Gjest saya Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Dere med store pupper, hvor kjøper dere bher? Jeg har handlet endel på change, men jeg synes plutselig kvaliteten har blitt så dårlig.... Noen som har tips om andre butikker/merker?
Gjest navnelapp Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 La Lina er best av butikkane, men eg handlar mine på bravissimo.com. Eg var i London og hadde ein "fitting", og etter det har eg bestilt på nett. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Hva legger du i 'stort' når du spør på den måten? Det blir lettere å komme med mulige tips dersom vi vet litt om hvilken størrelse du ser etter. Umiddelbart vil jeg si at Marie Jo og Prima Donna er gode merker... mens andre vil si at de er 'kjerring BH'er', og ikke kan røres med en 10 meter lang pinne. Smak og behag.
Gjest saya Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Takk for svar! Jeg bruker 80 J, så det er litt begrenset hva de har i kjedebutikkene. Takk for tipsene, skal sjekke dem ut!
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 På nettet sender jeg deg rett hit jeg. Her er utvalget deres i 80J Jeg er redd Marie Jo og Prima Donna slutter på H eller I cup... Britiske Pour Moi? har 2 modeller som produseres i 36J. Denne og denne Jeg liker Pour Moi, men jeg har en 70E cup. Skulle du har lyst til å prøve en Pour Moi? så ta en titt her. Den vil koste deg under 160 kroner fix ferdig. Kan være verd et forsøk?
Kvist Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Skulle du har lyst til å prøve en Pour Moi? Jeg så du anbefalte Pour Moi tidligere i vinter, så jeg gikk på ebay og bestilte meg noen. Fikk tre BHer for under 200kr grensa. Jeg bruker 34DD så litt mer utvalg enn J, men alikevel. Gode BHer, dvs vesentlig bedre kvalitet enn Change. Og best av alt, alle tre er akkurat like store! Så tusen takk til deg Lille-Pus for iherdig (og god) BHpropaganda
Sugerøret Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Kjøper fra Brastop.com eller bravissimo.com I Norge må jeg ut med vanvittige kroner for en bh..
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg så du anbefalte Pour Moi tidligere i vinter, så jeg gikk på ebay og bestilte meg noen. Fikk tre BHer for under 200kr grensa. Jeg bruker 34DD så litt mer utvalg enn J, men alikevel. Gode BHer, dvs vesentlig bedre kvalitet enn Change. Og best av alt, alle tre er akkurat like store! Så tusen takk til deg Lille-Pus for iherdig (og god) BHpropaganda Prøver å dele når det er supre tilbud å finne, og dette var virkelig nesten for godt til å være sant. BH'er og basque'er til under 10 pund Skal vi hjelpe dem å tømme lageret? De har utvidet salgsperioden sin. Lenke
Gjest saya Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 På nettet sender jeg deg rett hit jeg. Her er utvalget deres i 80J Jeg er redd Marie Jo og Prima Donna slutter på H eller I cup... Britiske Pour Moi? har 2 modeller som produseres i 36J.Denne og denne Jeg liker Pour Moi, men jeg har en 70E cup. Skulle du har lyst til å prøve en Pour Moi? så ta en titt her. Den vil koste deg under 160 kroner fix ferdig. Kan være verd et forsøk? Oi, tusen takk! dette så jo helt supert ut! Skal jammen ta og bestille litt tror jeg!
Gjest saya Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Kjøper fra Brastop.com eller bravissimo.com I Norge må jeg ut med vanvittige kroner for en bh.. Skal sjekke ut disse og, takk
Sjokoladenøtt Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Hva legger du i 'stort' når du spør på den måten? Det blir lettere å komme med mulige tips dersom vi vet litt om hvilken størrelse du ser etter. Umiddelbart vil jeg si at Marie Jo og Prima Donna er gode merker... mens andre vil si at de er 'kjerring BH'er', og ikke kan røres med en 10 meter lang pinne. Smak og behag. ... Jeg har masse fra Marie Jo og to bher fra Primadonna.. jeg er 20 De har mye fint og ungdommeligt og! Jeg har en forkjærlighet for Marlies Dekkers da.. Pleier alltid å gå til en undertøysbutikk i Stavanger, de har alltid massssse fint!
Antlers Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 (endret) På nettet sender jeg deg rett hit jeg. Her er utvalget deres i 80J Jeg er redd Marie Jo og Prima Donna slutter på H eller I cup... Britiske Pour Moi? har 2 modeller som produseres i 36J. Denne og denne Jeg liker Pour Moi, men jeg har en 70E cup. Skulle du har lyst til å prøve en Pour Moi? så ta en titt her. Den vil koste deg under 160 kroner fix ferdig. Kan være verd et forsøk? Oooh, en undertøysbutikk jeg ikke hadde hørt om før *legger til Pour Moi i favorittmappen* Det eneste problemet nå er at det ikke står noe om hvilken størrelsesstandard de følger og jeg finner heller ikke noe conversion chart for denne butikken (eller kanskje jeg bare er litt halvblind på morgenkvisten). Det ser jo ut til å være UK, men jeg er ikke så lysten på å gamble når det gjelder BH. Vet du tilfeldigvis om de går etter britiske størrelser? I så fall bør TS ikke bestille J-cup som hun vanligvis bruker. Jeg bruker 75H når jeg kjøper fra norske butikker, men i de fleste britiske jeg har bestilt fra, har jeg måttet gå ned til 34FF - som altså sitter helt likt som en 75H. Avviket blir større når man kommer litt lenger ut i alfabetet, så her kan man fort ende opp med en BH som ikke kan brukes i det hele tatt. Det positive er jo at utvalget i nettbutikken plutselig kan bli større etter man har regnet seg frem til sin britiske størrelse Edit: Kan jo svare på hvor jeg vanligvis kjøper BH... I Norge blir det stort sett Change når de har supersalg, ellers bestiller jeg mye fra Brastop og Bravissimo. Aldri opplevd noe kluss med noen av dem. Endret 3. februar 2014 av Antlers
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Oooh, en undertøysbutikk jeg ikke hadde hørt om før *legger til Pour Moi i favorittmappen* Det eneste problemet nå er at det ikke står noe om hvilken størrelsesstandard de følger og jeg finner heller ikke noe conversion chart for denne butikken (eller kanskje jeg bare er litt halvblind på morgenkvisten). Det ser jo ut til å være UK, men jeg er ikke så lysten på å gamble når det gjelder BH. Vet du tilfeldigvis om de går etter britiske størrelser? I så fall bør TS ikke bestille J-cup som hun vanligvis bruker. Jeg bruker 75H når jeg kjøper fra norske butikker, men i de fleste britiske jeg har bestilt fra, har jeg måttet gå ned til 34FF - som altså sitter helt likt som en 75H. Avviket blir større når man kommer litt lenger ut i alfabetet, så her kan man fort ende opp med en BH som ikke kan brukes i det hele tatt. Det positive er jo at utvalget i nettbutikken plutselig kan bli større etter man har regnet seg frem til sin britiske størrelse Edit: Kan jo svare på hvor jeg vanligvis kjøper BH... I Norge blir det stort sett Change når de har supersalg, ellers bestiller jeg mye fra Brastop og Bravissimo. Aldri opplevd noe kluss med noen av dem. Godt poeng, Antlers. Skal vi se... Jeg er en gammel, dreven rev nå, - så jeg tar ofte modellbildene og øyemålet mitt i bruk (og jeg treffer stort sett også!) Hos Marie Jo bruker jeg som regel 70E eller 70D, - avhenger av modellen (og savner med desperasjon DD). Tilsvarende hos Prima Donna. Pour Moi? St. Tropez (full cup) uten innlegg - 32D Alle andre modeller jeg har prøvd har har jeg vært en 32DD eller 32E (DD er 3/4 av en E cup) , med unntak av en modell jeg så var liten i størrelsen og valgte 32E... den var ikke større enn den måtte være for å si det slik Med andre ord ligger jeg egentlig på samme størrelse generelt sett hos Pour Moi? som hos Marie Jo. - men modellen avgjør.
Sugerøret Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Pour Moi er de breie i mellom brystene? Ser den har spiler (som jeg bruker) men jeg liker ikke at det er stort rom i mellom. Bruker vanligvis Curvy Kate merke ,de er ikke breie i mellom
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Ikke spesielt stor åpning nei. Kanskje du blir litt klokere av dette bildet? Edit: Jeg desverre ikke erfaringer med Curvy Kate til å gjøre noen realistisk sammenlikning. Endret 3. februar 2014 av Lille-pus
Gjest Ravna Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna .
Gjest Guilty Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Change, triumph(?) også fant jeg faktisk noen veldig fine i store størrelser på nelly.com(bl.a elle mcpherson intimates). Det er ikke mange av de, men noen er det(og opp til str. I mener jeg å huske). Også har faktisk zalando et par stykker, men nelly er favoritten hittil på norske nettbutikker.
Sunshine Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Hvordan er kvaliteten på disse? De var jo vanvittig billige. Jeg bruker Freya og Change til vanlig og tipper Freyastørrelsene er mest like? (Jeg bruker 34ff i Freya og 75/80 g/h i change)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå