Meg12345 Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 De siste ukene har jeg passet på hva jeg har spist og trent ganske mye, og har nå gått ned 4 kg. Men denne helga har jeg bodd hos ei venninne, og vi har spist veldig usunt. En kule is på fredag og en del smågodt og popcorn. Resturang-mat, pizzastykke, popcorn, kakao, potetgull og en del alkohol på lørdag.. Og i dag har jeg startet dagen med to skåler is. Føler meg rett og slett helt jævlig nå.. Tror dere jeg kommer til å gå opp i vekt igjen? Eller hvis jeg går tilbake til det vanlige(altså sunn mat, lavkalori) og trene en del, vil jeg kunne komme tilbake til der jeg var iløpet av uka?
Anneline80 Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 De siste ukene har jeg passet på hva jeg har spist og trent ganske mye, og har nå gått ned 4 kg. Men denne helga har jeg bodd hos ei venninne, og vi har spist veldig usunt. En kule is på fredag og en del smågodt og popcorn. Resturang-mat, pizzastykke, popcorn, kakao, potetgull og en del alkohol på lørdag.. Og i dag har jeg startet dagen med to skåler is. Føler meg rett og slett helt jævlig nå.. Tror dere jeg kommer til å gå opp i vekt igjen? Eller hvis jeg går tilbake til det vanlige(altså sunn mat, lavkalori) og trene en del, vil jeg kunne komme tilbake til der jeg var iløpet av uka? Ja, dette er da ingen krise. Bare spis normalt igjen resten av dagen og uka, så går det seg til helt fint!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Alt handler om kalorier inn/ut.... Anonymous poster hash: b9752...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå