Dagensdiva Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 Ohh jeg er såå trist...nervøs og ..helt....ja..Har i snitt denne uken 2 prøver hver dag + 1 innlevering. HVER DAG - . Får ikke tid til å trene/jobbe denne uken heller..det er jogreit...men jeg klarer virkelig ikke konsentrere meg. Klarer ikke sette meg ned for å pugge et viss stort antall fransk gloser, når jeg samtidig har SK på hjernen, har muntlig sk samme dag..samtidig som jeg har en innlevering i et annet fag jeg må gjøre. NEEII det hjelper ikke å snakke med lærerene..vi fikk vite om denne tortur uken fredagen før 17 mai..og og da var allerede ferier planlagt for de fleste av oss i og med at vi har fridager..(som alle andre). Vi sa ifra til klassestyrrer..og hun skulle snakke med faglærerene..men hun sa samtidig"får nok ikke gjort noe spesielt..men kan si ifra"..Oh tusentakk...takk takk.. Hvordan skal jeg konsentrere meg? :cry: Har noen tIPS? Jeg gjør alt annet...kommer feks innom KG, istedet for å skrive innlevering på WOrd..hehe..så leser jeg noen blader 5 ganger til.. nei dette går ikke :veldigsur: Dagens deppe innlegg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. mai 2004 #2 Del Skrevet 23. mai 2004 Vet ikke hva du skal gjøre jeg, men vet åssen det er Vil bare si lykke til, og : DET ER SNART SOMMER D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Så snill du er...ja tenker "bare en uke det er snakk om...så er det eksamen og hele kjøret" :-) SOMMER snart.. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 It brings back memories! ::huffe:: Hadde det sånn på skolen selv, og jeg ble GANSKE lei asså Er skjønt å jobbe nå på en måte, å slippe å tenke på skolearbeid, eksamner etc. Skal muligens på skolebenken snart igjen, så jeg får nye det Håper det årner seg for deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 24. mai 2004 #5 Del Skrevet 24. mai 2004 Huff, har det slik selv akkurat nå.. Arbeider hoper seg opp og motivasjonen er langt unna. Føler med deg og lykke til :trøste: Det er snart sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mai 2004 Ohh..godt det ikke bare er meg ! Skal nok komme meg gjennom! Sommer snart..Jipppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå