AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Hei, kan dere være så snille og gi meg forslag for musikk med mye følelser, slik som denne:http://www.youtube.com/watch?v=j2WWrupMBAE Jessie J - Who you are På forhånd takk! Anonymous poster hash: b844c...250
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Litt usikker på hva du mener... Mye følelser altså. Det kan jo være så mangt. Jeg har mange sanger som vekker mange følelser hos meg og som jeg synes er kjempefine, men det er jo ikke sikkert de vil vekke de samme følelsene hos deg. Er det noen spesiell handling du er ute etter? Vil du ha sanger du kan relatere til? Anonymous poster hash: 6739e...9da
Gjest MammatilTiana Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Say Something - A Great Big World & Chrstina Aguilera Martina McBride - Concrete Angel Endret 2. februar 2014 av MammatilTiana
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 John Mayer - Slow Dancing In a Burning Room Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko Sleeping at Last - Turning Page Gavin DeGraw - Belief Coldplay - Fix You Coldplay - What If (Det meste av Coldplay egentlig) Jose Gonzales - Heartbeats Thomas Dybdahl - A Lovestory Pink Floyd - Wish You Were Here Melissa Horn - Lät Du Henne Komma Närmre Robyn - Dancing On My Own Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U Siri Nilsen - Jeg Vet Svartepetter - Himmel og helvete ft.Sisi Adele - Take It All James Blunt - Fall at your feet James Blunt - Same Mistake James Morrison - I Won't Let You Go Jon McLaughlin - Beautiful Disaster Jon McLaughlin - Human Anonymous poster hash: 6739e...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå