AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har opplevd mye dritt med menn. Blant annet: - overfalt med kniv - blitt tatt kvelertak på av en ex til jeg nesten besvimte - utroskap og løgner Syns menn er så slemme og onde. Hva er det verste menn har gjort mot dere? Anonymous poster hash: 538d6...bea 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Tror at det å bli voldtatt som elleveåring havner øverst på min liste. Anonymous poster hash: 396fc...b77
Petalouda Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ble dopet ned på rohypnol og voldtatt av han som skulle være kjæresten min da jeg var atten år gammel. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Selv er jeg mann og har blitt knivstukket av en dame og bedratt av to andre damer. Jeg er enig i at menn er verstinger på vold, for all del, men at "menn er så onde" er i beste fall en grov forenkling. Skal ikke kapre tråden med kjønnskamp, og dere har min fulle sympati for det dere har blitt utsatt for. Vil bare påpeke at slike tråder sjelden fører annet enn drittkasting med seg. Det er lov (og det skulle bare mangle at man gjør det) å slenge dritt når man utsettes for slike jævler som dere beskriver, men det er hakket mer nyansert enn at halve verden er iboende slemme og onde. Anonymous poster hash: 19928...9a3 48
Heart Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Jeg må si meg enig med den anonyme mannen bak innlegg #4. Jeg tror heller ikke at ondskap, uærlighet eller kriminalitet er forbeholdt menn. Kvinner gjør det bare på andre måter.Hvis noen hadde laget en nøyaktig lik tråd der ordet "mann" var byttet ut med "innvandrer", "sigøyner" eller "afrikaner", tror jeg mange hadde reagert.(Eller hva med "hva er det verste en same har gjort mot deg?") 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Selv er jeg mann og har blitt knivstukket av en dame og bedratt av to andre damer. Jeg er enig i at menn er verstinger på vold, for all del, men at "menn er så onde" er i beste fall en grov forenkling. Skal ikke kapre tråden med kjønnskamp, og dere har min fulle sympati for det dere har blitt utsatt for. Vil bare påpeke at slike tråder sjelden fører annet enn drittkasting med seg. Det er lov (og det skulle bare mangle at man gjør det) å slenge dritt når man utsettes for slike jævler som dere beskriver, men det er hakket mer nyansert enn at halve verden er iboende slemme og onde. Anonymous poster hash: 19928...9a3 Men jeg har så vondt etter alt mine exer har gjort mot meg Er skikkelig deprimert og ser nesten ikke vitsen med å leve. Det er menn sin feil at jeg har det sånn! Anonymous poster hash: 538d6...bea
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Hadde en type som slo meg så jeg besvimte. Full av blåmerker i ansiktet og en ødelagt nakkevirvel. En annen likte og rakke ned på hvordan jeg så ut og når vi spiste bemerka han at jeg trengte ikke mat og tok maten fra meg og kastet den. En type kunne ikke styre økonomien sin, vi var samboere. Han løyg veldig mye. Sliter enda med skaden da jeg ble banka opp, er ca 20 år siden. I følge lege var hadde jeg flaks at jeg ikke ble lam fra halsen og ned pga skaden i nakken. Hadde virvelen oppforbi gått så hadde det ikke sett lyst ut. Etter alt dette fant jeg ut at det er bedre og være alene....... Anonymous poster hash: 823ba...e52 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Men jeg har så vondt etter alt mine exer har gjort mot meg Er skikkelig deprimert og ser nesten ikke vitsen med å leve. Det er menn sin feil at jeg har det sånn! Anonymous poster hash: 538d6...bea Jeg skjønner det, mitt poeng er bare at det er dine eksers feil, ikke menn som sådan. Selv har jeg gått i terapi i et utall år, knasker antidepressiva og har et svært arr etter knivstikk på armen, og jeg er som sagt mann. Knivangrepet på meg kom forresten da jeg hadde glemt å kjøpe noe på butikken, ikke fordi jeg var slem med henne. Jeg mener på ingen måte å bagatellisere det du har vært utsatt for, jeg bare synes det er i overkant unyansert at f.eks. jeg skal stå solidarisk ansvarlig for oppførselen til en del drittmenn der ute. Tar det ikke personlig, det må jeg understreke, jeg bare mener at disse trådene sjelden ender pent. Men jeg skal la det ligge, jeg er som sagt ikke her for å krangle. Jeg håper det går bedre med deg etter hvert, og jeg vil ikke ødelegge tråden din. Anonymous poster hash: 19928...9a3 20
Gjest Chloe87 Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 - Kritisert kroppen min. - Vært utro. - Skallet hodet mitt inn i veggen.
Steinar40 Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Det finnes alltid en viss andel av folk av begge kjønn som ikke er psykisk stabile. Og en del av dem er voldelige i tillegg. Derfor vil det være smart for alle å bruke veldig god tid før man går inn i et forhold med et nytt menneske. Mange kunne unngått mange problemer på den måten. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har opplevd mye dritt med menn. Blant annet: - overfalt med kniv- blitt tatt kvelertak på av en ex til jeg nesten besvimte- utroskap og løgner Syns menn er så slemme og onde. Hva er det verste menn har gjort mot dere? Anonymous poster hash: 538d6...bea Å si at alle menn er onde er vel å ta litt hardt i. Blir som å si at alle jenter er dittsekker for jeg har opplevd å bli dolka i ryggen av en venninne. Så da er du en drittsekk da og ikke noe bedre enn mennAnonymous poster hash: 390f4...e0d 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Selv er jeg mann og har blitt knivstukket av en dame og bedratt av to andre damer. Jeg er enig i at menn er verstinger på vold, for all del, men at "menn er så onde" er i beste fall en grov forenkling. Skal ikke kapre tråden med kjønnskamp, og dere har min fulle sympati for det dere har blitt utsatt for. Vil bare påpeke at slike tråder sjelden fører annet enn drittkasting med seg. Det er lov (og det skulle bare mangle at man gjør det) å slenge dritt når man utsettes for slike jævler som dere beskriver, men det er hakket mer nyansert enn at halve verden er iboende slemme og onde. Anonymous poster hash: 19928...9a3 Menn er ikke nødvendigvis verstinger sv vold i forhold. Men desverre er det å bli slått av jenter i forhold veldig tabu og her finnes det store mørketallAnonymous poster hash: 390f4...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ble seksuelt misbrukt av min far og den første kjæresten jeg hadde (var da 23 år gammel) ga meg en kilevink. Etter den kilevinken, dro jeg. Selv om jeg har opplevd dette har jeg heldigvis likevel god selvtillit og nekter å bli tråkket på. Anonymous poster hash: 5bcc4...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Stengt ute på natten( bevisst handling), kaldt opp: dum, tilbakestående, gal, bitch, idiot. Utroskap og mye løgn. ( sistnevnte fra to ekser). Løgn mottok jeg også fra en heg var ute med etter bruddet. Anonymous poster hash: e56db...b1c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Voldtatt av min far gjentatte ganger fra jeg var veldig liten. Voldtatt av han jeg trodde var min beste venn da jeg var 16 år. Truet på livet til å ta abort. Utro. Ellers svik og løgner. Men jeg mener fortsatt flertallet av menn er gode mennesker. Og hvem som er slemme har ikke noe med kjønn og gjøre. Min mor mishandlet meg både fysisk og psykisk. Og har hatt to jentevennskap jeg måtte kutte ut, da de ikke var helt gode. Anonymous poster hash: 2d989...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Eksen flyttet ut mens jeg var på jobb. Helt uten forvarsel . Hadde kjøpt seg leilighet bak ryggen min. Og en masse løgner fra samme person , som jeg har fått vite nå i ettertid. Anonymous poster hash: dc622...b1a
Alvina Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Velger å ikke bruke energi på å tenke på det, har gått videre. 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Seksuelt misbrukt som barn av en i nær familie. Nær ødelagt av en samboer med psykopatiske trekk. Dette er 2 menn som virkelig har skadet meg fysisk og psykisk men jeg VET at det finnes snille menn også der ute. Har vært i samboerskap med to av dem men dessverre tok følelsene slutt. Anonymous poster hash: d9663...698
MsMax Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 -Ble voldtatt, med kniv mot strupen. -Sa til kjæresten min at jeg ble voldtatt, han reagerte med å gi meg juling fordi jeg var utro...
tore55 Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Eksen flyttet ut mens jeg var på jobb. Helt uten forvarsel . Hadde kjøpt seg leilighet bak ryggen min. Og en masse løgner fra samme person , som jeg har fått vite nå i ettertid. Anonymous poster hash: dc622...b1a men var ikke det like greit. han hadde bestemt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå