AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil begynne å trene igjen, men jeg føler at alt bare baller seg sammen til intent og jeg kommer ingen vei. Jeg vet ikke hva jeg vil og hvordan jeg skal trene, rett og slett. Kunne tenkt meg å få litt bedre kondisjon, men jeg kan ikke gå ned noe særlig i vekt, da jeg er veldig slank. Om jeg begynner å jogge mye, så vet jeg av erfaring at jeg kommer til å miste en del vekt igjen.. Samtidig ønsker jeg å trene rumpa og gjøre den hakket fastere (evt litt større), men der kommer problem nr 2 inn; jeg vil ikke ha tydelig trente lår eller legger (er fornøyd med de som de er). Har også lett for å få ganske markerte muskler på skuldre og armer, fordi jeg er veldig tynn og ganske atletisk bygd (har lite kvinnelig fett, for å si det sånn). Fikk litt skrekken av det da jeg trente for noen år siden og la på meg en hel del og følte meg veldig mandig. Nå er jeg langt i fra "mandig", men vil fortsatt ikke trene for mye styrke slik at jeg blir som før + får tydelige og bulende blodårer, noe jeg også har veldig lett for å få. Noen tips til hvordan jeg kan trene for å unngå dette? Jeg er ikke helt den typen som synes dagens nye kroppsideal passer så veldig godt for meg, dvs. store muskler, lår og rumper over alt. Anonymous poster hash: 84518...51e
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Svømming og bittelitt vekter. Endret 2. februar 2014 av Gjest
loffen Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Egentlig så har du lyst til å se utrent ut? Da er det jo bare å la være å trene..
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Egentlig så har du lyst til å se utrent ut? Da er det jo bare å la være å trene.. Ser jo ikke utrent ut fra før, eller i forskjell til fitnessdamene gjør jeg jo klart det har 6 pack fra før, vet da fanken hvorfor! Men vil ikke ha store trente armer og skuldrer, eller store trente lår og legger. Victoria Secret-kroppene er noe jeg synes er mye finere og mer passende til min kropp (som forøvrig er langt over 1.70 og 55 kg) Anonymous poster hash: 84518...51e
loffen Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Vel, da får du kjøre på med sånn liksom-trening som dette: http://vsallaccess.victoriassecret.com/2013/11/11/train-like-an-angel-candice-swanepoel/
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Er litt enig med TS om den ræva og lårene. Blir det for mye ser det hurtig ut som om man har underdelen til noen adskillig større.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Svømming og bittelitt vekter. Svømming var et veldig godt forslag som jeg ikke helt hadde tenkt på! Er veldig glad i å svømme, og det trener jo både muskulatur og kondisjon, så det skal jeg gjøre - TS Anonymous poster hash: 84518...51e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Hva med yoga og dansing? Da vil du beholde lange og slanke lemmer, men allikevel bli sterkere og fastere. Anonymous poster hash: c6d6c...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå