lell Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har bodum sin termokopp men jeg syns ikke den holder på varmen så godt og lunka kaffe er ikke å foretrekke. Noen som kan anbefale meg et bedre merke? Hva? Hvor får jeg kjøpt det? På forhånd takk til deg som svarer!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er kjempefornøyd med min Bodum, den holder varmen veldig godt, så hvis du misliker den, vet jeg ikke helt hva jeg kan fortelle deg annet enn at den jeg har fra Starbucks holder dårligere på varmen, så styr unna den, i så fall Anonymous poster hash: af8e1...0b0 1
Gjest Emera Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Clas Ohlson sine termokopper kom ut best i denne testen.
rox Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har en Bodum-kopp med skruåpning, altså ikke den der klassiske med vippelokk. Den holder faktisk på varmen en hel skoledag, den er helt tett hvis den er skrudd skikkelig på og den er stor. Jeg elsker den!
lell Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2014 Hmm, kanskje det er noe feil med min bodum. Det er en sånn med to lokk. En pressekanne lokk så man kan lage kaffe rett i koppen, og en vanlig vippelokk. Holder ikke varmen i flere timer.. Ska sjekke den testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå