Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Morsomt, jeg vil gjerne også prøve meg :)

Vil jeg komme til å være singel lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også svært gjerne prøve

Kortet jeg trakk for deg: "The White Hart". (ja, på kortet så står det faktisk hart!) ;)

Dette blir en generell tolkning. Du skal ikke ta mer enn det som nødvendig er. Kan enten bety at du ikke skal forsyne deg for mye, være såkalt grådig uten at jeg mener noe negativt med det, og at du skal leve side om side med det/dem du har rundt deg uten å "gå bananas".

Tolkningen ble visst litt merkelig...

Trakk et nytt kort, og fikk opp "Spear Maiden".

Begge kortene ser ut til å støtte opp om hverandre, så jeg antar at det viser til noe som har med enten mat å gjøre, eller til noe annet som du har god tilgang på. Ikke misbruk/overforbruk de ressursene du har tilgang på. Ta bare det du trenger, og kom heller tilbake for mer etterhvert.

Ga dette noen som helst mening?

Skrevet

Jeg vil og prøve. :laugh:

Kommer jeg til og klare påbygg til neste år? :laugh:

Gjest *dragoon*
Skrevet

Kortet "Spear Four". (fra The Arthurian Tarot).

Det er kanskje ikke så mye å lure på hvis han har signalisert dette overfor deg allerede. Kortet indikerer det, (at han har følelser for deg) men jeg er litt redd for å gi deg falske forhåpninger i tilfelle jeg sier noe som viser seg å ikke stemme.

Men ok, hvis jeg skal tolke kortet jeg har fått opp, så tror jeg at han har romantiske følelser for deg, men han er kanskje litt sky og tilbakeholden? Holder seg enten mye for seg selv, eller kommer i bakgrunnen/stiller seg selv bakerst?

Jeg ville helt klart ha sagt et JA til deg - han har følelser for deg. Og han har sannsynligvis vist det til deg også på en eller annen måte, men han virker noe sky/sjenert/tilbakeholden.

Eller er mer av den innadvendte typen fremfor den utadvendte, hvis du skjønner hva jeg mener.

Det stemmer at han til en viss grad har signalisert at det er noen følelser der. Men stemmer ikke i det hele tatt at han er sky og tilbaketrukken. Han er veldig utadvendt og rett på sak, men han er litt tvetydig når det kommer til følelsene sine, derfor jeg lurte. :) Uansett, takk for svar! Spent på å se hva fremtiden bringer. :)

Skrevet

Fikk en god start på dette året, kan du se om det forsetter like bra?

Du fikk kortet "The flowering of logres". (fra Arthurian tarot).

Det ser helt klart slik ut utifra det kortet jeg trakk for deg. Det vil fortsette slik lenge for deg, men må legge til at mye er også opp til deg. Fortsett å kos deg, fortsett å gled deg, men styr litt selv også slik at du legger an føringen for hvordan ting skal fortsette å bli videre fremover, og ikke lar noen utenforstående dominere for mye.

Håper det ga mening :)

Gjest Linneah2013
Skrevet

Du fikk kortet "The flowering of logres". (fra Arthurian tarot).

Det ser helt klart slik ut utifra det kortet jeg trakk for deg. Det vil fortsette slik lenge for deg, men må legge til at mye er også opp til deg. Fortsett å kos deg, fortsett å gled deg, men styr litt selv også slik at du legger an føringen for hvordan ting skal fortsette å bli videre fremover, og ikke lar noen utenforstående dominere for mye.

Håper det ga mening :)

Herlig, tusen takk :-)

Skrevet

Hei, hei

Dere som leser DENNE meldingen fra meg nå, - Jeg tar ikke imot flere prøvekaniner.

Til dem som jeg ikke har svart ennå, så jobber jeg meg nå nedover så godt jeg kan :) men jeg tar altså ikke flere prøvekaniner. Tusen takk til alle dere som har stilt opp! :)

INGEN flere prøvekaniner fra NÅ av!!!!

Skrevet

Her kommer kortet jeg trakk for deg: "Spear two".

Jeg trakk et ekstra kort på deg bare sånn i tilfelle, og fikk "Sword ten". Tolkningen gjorde meg noe usikker, for enten så handler kortene om at du trenger å komme deg til roligere omgivelser, eller at du har en tendens til å isolere deg. Det første er jo selvfølgelig bra, mens det andre bør du unngå.

Har du vurdert flytting i det siste? Tenker du på det/har du det i tankene? Hvis du er åpen og klar for det, så er det jo et fint alternativ til det livet du lever akkurat nå for tiden. Og hvis livssituasjonen din tillater det, og det ikke går for mye utover det/dem du har rundt deg, så ville jeg virkelig sagt at du skulle gå for det.

Hvis jeg skal svare deg uten tarotkort på spørsmålet ditt om eksen din, så blir det dette: Ikke respondèr når han sender deg meldinger. Når han ringer, ikke svar. Når han møter deg ute på gaten, gå fort, unngå blikk-kontakt og hast avgårde som om du har en avtale du er forsent ute til. Skift nummer, oppsøk politiet og anmeld ham.

Kjærlighetslivet ditt vil nok falle på plass etterhvert selv om jeg har forståelse for at du lengter etter en ny partner allerede nå. Men ta èn ting av gangen først, så vil mye av det andre falle på plass etterhvert. Får du ikke roen rundt deg, eller inni deg, så kan du ha så mange kjærlighetsforhold du bare vil uten at du kommer dit du virkelig vil.

Håper ikke jeg hørtes altfor moralsk ut ?

:)

Vet du hva, det er faktisk sånne ting jeg trenger å høre :) Tusen takk! Setter utrolig stor pris på det!

Skrevet

Jeg vil gjerne ha ett kort. Hvordan blir det med kjærligheten fremover?

Dessverre skriver jeg alltid som AB her inne, for at det skal være lettere for deg. Kall meg ABstjerna?

Anonymous poster hash: 03a47...c72
Skrevet

Vet du hva, det er faktisk sånne ting jeg trenger å høre :) Tusen takk! Setter utrolig stor pris på det!

Så flott! :)

Trengte å høre dine ord også, og så ønsker jeg deg lykke til!

Skrevet

Til dere som jeg ikke har spådd ennå, så vil jeg bare si at jeg kan trekke et/flere kort til dere i løpet av uken. Ser visst ut til at jeg ikke rekker alle idag.

Tusen takk enda en gang til alle frivillige prøvekaniner her inne. Setter pris på tilliten deres! :)

Ha en fortsatt fin søndag!

• Liker 2
Skrevet

:-)

Klarer jeg å finne roen og slappe av med arbeid og fritid det neste halvåret?

Skrevet

Kortet jeg trakk for deg: "The White Hart". (ja, på kortet så står det faktisk hart!) ;)

Dette blir en generell tolkning. Du skal ikke ta mer enn det som nødvendig er. Kan enten bety at du ikke skal forsyne deg for mye, være såkalt grådig uten at jeg mener noe negativt med det, og at du skal leve side om side med det/dem du har rundt deg uten å "gå bananas".

Tolkningen ble visst litt merkelig...

Trakk et nytt kort, og fikk opp "Spear Maiden".

Begge kortene ser ut til å støtte opp om hverandre, så jeg antar at det viser til noe som har med enten mat å gjøre, eller til noe annet som du har god tilgang på. Ikke misbruk/overforbruk de ressursene du har tilgang på. Ta bare det du trenger, og kom heller tilbake for mer etterhvert.

Ga dette noen som helst mening?

Det var morsomt det med mat. Jeg er nettopp blitt vegetarianer og elske å kokkelere på kjøkkenet, så det stemmer. Jeg kan være litt vel egosentrisk innimellom, men prøver så godt jeg kan å ikke være det.

Det er også riktig at jeg kan være "grådig". Jeg har dyr bil (MB e-klasse 2012 avantgarde), dyr leilighet og og dyre vesker og det gjør at jeg av og til blir kaldt overfladisk. Så du har rett der,

Skal hermed forsøke å bli et bedre menneske. Tusen takk for hjelpen :blomst:

Skrevet

Du fikk opp "The Star".

Jeg tror du må konfrontere den/dem det gjelder. De ser ut til å gå i hver sin retning, men det er opp til deg å konfrontere dem. Men gjør det fra trygg avstand.

Edit: Jeg ville bare si at hvis jeg har tolket kortet feil, så beklager jeg. Er som sagt amatør. Det kan godt hendte at kortet forteller om 2 stykker som er på vei til hver sin retning, og at du kanskje er litt utenfor, eller holder trygg avstand til noe eller noen.

Er du ofte den som faller litt utenfor, eller holder deg på trygg avstand? Det var noe sånt jeg fikk opp, altså..

Beklager, men den her gangen tok kortet feil.

Skrevet

Hvis du kommer til bunns i lista di og vil ha noe mer å gjøre på, så kan du godt legge et generelt kort på meg og. ;)

Skrevet

Jeg vil være prøvekanin!

Hvordan ser fremtiden min ut karrieremessig?

Skrevet

Jeg vil gjerne prøve :) blir det noe mellom meg og R?

Skrevet

Eller, kommer livet mitt seg noen gang ut av denne grøfta jeg har havnet i?

Gjest constance90
Skrevet

Bør jeg droppe alt og flytte hjem igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...