Appina Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Heisann Har sett at en annen bruker her inne har søkt etter prøvekaniner for testing av tarotkort tidligere, og tenkte at jeg skulle gjøre det samme. Men hvis ikke dette er lov, så håper jeg at KG fjerner innlegget mitt. De som er interessert i å få lagt et kort på seg, bør ikke være anonyme da det lett kan bli uoversiktlig for min del. De som forsøker seg på det, blir bare ignorert. Så bruk nicket ditt! Jeg ser på meg selv som veldig amatør, så ikke ha for høye forventninger til mine "evner" Er ikke synsk, så dette blir kun på amatør-nivå. Legger ett kort av gangen.
Gjest Freckle Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Heisann Har sett at en annen bruker her inne har søkt etter prøvekaniner for testing av tarotkort tidligere, og tenkte at jeg skulle gjøre det samme. Men hvis ikke dette er lov, så håper jeg at KG fjerner innlegget mitt. De som er interessert i å få lagt et kort på seg, bør ikke være anonyme da det lett kan bli uoversiktlig for min del. De som forsøker seg på det, blir bare ignorert. Så bruk nicket ditt! Jeg ser på meg selv som veldig amatør, så ikke ha for høye forventninger til mine "evner" Er ikke synsk, så dette blir kun på amatør-nivå. Legger ett kort av gangen. Jeg er gjerne prøvekanin.
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Beklager, min feil. Har du noen spørsmål, eller vil du bare ha et generelt kort?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg også? Vis meg hva jeg skal gjøre med den her venninnesituasjonen jeg er i. På forhånd tusen takk.
Nimorna Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg vil være prøvekanin Får jeg flere barn? Endret 2. februar 2014 av Nimorna
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg også? Vis meg hva jeg skal gjøre med den her venninnesituasjonen jeg er i. På forhånd tusen takk. Du fikk opp "The Star". Jeg tror du må konfrontere den/dem det gjelder. De ser ut til å gå i hver sin retning, men det er opp til deg å konfrontere dem. Men gjør det fra trygg avstand. Edit: Jeg ville bare si at hvis jeg har tolket kortet feil, så beklager jeg. Er som sagt amatør. Det kan godt hendte at kortet forteller om 2 stykker som er på vei til hver sin retning, og at du kanskje er litt utenfor, eller holder trygg avstand til noe eller noen. Er du ofte den som faller litt utenfor, eller holder deg på trygg avstand? Det var noe sånt jeg fikk opp, altså.. Endret 2. februar 2014 av Appina
Cecce Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne Kjærlighetsliv i år? (er singel og har holdt meg unna "markedet" foreløpig/ikke vært klar) På forhånd:
Gjest Sitronen Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne prøve. Jobb er interessant å få vite noe om.
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er gjerne prøvekanin. Du fikk kortet "Grail Maiden". Samle opp det du kan få til, det er mer enn nok der det kommer fra.
skyflakes Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil også være prøvekanin Hva skjer med skole/jobb til høsten?
Gjest *dragoon* Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg og! Lurer på om han jeg tenker på har romantiske følelser for meg.
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg vil være prøvekanin Får jeg flere barn? Kortet "Stone Maiden". Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette kortet, men enten så kan det lønne seg for deg å vente litt, eller så betyr kortet at du ikke har noen å få barn sammen med? Beklager på forhånd hvis jeg tar feil, altså!!! :O Jeg fikk opp at du kanskje må gi opp noe, et eller annet, hvis ønsket om barn blir for sterkt gjeldende. Det behøver ikke å bety noe negativt, men mere det at du må sette noe på vent til fordel for noe annet. Edit: Kanskje en karriere, eller noe du ikke kan gi din hele og fulle oppmerksomhet til. ? Endret 2. februar 2014 av Appina
Gjest Chloe87 Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Meg, meg, meg! Kan du se om jeg har en skytsengel?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne Kjærlighetsliv i år? (er singel og har holdt meg unna "markedet" foreløpig/ikke vært klar) På forhånd: "Grail Two". (Fra The Arthurian Tarot). Rundt perioden sankthansaften, og deromkring. Ikke bli for overfokusert på at det virkelig vil skje noe med kjærlighetslivet ditt akkurat da men vær allikevel åpen for en som ikke er redd for å utforske, og som er litt eventyrlysten av seg.
Gjest Kaffekrus Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Hei Har jeg noe bra i vente i fremtiden?
Appina Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil gjerne prøve. Jobb er interessant å få vite noe om. Kortet "Merlin". Hold deg i ro enn så lenge der du er. Hvis ikke du spurte fordi du vurderer jobbskifte? Men ser ikke noen umiddelbar endring på dette området.
Gjest Tinkerbell Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 (endret) *redigert* Endret 2. februar 2014 av Tinkerbell
Gjest Sitronen Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Kortet "Merlin". Hold deg i ro enn så lenge der du er. Hvis ikke du spurte fordi du vurderer jobbskifte? Men ser ikke noen umiddelbar endring på dette området. Takk for svaret. Siden dette var en prøve for deg for å bli kjent med kortene, lurer jeg på på om du vil ha en tilbakemelding fra meg, enten i tråden eller pr PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå