Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 Min kjære og jeg har begynt å prate om å prøve oss på nr.2...... Jeg syntes det både er spennende og skummelt... Fra før har vi lille gullet på to og et halvt år, og selv er jeg jo bare 23 og er enda under utdanning...uææ, men nå skal jeg fortsette på pillen en stund til da, og vi vil og prøve å planlegge slik at vi kanskje om mulig får fødsel på den lyse årstiden. Noen som har erfaringer med dette??? Noe vi bør tenke på og ta hensyn til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! :D Jeg har ikke så mange innspill i forhold til akkurat det å prøve på nr 2, i og med at jeg prøver å få en nr.1 selv. Mitt eneste innspill må være at det kanskje ikke er så lett å beregne en fødsel på den lyse årstid. Nå vet jeg ikke hvor lang tid det tok for dere å bli gravid første gang, men det kan i alle fall ta tid når man prøver. Og det kan det gjøre denne gang, selv om det ikke gjorde det første gang. Det kan være lurt å kutte ut p-pillene noen mnd før man starter prøvingen, slik at menstruasjonssyklusen kommer i normalt gjenge igjen. Da er sjansene litt større for at det skal klaffe fortere når man først begynner å prøve, og det er jo greit hvis man prøver å planlegge årstid for fødsel. Ønsker deg og din kjære lykke til når dere bestemmer dere for å starte prøvingen! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 25. mai 2004 #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Vi planlegger nå februar-barn, hvis vi klarer å bli gravid denne måneden da. Ellers må vi satse på mars-eller april Det er ikke mange som klarer å bli gravid den måneden de ønsker. Vi er "bare" i 5 prøveperiode nå og håper vi treffer snart. Lykke til med prøvinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei, det er ikke mange som blir gravid akkurat den mnd man ønsker, men med den lyse årstida mente hun nok hele våren og sommeren vil jeg tro... det er jo trossalt omlag 6 mnd å gjøre det på!! lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå