Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også være prøvekanin Hva skjer med skole/jobb til høsten? Kortet "Stone Queen". Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette kortet fordi du ikke helt har bestemt deg for retningen du skal gå mot? Du har enten litt for mange interesser som går i svært ulike retninger, og som gjør deg litt forvirret, eller så har du "satt deg på gjerdet", og venter på at avgjørelsen skal skje helt ut av det blå. Jeg måtte trekke et nytt kort på deg, - "Stone four", og det virker som om dette kortet støtter opp om det første. Interessene dine spriker i vidt forskjellige retninger, og da er mitt råd å bare bestemme deg for å satse helt og fullt på ên bestemt ting, eller gå mot èn bestemt retning, og holde deg til dette. Håper ikke jeg har misforstått totalt. Det går sikkert an å kombinere flere interesser, slå dem sammen slik at du får alt på et sted. Noen skoler går det an å gjøre dette på, slik som folkehøyskoler. Eller så kan du ta flere småkurs før du søker på jobber som har med noen av interessene dine å gjøre, prøve hvordan det er å jobbe med dette, og slik trekke erfaringer av dem. Håper ikke at jeg har bommet totalt...
Gjest Vevila Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Hvordan vil februar måned bli for meg?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 2. februar 2014 Kan jeg få et generelt kort? Du fikk kortet "The Grail Hermit". Hvis du er den som alltid er i sentrum, så forsøk det motsatte en liten stund. Observèr, skriv dagbok, vær en lytter, men ikke nødvendigvis en rådgiver, og nyt din egen egentid. Det trenger ikke å være for all tid, men en liten stund, kanskje?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #24 Skrevet 2. februar 2014 Hei Har jeg noe bra i vente i fremtiden? Kortet "Grail Knight". Ja, det ser slik ut. Blir du skuffet hvis jeg forteller deg at jeg ikke kan gi deg et eksakt tidspunkt? Fortiden er over, Nåtiden er nå, mens fremtiden alltid ligger like foran oss. Ikke lev for mye i fremtiden, men vær her og nå. Så svaret på ditt spørsmål er JA men så spørs det da hvor langt frem i fremtiden du mener. Dette skriver jeg ikke for å være kynisk eller slem, men fordi vi alle glemmer, inkludert meg selv;) at fremtiden hele tiden er utenfor vår rekkevidde. Hvis du mener imorgen, så vil den jo etterhvert bli til idag, og senere til igår, forigårs og ifjor. Men du har noe godt i vente
Gjest blasé Skrevet 2. februar 2014 #25 Skrevet 2. februar 2014 Kan få prøve deg på meg og Hva må jeg gjøre for å få den psykopatiske x'en til å slutte å prate/sende mld til meg? Altså, få han ut av livet mitt? & Blir det noe kjærlighetsliv på meg snart?
Gjest Linneah2013 Skrevet 2. februar 2014 #27 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Fikk en god start på dette året, kan du se om det forsetter like bra? Endret 2. februar 2014 av Linneah2013
frk94 Skrevet 2. februar 2014 #28 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også være prøvekanin. Jeg skal flytte til en annen by for å studere til høsten. I den anledning lurer jeg på om jeg finner den store kjærligheten i denne byen? Har vært singel snart er halvt år og trives med det, men til høsten trur jeg at jeg er klar for litt romantikk igjen
Kath H. Skrevet 2. februar 2014 #30 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også gjerne Kan jeg få et generelt kort?
Gjest lillelarve Skrevet 2. februar 2014 #31 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ønsker også å være prøvekanin! Kommer jeg til å få barn i løpet av de neste 6-7 årene?
Hokus Pokus Skrevet 2. februar 2014 #32 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne prøve Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg de neste par årene?
akkuratnå Skrevet 2. februar 2014 #33 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne! Kommer det til å gå bra med den lille spiren jeg har i magen?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 2. februar 2014 Jeg og! Lurer på om han jeg tenker på har romantiske følelser for meg. Kortet "Spear Four". (fra The Arthurian Tarot). Det er kanskje ikke så mye å lure på hvis han har signalisert dette overfor deg allerede. Kortet indikerer det, (at han har følelser for deg) men jeg er litt redd for å gi deg falske forhåpninger i tilfelle jeg sier noe som viser seg å ikke stemme. Men ok, hvis jeg skal tolke kortet jeg har fått opp, så tror jeg at han har romantiske følelser for deg, men han er kanskje litt sky og tilbakeholden? Holder seg enten mye for seg selv, eller kommer i bakgrunnen/stiller seg selv bakerst? Jeg ville helt klart ha sagt et JA til deg - han har følelser for deg. Og han har sannsynligvis vist det til deg også på en eller annen måte, men han virker noe sky/sjenert/tilbakeholden. Eller er mer av den innadvendte typen fremfor den utadvendte, hvis du skjønner hva jeg mener.
splstud Skrevet 2. februar 2014 #35 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også være prøvekanin :D Hvordan blir mitt kjærlighetsliv i år? på forhånd takk :D
QueenAwesome Skrevet 2. februar 2014 #36 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil veldig gjerne jeg også! Hva skjer med turen til sommeren?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #37 Skrevet 2. februar 2014 Meg, meg, meg! Kan du se om jeg har en skytsengel? Kortet "Grail Nine". Du har helt klart noen som passer på deg:) Jeg ville ha sagt en eldre person, eller en som fungerte som en slags veileder for deg. En bestemorstype, en morsskikkelse.
Haugenjenta Skrevet 2. februar 2014 #38 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også gjerne være prøvekanin Lurer på jobbsituasjon. Er per dags dato mer eller mindre arbeidsledig.
Gjest Chloe87 Skrevet 2. februar 2014 #39 Skrevet 2. februar 2014 Kortet "Grail Nine". Du har helt klart noen som passer på deg:) Jeg ville ha sagt en eldre person, eller en som fungerte som en slags veileder for deg. En bestemorstype, en morsskikkelse. Tusen takk! Kan dette være min mormor? Hun tok selvmord da jeg var 2, manisk depressiv. Jeg har slitt mye psykisk og føler et bånd til henne selv om jeg ikke kan huske henne.
LittDiva Skrevet 2. februar 2014 #40 Skrevet 2. februar 2014 Hvordan blir 2014 for meg ? Med økonomi og kjærlighet . Tusen takk , om du har tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå