lebello Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Hei! Jeg skal i løpet av denne uken på shopping med en 13 år gammel jente, for å finne en ballkjole. Hun vil helst ha en stroppeløs kort ballkjole. Er det noen som vet hvilke butikker i Bergen som selger dette? Ballet er førstkommende helg, så har ikke tid til å bestille på nett.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Ebay :-)Anonymous poster hash: 8cbec...a59
lebello Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Har som sagt ikke tid til å bestille fra nettet, siden ballet er om under en uke
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Gitzi i Øvregaten om du vil bruke mye penger på kjole, ellers anbefaler jeg Floyd på Telegrafen. Men du finner ganske masse fine korte stroppeløse kjoler på H&M på Galleriet også. Christel på Vestkanten og sannsynligvis noe på Kløverhuset. Men du er lovlig seint ute når ballet er neste helg. Anonymous poster hash: 3f2f4...df8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Og Oasis på Telegrafen eller Lagunen har sikkert en kjole også. Anonymous poster hash: 3f2f4...df8
lebello Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2014 Takk for svar! Seint hvis jeg skulle bestilt på nettet, ja... Men når jeg skal i butikk, har jeg jo god tid Men skal sjekke ut tipsene deres!
lebello Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Fant en nydelig kjole på B Young på Xhibition! De hadde faktisk også noen fine kjoler på to "jalla"-butikker i Gågaten, men de hadde ikke flere små størrelser igjen når vi var der. Så kanskje noen andre som skal på kjoleshopping finner noe fint der Endret 7. februar 2014 av lebello
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå