momo Skrevet 2. februar 2014 #41 Skrevet 2. februar 2014 Vil gjerne jeg og. Hvordan går det med meg og mannen som er i mitt liv (A).
Libertas Skrevet 2. februar 2014 #42 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også! Vil helsa min forbedre seg il.a. året, og kommer legene til å finne ut hva som er galt?
Mortifera Skrevet 2. februar 2014 #43 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også være prøvekanin! Hvordan blir kjærlighetslivet for meg i år?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #44 Skrevet 2. februar 2014 Jeg lurer også på kjærlighetsåret Kortet "Spear Ten". Satt og grunnet litt på hva dette kortet betydde, men fant ut at hvis du er singel, så skal du bruke litt tid på å finne ut hvem du er, og hva du søker etter før du satser på noen. Du skal utforske, oppdage, utvide horisonten din. Tiden er ikke inne for å bevege deg for langt vekk fra komfortsonen din. Noe som altså kan bety at du skal bruke tid på å bli bedre kjent med deg selv og dine verdier før du går inn i et forhold, og begynner å lære deg hvordan kompromissenes verden egentlig fungerer Trakk enda et kort på deg, "Sword six", men det virker som om dette kortet støtter opp om det første. Men hvis du er i et kjærlighetsforhold allerede, så blir det nesten noe av det samme, bare at da skal dere finne ut av ting sammen, i fellesskap. Dere kan gjerne slå rot, skape et hjem og bli kjent med hverandre både hver for dere og sammen. (uff, håper ikke dette var forvirrende....)
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #45 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne være prøvekanin Kommer meg og han jeg tenker på til å bli sammen? Hei Tinkerbell, har jeg trukket kort for deg allerede? Ikke så lett å holde oversikten Men her kommer uansett kortet ditt: "Stone Knight". Tankene dine ser visst ut til å gå i mange ulike retninger, og kanskje jeg tolker kortet for bokstavelig, men svaret er at du ikke kommer til å bli sammen med verken ham, eller noen andre på en stund. Men dette er fordi du trenger litt tid på å sortere tankene dine før du riktig finner ut av dette, så håper ikke du fortviler over dette. Det er viktig for deg å være helt, helt sikker på følelsene dine, så ikke bestem deg for raskt, og ikke gå for raskt inn i et forhold med noen. Du trenger tid, så ta deg tid. Kortet sier ikke mye om du trenger èn dags tenkepause, èn uke eller lignende, men ta deg den tiden du trenger før du bestemmer deg helt. Det er det jeg greier å tolke utifra kortet jeg trakk for deg.
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #46 Skrevet 2. februar 2014 Takk for svaret. Siden dette var en prøve for deg for å bli kjent med kortene, lurer jeg på på om du vil ha en tilbakemelding fra meg, enten i tråden eller pr PM. Hei igjen Det er selvfølgelig hyggelig med tilbakemeldinger, så du kan bestemme selv om du vil gi beskjed via PM eller her inne. Om jeg har kommet frem til feil svar, så må jeg bare lære av det selv om det helt klart alltid er gøyest å ha spådd riktig. Det kan sikkert være noen andre som vil vite om jeg spådde riktig på deg, så bare kom med det! (hehe, prøver å være tøff )
Gjest Tinkerbell Skrevet 2. februar 2014 #47 Skrevet 2. februar 2014 Hei Tinkerbell, har jeg trukket kort for deg allerede? Ikke så lett å holde oversikten Men her kommer uansett kortet ditt: "Stone Knight". Tankene dine ser visst ut til å gå i mange ulike retninger, og kanskje jeg tolker kortet for bokstavelig, men svaret er at du ikke kommer til å bli sammen med verken ham, eller noen andre på en stund. Men dette er fordi du trenger litt tid på å sortere tankene dine før du riktig finner ut av dette, så håper ikke du fortviler over dette. Det er viktig for deg å være helt, helt sikker på følelsene dine, så ikke bestem deg for raskt, og ikke gå for raskt inn i et forhold med noen. Du trenger tid, så ta deg tid. Kortet sier ikke mye om du trenger èn dags tenkepause, èn uke eller lignende, men ta deg den tiden du trenger før du bestemmer deg helt. Det er det jeg greier å tolke utifra kortet jeg trakk for deg. Hei Dette er det eneste kortet du har trukket for meg Tusen takk for at du tok deg tid.
appelsinjuice Skrevet 2. februar 2014 #48 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne! Har egentlig to spørsmål, men hvis vi bare får et kort hver vil jeg helst ha svar på det første: 1) Kommer jeg til å få barn (snart)? 2) Hva kommer til å skje med økonomien? (Tenker på boligkjøp, og vil også gjerne føle at jeg har "råd" til barn) På forhånd takk!
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #49 Skrevet 2. februar 2014 Hvordan vil februar måned bli for meg? Hei Hybelkaninen:) Ditt kort ble: "Grail Three". (fra Arthurian Tarot). Jeg kan sende deg PM hvis du vil. Jeg ble usikker, og tenkte å spørre deg uten å blande andre inn sånn i tilfelle jeg tar feil?
Cecce Skrevet 2. februar 2014 #51 Skrevet 2. februar 2014 Tusen takk Det høres veldig riktig ut for det passer ikke inn i livet mitt akkurat nå, har ikke tid helt enda, men nærmere våren og fremover vil jeg gjerne at noe skal skje på den fronten igjen
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #52 Skrevet 2. februar 2014 Hei Jeg prøver å ta fra toppen, og jobbe meg nedover, så beklager hvis det tar tid før jeg kommer til deg/dere som venter. Det er lov å stille flere spørsmål, forresten. Men hvis jeg har bommet totalt, så er det ikke sikkert det er så gøy å få flere kort trukket på seg Er som sagt totalt grønn med disse tarotkortene, så unnskyld hvis ikke det ble riktig.
Gjest Freckle Skrevet 2. februar 2014 #53 Skrevet 2. februar 2014 Beklager, min feil. Har du noen spørsmål, eller vil du bare ha et generelt kort? Hvordan det kommer til å gå med helseproblemene mine framover?
Thorn Skrevet 2. februar 2014 #54 Skrevet 2. februar 2014 Tar gjerne et kort hvis du har tid Går det an å trekke et kort for 2014, eller blir det for vidt? Hvis ikke det går; blir det noen endringer i kjærlighetslivet fremover?
london666 Skrevet 2. februar 2014 #55 Skrevet 2. februar 2014 Heisann Jeg kan også gjerne være prøvekanin. Hvordan går det med kjærlighetsåret?
minister-mio Skrevet 2. februar 2014 #56 Skrevet 2. februar 2014 Ja vil gjerne være prøvekanin. Jeg lurer på om jeg snart blir gravid?
Gjest snyball Skrevet 2. februar 2014 #57 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil og Bør jeg søke meg inn på mastergrad til høsten?
Gjest Sitronen Skrevet 2. februar 2014 #58 Skrevet 2. februar 2014 Hei igjen Det er selvfølgelig hyggelig med tilbakemeldinger, så du kan bestemme selv om du vil gi beskjed via PM eller her inne. Om jeg har kommet frem til feil svar, så må jeg bare lære av det selv om det helt klart alltid er gøyest å ha spådd riktig. Det kan sikkert være noen andre som vil vite om jeg spådde riktig på deg, så bare kom med det! (hehe, prøver å være tøff ) Siden du ikke tok feil, tar jeg det her inne! (Si i fra hvis du vil at jeg skal slette det) Du valgte en utradisjonell tolkning av Merlin/Magikeren, noe jeg fant veldig interessant. Jeg vet ikke om du gjorde det bevisst (enten fordi du har en annen tolkning enn jeg er vant til, eller at kortet var reversert), eller om du gjorde det ubevisst fordi intuisjonen din ga deg akkurat den betydningen i dette tilfellet, men uansett var det spennende. Vanligvis står Merlin/magikeren for positiv endring av vesentlig betydning, mens reversert vil kortet da stå for "stillstand", som du tolket det som. Uansett ligger begge tolkningene an til å være riktige. Ingen endring (som du tolket det som) i betydningen samme arbeidsoppgaver, samme arbeidssted er et sannsynlig utfall. Men samtidig ligger det også an til å bli en endring av vesentlig betydning, fordi en midlertidig arbeidssituasjon ligger an til å bli fast. Så, kort oppsummert, du traff blink med kortet i mitt tilfelle, selv om tolkningen var åpen i begge retninger. Håper min tilbakemelding var nyttig for deg!
Pinkee Skrevet 2. februar 2014 #59 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne være kanin Kan jeg håpe på en bedre bosituasjon i nærmeste framtid?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #60 Skrevet 2. februar 2014 Kan få prøve deg på meg og Hva må jeg gjøre for å få den psykopatiske x'en til å slutte å prate/sende mld til meg? Altså, få han ut av livet mitt? & Blir det noe kjærlighetsliv på meg snart? Her kommer kortet jeg trakk for deg: "Spear two". Jeg trakk et ekstra kort på deg bare sånn i tilfelle, og fikk "Sword ten". Tolkningen gjorde meg noe usikker, for enten så handler kortene om at du trenger å komme deg til roligere omgivelser, eller at du har en tendens til å isolere deg. Det første er jo selvfølgelig bra, mens det andre bør du unngå. Har du vurdert flytting i det siste? Tenker du på det/har du det i tankene? Hvis du er åpen og klar for det, så er det jo et fint alternativ til det livet du lever akkurat nå for tiden. Og hvis livssituasjonen din tillater det, og det ikke går for mye utover det/dem du har rundt deg, så ville jeg virkelig sagt at du skulle gå for det. Hvis jeg skal svare deg uten tarotkort på spørsmålet ditt om eksen din, så blir det dette: Ikke respondèr når han sender deg meldinger. Når han ringer, ikke svar. Når han møter deg ute på gaten, gå fort, unngå blikk-kontakt og hast avgårde som om du har en avtale du er forsent ute til. Skift nummer, oppsøk politiet og anmeld ham. Kjærlighetslivet ditt vil nok falle på plass etterhvert selv om jeg har forståelse for at du lengter etter en ny partner allerede nå. Men ta èn ting av gangen først, så vil mye av det andre falle på plass etterhvert. Får du ikke roen rundt deg, eller inni deg, så kan du ha så mange kjærlighetsforhold du bare vil uten at du kommer dit du virkelig vil. Håper ikke jeg hørtes altfor moralsk ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå