tenkepause.. Hva tenker dere? Er jeg bare redd, og leter bevisst etter feil. Eller høres han ikke helt oppegående ut?! Hjelp meg, takk:) Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
spegel Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Hvilke følelser har du for han? Er du forelsket? Kribler det i magen?
Gjest Heartbeat Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Synes han høres god og snill ut jeg. Grunnen til at han koser mye på deg er vel at han føler seg veldig heldig som har fått en sånn deilig og vakker kvinne. Om han er uerfaren så kan han ha mye innestengt kåtskap som vil ut Er selv sammen med en som er uerfaren og han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Han er også ekstremt kosete og kåt og klår på meg hele tiden, men jeg liker det da jeg selv er veldig kosete av meg. Jeg synes du skal gi han en sjanse, han setter sikkert slik pris på deg og det han kan få av deg at det kanskje er overveldet? Jeg ville mye heller ha hatt en slik mann enn en badboys som bare tenker på seg selv. Du vil sikkert angre om du lar han gå 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Altså, vet at dette blir et veldig rotete innlegg, Det var det. Forøvrig så har jeg mange av de trekkene du lister opp som irriterende. Og dama mi virker å like dem, selv om jeg har lav inntekt, lite venner, og ikke i nærheten av sjans til å få en så interessant og viktig jobb som din type her har. Så kanskje det bare er deg? Anonymous poster hash: f6101...553 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Hvilke følelser har du for han? Er du forelsket? Kribler det i magen? Hei:) Når jeg møtte han for en uke siden så fikk jeg på en måte "sommerfugler" i magen, så jeg liker han og liker å være med han. Men jeg merker at etter i går natt så ville jeg bare ha en liten pause. Har vært med han torsdag, fredag, lørdag til i dag, så er ikke vant til å ha menn så tett innpå. Jeg har vært bort i kveld til noen venner, og han har allerede sendt meg 4 meldinger, men jeg har på en måte ikke savnet han. Jeg ser fortsatt på andre menn og senest i kveld møtte jeg en jeg plutselig ble noe interessert i... Aner ikke hva som skjer? Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Dette minner meg om en jeg har vært litt med.. Som også er ingeniørstudent og stikker tunga ut av munnen før han kysser... Kanskje det er samme person? Hva er første bokstaven i navnet hans? Anonymous poster hash: 71152...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Synes han høres god og snill ut jeg. Grunnen til at han koser mye på deg er vel at han føler seg veldig heldig som har fått en sånn deilig og vakker kvinne. Om han er uerfaren så kan han ha mye innestengt kåtskap som vil ut Er selv sammen med en som er uerfaren og han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Han er også ekstremt kosete og kåt og klår på meg hele tiden, men jeg liker det da jeg selv er veldig kosete av meg. Jeg synes du skal gi han en sjanse, han setter sikkert slik pris på deg og det han kan få av deg at det kanskje er overveldet? Jeg ville mye heller ha hatt en slik mann enn en badboys som bare tenker på seg selv. Du vil sikkert angre om du lar han gå Hei. Tusen takk for et bra svar. Ja, jeg liker han veldig godt' men er vant til mye fart og spenning.. Så tanken på å velge han skremmer meg noe. Ja, jeg er veldig glad i han allerede, men er redd for at jeg kan overkjøre han om jeg havner i et forhold med han. Altså, vi har ganske ulik sosial status da han nesten ikke kjenner noen i byen jeg bor, så føler at jeg må skaffe han venner osv... Han er så uerfaren at jeg må lære han å kysse, samt ligge stille i sengen fordi jeg blir sliten osv.. Men samtidig så synes jeg han er litt søt:P Er bare redd for at han blir for ordentlig for meg, eller om han gjemmer noe for meg. Synes faktisk det er litt spesielt å være 24 å aldri ha hatt et forhold, samt hadd meget lite sexpartnere.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg vet bare at jeg vil vente lenge med å evt bli sammen med han. Btw, hvordan var han du ble sammen med i starten, og var han like uerfaren? Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Dette minner meg om en jeg har vært litt med.. Som også er ingeniørstudent og stikker tunga ut av munnen før han kysser... Kanskje det er samme person? Hva er første bokstaven i navnet hans? Anonymous poster hash: 71152...1fb hahahaha! Kanskje det. M er forbokstaven Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Da er det ikke han begynte å lure på om han styra med flere enn meg her Anonymous poster hash: 71152...1fb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Det var det. Forøvrig så har jeg mange av de trekkene du lister opp som irriterende. Og dama mi virker å like dem, selv om jeg har lav inntekt, lite venner, og ikke i nærheten av sjans til å få en så interessant og viktig jobb som din type her har. Så kanskje det bare er deg? Anonymous poster hash: f6101...553 Ok, skjønner. Ja, jeg verdsetter menn med ambisjoner og det har han. Men er redd for at han ikke skal strekke til nok når jeg er mye mer erfaren enn han. Jeg har reist mye, sett mye, og har allerede vært i et langt forhold som jeg har lært veldig mye av. Mens han har opplevd minimalt av alt jeg har sett og opplevd osv.. Er bare redd for at vi blir litt forskjellig slik... Det er kanskje bare jeg.. Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Da er det ikke han begynte å lure på om han styra med flere enn meg her Anonymous poster hash: 71152...1fb HAHA! Skjønner:P Nei, det var bra det ikke var han da. men gud hvor klein det er når han tvinger tungen sin i munnen min når han bare skal kysse meg. Samt når vi har sex så prøver han seg på dirty talk men han failer så sykt! Føler meg skikkelig slem når jeg sier slik om han, men gud hvor kleint det er.. Jeg måtte faktisk si i fra til han i går, da jeg rett og slett begynte å le... Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
Gjest .-L-. Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Ok, skjønner. Ja, jeg verdsetter menn med ambisjoner og det har han. Men er redd for at han ikke skal strekke til nok når jeg er mye mer erfaren enn han. Jeg har reist mye, sett mye, og har allerede vært i et langt forhold som jeg har lært veldig mye av. Mens han har opplevd minimalt av alt jeg har sett og opplevd osv.. Er bare redd for at vi blir litt forskjellig slik... Det er kanskje bare jeg.. Anonymous poster hash: 4ed95...2fc Mener du at det er avgjørende for om han vil være en bra kjæreste da? 1
Gjest Heartbeat Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Hei. Tusen takk for et bra svar. Ja, jeg liker han veldig godt' men er vant til mye fart og spenning.. Så tanken på å velge han skremmer meg noe. Ja, jeg er veldig glad i han allerede, men er redd for at jeg kan overkjøre han om jeg havner i et forhold med han. Altså, vi har ganske ulik sosial status da han nesten ikke kjenner noen i byen jeg bor, så føler at jeg må skaffe han venner osv... Han er så uerfaren at jeg må lære han å kysse, samt ligge stille i sengen fordi jeg blir sliten osv.. Men samtidig så synes jeg han er litt søt:P Er bare redd for at han blir for ordentlig for meg, eller om han gjemmer noe for meg. Synes faktisk det er litt spesielt å være 24 å aldri ha hatt et forhold, samt hadd meget lite sexpartnere.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg vet bare at jeg vil vente lenge med å evt bli sammen med han. Btw, hvordan var han du ble sammen med i starten, og var han like uerfaren? Anonymous poster hash: 4ed95...2fc Han var så og si uten sexerfaringer, men er en voksen mann Har måttet lære han endel, men jeg er kanskje litt annerledes enn deg for jeg tenner på de som er uerfarne, så jeg kan lære de opp Fordelen er jo at du kan forme de litt til det du ønsker Kan hende du er redd han skal bli for kjedelig for deg, men kan også hende det bor mye mer i han enn du selv tror nå. Han kan være for sjenert til å vise deg det i begynnelsen. Det med dirty talk kjenner jeg igjen, men jeg synes bare det er søtt at de forsøker og feiler litt Min var også motsatt av meg i begynnelsen, veldig forsiktig og ikke så mange venner, mer tilbaketrukket. Ikke erfaring med damer i den grad, ingen barn..Mens jeg er sosial, åpen og utadvent , hatt mange forhold, har barn.. osv.. Men etter vi ble ordentlig kjent er han verdens snilleste, godeste, tryggeste og beste gutt i verden!!! Han er den beste og mest klokeste og fornuftige, samtidig som han er såå snill og varm og leken og god. Han setter pris på det nære, det naturlige og ekte.Kunne ikke ha fått bedre gutt. Har selv hatt sånne badboys, det er morsomt, spennende og begjærlig, men akk man brenner seg endel Jeg har levd noen år og vet hva jeg vil ha nå. og det er ikke badboys! Men det er ditt valg Lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror du rett og slett at du ikke savner han, men du savner en kjæreste/oppmerksomheten. Jeg har en følelse at du ikke synes han er god nok for deg, men du liker oppmerksomheten han gir deg. Synes på en måte det er dumt av deg som holder han på gress sånn, til du finner noen bedre. Fordi det er jo det du gjør. Du ser på andre menn og "leter" etter andre. Om ikke dette er tilfelle, så tror jeg at du er redd for å gå inn i et forhold. For da blir du faktisk "bundet" til han, og dere lager en fremtid sammen. Du kan ikke flørte/kose med andre menn, og det gir deg en slags nervøsitet. Anonymous poster hash: eba47...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes du fokuserer noe innmari på hvor erfaren du er og hvor uerfaren han er, ikke bare med tanke på forhold, men også livet. Herregud du er 23 år gammel og dere er begge studenter. De fleste erfaringene i livet har dere forhåpentligvis foran dere. Ja, han henger kanskje litt etter, men dere er verken i full jobb eller har fått barn og har ikke opplevd det "ordentlige" livet ennå (tenårene og studenttiden er unntakstilstand som tar slutt). Jeg har garantert reist mer enn deg, jeg er litt eldre og har studert i fire ulike land, men jeg går ikke rundt og ser ned på broren min som tok hele studiet i Stavanger. Han har for lengst "tatt meg igjen" ved å få en knallbra jobb med gode utreisemuligheter. Anonymous poster hash: 2e0ff...b5f 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Mener du at det er avgjørende for om han vil være en bra kjæreste da? Nei, egentlig ikke. Jeg aner ikke, men det er med på å gjøre meg usikker. Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes du fokuserer noe innmari på hvor erfaren du er og hvor uerfaren han er, ikke bare med tanke på forhold, men også livet. Herregud du er 23 år gammel og dere er begge studenter. De fleste erfaringene i livet har dere forhåpentligvis foran dere. Ja, han henger kanskje litt etter, men dere er verken i full jobb eller har fått barn og har ikke opplevd det "ordentlige" livet ennå (tenårene og studenttiden er unntakstilstand som tar slutt). Jeg har garantert reist mer enn deg, jeg er litt eldre og har studert i fire ulike land, men jeg går ikke rundt og ser ned på broren min som tok hele studiet i Stavanger. Han har for lengst "tatt meg igjen" ved å få en knallbra jobb med gode utreisemuligheter. Anonymous poster hash: 2e0ff...b5f Nei, det er sant. Det er ikke bare det med at jeg føler meg mer erfaren ved sex, reise, sosialt, osv. Men jeg er redd for at jeg rett og slitt kommer til å kjøre over han... Han er ikke så veldig flink til å forstå alt jeg prater om, så jeg må ofte forklare mye mer enn nødvendig, noe jeg ikke har trengt å gjøre til andre menn jeg har møtt. Det handler ikke bare om at jeg har "levd mere", men når det kommer til kommunikasjon som sliter han med å forstå mye fordi han ikke har opplevd så mye. Er redd for at jeg rett og slett føler meg for "bra" for han, noe jeg ikke ønsker at jeg selv skal føle.. Men føler faktisk at det er det jeg føler=( Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Han var så og si uten sexerfaringer, men er en voksen mann Har måttet lære han endel, men jeg er kanskje litt annerledes enn deg for jeg tenner på de som er uerfarne, så jeg kan lære de opp Fordelen er jo at du kan forme de litt til det du ønsker Kan hende du er redd han skal bli for kjedelig for deg, men kan også hende det bor mye mer i han enn du selv tror nå. Han kan være for sjenert til å vise deg det i begynnelsen. Det med dirty talk kjenner jeg igjen, men jeg synes bare det er søtt at de forsøker og feiler litt Min var også motsatt av meg i begynnelsen, veldig forsiktig og ikke så mange venner, mer tilbaketrukket. Ikke erfaring med damer i den grad, ingen barn..Mens jeg er sosial, åpen og utadvent , hatt mange forhold, har barn.. osv.. Men etter vi ble ordentlig kjent er han verdens snilleste, godeste, tryggeste og beste gutt i verden!!! Han er den beste og mest klokeste og fornuftige, samtidig som han er såå snill og varm og leken og god. Han setter pris på det nære, det naturlige og ekte.Kunne ikke ha fått bedre gutt. Har selv hatt sånne badboys, det er morsomt, spennende og begjærlig, men akk man brenner seg endel Jeg har levd noen år og vet hva jeg vil ha nå. og det er ikke badboys! Men det er ditt valg Lykke til Ja, jeg kan absolutt forme han om jeg blir sammen med han så det høres bra ut. Hjemme hos han ser det virkelig ut som det kunne trenge en kvinne:P Uansett, så liker jeg å høre at du liker å være sammen med en "snill gutt", så bra dere fortsatt er sammen å har det bra. Når det kommer til bad boys så er jeg egentlig bare lei, og jeg vil gjerne finne noen som er alt annet en bad, men han jeg driver med nå virker rett og slett bare for snill mot meg, og da blir jeg faktisk litt skremt. Jeg er ikke vant til å bli behandlet så bra, så jeg freaker rett og slett litt ut. Nå sitter han å sender mange meldinger til meg stakkar i håp om at jeg skal komme på besøk til han i kveld, men jeg er ikke gira på det akkurat nå. Jeg trenger tid etter at jeg fikk kalde føtter i går kveld, så jeg trekker meg litt tilbake. Vil ikke miste han, men jeg vil heller ikke gå for fort fram noe jeg synes han gjør nå.. Kanskje jeg skal sende han en melding å fortelle dette? Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror du rett og slett at du ikke savner han, men du savner en kjæreste/oppmerksomheten. Jeg har en følelse at du ikke synes han er god nok for deg, men du liker oppmerksomheten han gir deg. Synes på en måte det er dumt av deg som holder han på gress sånn, til du finner noen bedre. Fordi det er jo det du gjør. Du ser på andre menn og "leter" etter andre. Om ikke dette er tilfelle, så tror jeg at du er redd for å gå inn i et forhold. For da blir du faktisk "bundet" til han, og dere lager en fremtid sammen. Du kan ikke flørte/kose med andre menn, og det gir deg en slags nervøsitet. Anonymous poster hash: eba47...b9d Nei, jeg tror ikke jeg bruker han for da hadde jeg ikke invitert han på vennekveld osv samt brukt så mye tid på han. Men alt forandret seg etter at han spurte om vi kunne bli kjærester, da det rett og slett ble for tidlig. Jeg holder han virkelig ikke på gress, jeg er bare usikker på om jeg skal fortsette å date han. Anonymous poster hash: 4ed95...2fc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes ikke du fortjener han når du tenker at du er for bra for han. Da kan forholdet plutselig bli litt rart om du tenker sånn. Anonymous poster hash: eba47...b9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå