AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Noen som kan anbefale sider man kan se serier på nett gratis? Alle sider jeg får anbefalt vil ha kortinformasjon ol. Det er jeg ikke interessert i å gi fra megAnonymous poster hash: 82c36...4a4
Monstrum Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 jeg bruker cucirca.eu En del pop-up og sånt, da, men ikke altfor ille.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 jeg bruker cucirca.eu En del pop-up og sånt, da, men ikke altfor ille. Får bare opp det samme som jeg alltid gjør.. Registrering og kortinfo...Anonymous poster hash: 82c36...4a4
Monstrum Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Da vil jeg anbefale deg å ta en skikkelig virus-scanning av datamaskinen din, for det har jeg aldri opplevd.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Da vil jeg anbefale deg å ta en skikkelig virus-scanning av datamaskinen din, for det har jeg aldri opplevd. Pcen min erhelt ny og jeg har god peiling på datasikkerhetAnonymous poster hash: 82c36...4a4
Monstrum Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Så rart Jeg har aldri hatt problemer med cucirca, og aldri bllitt bedt om å oppgi kortinformasjon. Kanskje hvis du registrerer deg for å få premium account (for å bli kvitt reklamene), men så ikke lenge jeg ser uregistrert og tåler en og annen pop-up.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Så rart Jeg har aldri hatt problemer med cucirca, og aldri bllitt bedt om å oppgi kortinformasjon. Kanskje hvis du registrerer deg for å få premium account (for å bli kvitt reklamene), men så ikke lenge jeg ser uregistrert og tåler en og annen pop-up. Ja men problemet er jo at jegikke kan spille det av. Jegfår bare opp en registreringsboksAnonymous poster hash: 82c36...4a4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Ja men problemet er jo at jegikke kan spille det av. Jegfår bare opp en registreringsboksAnonymous poster hash: 82c36...4a4 Du må bare trykke den bort. Anonymous poster hash: 3771a...3f1 1
Dina86 Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Jeg får også opp det samme når jeg prøver, den kan ikke trykkes bort.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Jeg får også opp det samme når jeg prøver, den kan ikke trykkes bort. Nettopp. Samme problem har jeg. Går ikke ann å trykkedet bortAnonymous poster hash: 82c36...4a4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Delishows.com Solarmovie.so sidereel.com watchseries.eu Ikke blitt bedt om kort info på noen av de. Anonymous poster hash: 8d423...bcb
Rosewood Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Project free bruker jeg funker fett. Bruker linkene dvxstage, videoweed, gorillavid eller putlocker. Altså på hver episode så er det forskjellige linker de kommer fra det kommer nok opp sånn ting at du må registrere deg og sånn, men den kan man bare trykke vekk
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Project free bruker jeg funker fett. Bruker linkene dvxstage, videoweed, gorillavid eller putlocker. Altså på hver episode så er det forskjellige linker de kommer fra det kommer nok opp sånn ting at du må registrere deg og sånn, men den kan man bare trykke vekk Funker ikke. Får opp en registreringsboks som kjøres i nytt vindu og videoen blir ikke spilt avAnonymous poster hash: 82c36...4a4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Bruker series cravings. Man må alltid klikke seg gjennom endel pop-ups før man kommer fram til det man vil ha, men det er en vanesak.Anonymous poster hash: 7f032...01f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Funker ikke. Får opp en registreringsboks som kjøres i nytt vindu og videoen blir ikke spilt avAnonymous poster hash: 82c36...4a4 Prøvd en annen nettleser?Anonymous poster hash: 3771a...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå