Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Facen til kjæresten min lå åpen og jeg klarte ikke å dy meg. (trenger ingen tale på dette nå) men fant masse urovekkende ting, flere damer og ei han har hatt sex med nylig.

Skal jeg konfrontere han med dette i og med at jeg fant det ut via facebooken hans, eller skal jeg spørre han på andre måter?

Anonymous poster hash: 9f10d...1e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg fant ut at kjæresten min var utro, ville jeg konfrontert henne.

• Liker 3
Skrevet

Konfronter! Det du har gjort (dvs. snoket), er ingenting i forhold til det han har gjort. Har en kompis som snoket på dama sin facebook, og da fant han ut at hun planla utroskap med en eks av henne. Han ventet ikke akkurat lenge med å buse ut med det, og kastet henne ut på dagen. Blir for dumt at kvinnfolk skal sitte der å føle seg "skydlige" for å ha snoket, når de har aldeles god grunn til det.

Jeg gjør det selv en sjelden gang, og selv om jeg ikke finner noe - så kommer jeg til å si det rett ut den dagen jeg i verste fall skulle gjøre det :) Trodde det var normalt at kjærestepar deler passord på forskjellige ting, eller får lov å sjekke om de føler behov for det. Slik er det i vårt forhold i alle fall!

Anonymous poster hash: d3fca...0c0
  • Liker 2
Skrevet

Facen til kjæresten min lå åpen og jeg klarte ikke å dy meg. (trenger ingen tale på dette nå) men fant masse urovekkende ting, flere damer og ei han har hatt sex med nylig.

Skal jeg konfrontere han med dette i og med at jeg fant det ut via facebooken hans, eller skal jeg spørre han på andre måter?

Spør han om det er noe han vil fortelle eller innrømme. Gi han en sjanse til å tilstå.

Hvis ikke, så si at du her om dagen skulle google en oppskrift på dataen hans da din var tom for strøm/mob var tom for strøm, og det første som møtte deg var samtalen mellom han og denne jenta, og du da måtte kikke og se hva i helsike som foregikk. Ikke din feil at han lot dette stå oppe, sier du, og dersom han blir sur for du snoket videre sier du: ''så dersom du hadde lånt min data, og samtale med en gutt var oppe og du så seksuelt innhold, hadde du bare lukket siden og latet som ingenting? Nei, du hadde bladd videre for å se om dette virkelig var sant''.

Anonymous poster hash: e0694...b7c

• Liker 3
Skrevet

Dette er kanskje litt off topic, men det virker som annenhver tråd her inne handler om utroskap. Har virkelig ALLE her inne opplevd det?

Anonymous poster hash: c3106...8f7
  • Liker 3
Skrevet

Konfronter! Det du har gjort (dvs. snoket), er ingenting i forhold til det han har gjort. Har en kompis som snoket på dama sin facebook, og da fant han ut at hun planla utroskap med en eks av henne. Han ventet ikke akkurat lenge med å buse ut med det, og kastet henne ut på dagen. Blir for dumt at kvinnfolk skal sitte der å føle seg "skydlige" for å ha snoket, når de har aldeles god grunn til det.

Jeg gjør det selv en sjelden gang, og selv om jeg ikke finner noe - så kommer jeg til å si det rett ut den dagen jeg i verste fall skulle gjøre det :) Trodde det var normalt at kjærestepar deler passord på forskjellige ting, eller får lov å sjekke om de føler behov for det. Slik er det i vårt forhold i alle fall!

Man har da krav på et privatliv selv om man er i et forhold. Et passord er strengt personlig og skal og bør ikke deles. Tilsvarende er e-poster, facebook og andre sosiale media man måtte være aktiv i. Et forhold som er grunnlagt på kontroll er ikke liv laga uansett

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer aldri i verden å holde dette inne, men må finne ut hvordan jeg skal ordlegge meg. Fant dette nettopp ut, og er så sinna at jeg skjelver. Han har noen kompiser på besøk akkurat nå, så må uansett vente til de har dratt. Ts

Skrevet

Huff, dette er leit :( Håper det går greit med deg! Skikkelig dårlig gjort :bond: Vanskelig å si hva som blir best å gjøre, men jeg ville kanskje sagt at jeg har hørt ting. Ikke nevnt facebook med en gang, men si du har sikre kilder. Så hvis han nekter, så spør du om han kan logge inn på facebook så du kan få se (ha klar ipad eller data sånn at han må gjøre det der og da, og ikke får gått inn og sletta). Evt. hvis du har anledning til å snoke igjen, så ta bilder med mobilen din! Enten han viser det eller ikke, så vet du jo hva du har sett, du vet jo sannheten, så egentlig skal han drite i om du har snoka.. Du skal heller ikke være flau for å ha snoka, han skjulte jo mye!

Anonymous poster hash: 5a722...aaa
Skrevet

Skjønner så klart fristelsen med å kikke, og skjønner også dilemmaet. Jeg ville ha kuttet ut hele fyren. Nå la han facebooken sin åpen, og det er på mange måter hans egen dumhet og handler ikke om å hacke seg inn på hans privatliv. Om du tenker å kutte ut fyren, så spiller det forsåvidt ikke noe rolle om du sier at du kikket på hans åpne facebook. Jeg synes iallefall ikke det høres ut som om det er noe mer å samle på

Skrevet

Han har vært med denne jenta tidligere, så når jeg så facen hans var åpen kunne jeg ikke motstå fristelsen for å se om han faktisk hadde avsluttet det med henne slik han sa han hadde gjort. Jeg føler meg skikkelig dum, tidligst et par timer siden tenkte jeg hvor heldig jeg er som er sammen med han. Sitter med facen hans åpen på pcen nå, men vet han ikke kommer til å nekte for hva som står når/om jeg konfronterer han med samtalen mellom dem. Heldigvis bor vi ikke sammen, så kan snakke med han om dette så dra hjem etterpå. TS

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg gjør det selv en sjelden gang, og selv om jeg ikke finner noe - så kommer jeg til å si det rett ut den dagen jeg i verste fall skulle gjøre det :)Trodde det var normalt at kjærestepar deler passord på forskjellige ting, eller får lov å sjekke om de føler behov for det. Slik er det i vårt forhold i alle fall!

Nei, min facebook, tlf og post er privat. Eg ville heller aldri forventa å fått passordet til kjærasten. Kunne ikkje falt meg inn å spørje om det ein gong.

Skrevet

Man har da krav på et privatliv selv om man er i et forhold. Et passord er strengt personlig og skal og bør ikke deles. Tilsvarende er e-poster, facebook og andre sosiale media man måtte være aktiv i. Et forhold som er grunnlagt på kontroll er ikke liv laga uansett

Ser at mange mener at et forhold er dødfødt om man ikke kan stole blindt på hverandre, men det mener jeg er både og. Det blir feil om man sjekker hverandre for alt hele tiden, og kommer med beskyldninger uten grunn (altså sykelig sjalusi). Men om man sier til kjæresten at han/henne fint kan få passordet om hun vil, eller sjekke om hun føler seg usikker - så er jo det et helt klart tegn på at man ikke har noe å skjule.

Personlig så får ikke min kjæreste lov til å sitte å lese gjennom samtaler med venninner og så videre, men om han spør skal han fint få lov til å se innom meldingsboksen min på Facebook.

Mener ikke at man skal dele alt, men tydelige tegn er at han/hun skjuler/legger ned f.eks. facebook når man går forbi, tar med seg mobilen over alt (lar den aldri ligge å slenge) og virker stresset om man nevner passord osv. DA er det grunn til å sjekke!

Skrevet

Hvem gidder å være sammen med noen som de tror kan finne på å være utro?

• Liker 1
Skrevet

Han skjønte rimelig kjapt at det var noe i veien da kompisene gikk, og han kom for å kysse meg. Jeg sa at jeg hadde gått i gjennom loggen på pcen, hvor det sto at han hadde chatta med henne på facebook (vet ikke om det gjør det engang, men han gikk på det) Spurte om jeg kunne få se meldingene, han nektet. Han sa at hun hadde tatt kontakt, og han hadde svart, men at de ikke hadde truffet hverandre. Nå vet jeg jo at han lyver. Men kan jo ikke si at det var facen hans, og ikke loggen, så dreit meg litt ut der.. Ts

Skrevet

DU dreit deg litt der? Jøjjemeg. Det er han som har driti seg ut kjære deg.

Han skjønte rimelig kjapt at det var noe i veien da kompisene gikk, og han kom for å kysse meg. Jeg sa at jeg hadde gått i gjennom loggen på pcen, hvor det sto at han hadde chatta med henne på facebook (vet ikke om det gjør det engang, men han gikk på det) Spurte om jeg kunne få se meldingene, han nektet. Han sa at hun hadde tatt kontakt, og han hadde svart, men at de ikke hadde truffet hverandre. Nå vet jeg jo at han lyver. Men kan jo ikke si at det var facen hans, og ikke loggen, så dreit meg litt ut der.. Ts

Skrevet

DU dreit deg litt der? Jøjjemeg. Det er han som har driti seg ut kjære deg.

edit; ble litt surr, svarte på telefon.

Skrevet

Du vet sannheten, saa hva han sier eller hva du sier er ikke relevant. Logg, samtale, whatever. Han har vaert utro og du har lest alt. Bare faa ham til aa legge kortene paa bordet foer du drar.

• Liker 2
Skrevet

Spør han om det er noe han vil fortelle eller innrømme. Gi han en sjanse til å tilstå.

Hvis ikke, så si at du her om dagen skulle google en oppskrift på dataen hans da din var tom for strøm/mob var tom for strøm, og det første som møtte deg var samtalen mellom han og denne jenta, og du da måtte kikke og se hva i helsike som foregikk. Ikke din feil at han lot dette stå oppe, sier du, og dersom han blir sur for du snoket videre sier du: ''så dersom du hadde lånt min data, og samtale med en gutt var oppe og du så seksuelt innhold, hadde du bare lukket siden og latet som ingenting? Nei, du hadde bladd videre for å se om dette virkelig var sant''.

Anonymous poster hash: e0694...b7c

Helt, helt, enig.

Skrevet

Hva skjedde videre, TS? Tenker på deg. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...