Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg datet en mann i tre måneder og jeg liker han veldig godt. I begynnelsen var han veldig på og ville kose masse, men nå virker det som han trekker seg litt tilbake. Vi møtes like ofte som før og man merker at han følger med og husker ting jeg forteller. Kan det være at han bare har blitt trygg på meg og at han føler at han på en måte ikke trenger å jobbe så mye for å "få meg"? Jeg ser jo at han viser omsorg på de små tingene, men jeg vil jo gjerne sitte i armkroken når vi ser på tv og jeg er så sjenert og vant til at han tar initiativ.

Jeg liker han som sagt veldig godt, men klarer ikke å være meg selv helt når jeg ikke helt skjønner hva han føler. Jeg er utrolig dårlig på å snakke om følelser, men har lyst til å spørre han hva han tenker om oss. Er det for tidlig eller?

Anonymous poster hash: a3b03...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er lei av at han alltid må ta iniativ. Kanskje han begynner å bli lei. Hvem vet

Anonymous poster hash: 8e738...29e

Skrevet

Kanskje han er lei av at han alltid må ta iniativ. Kanskje han begynner å bli lei. Hvem vet

TS her, Jeg har begynt å ta mer initiativ til å møtes, men akkurat det å ta initiativ til kos synes jeg er så vanskelig. Jeg er nok ganske usikker på meg selv..

Anonymous poster hash: a3b03...b68

Skrevet

Da du begynne med det. Min samboer tok aldri iniativ lenger. Føltebare detvar meg som prøvde. Eren grunn til at han er en ex. Jeg begynte faktisk å tvile på følelsene hans nettopp pga det

Skrevet

Alle er vel mer "kosete" i starten av et forhold hvor alt er hett, og så avtar det etterhvert. Alle er ikke like glade i å klemme, kysse og kose til enhver tid, men man kan være glad i mennesker for det. Jeg vil tro at dette kanskje er hans natur. Spør ham rett ut hva som er årsaken, så får du sikkert svar. Spør ham f.eks. om interessen hans har begynt å avta, eller om det bare er slik at han ikke er "kosetypen"

Skrevet

Da du begynne med det. Min samboer tok aldri iniativ lenger. Føltebare detvar meg som prøvde. Eren grunn til at han er en ex. Jeg begynte faktisk å tvile på følelsene hans nettopp pga det

Okei, da får jeg bare prøve å tøffe meg opp å begynne å ta initiativ :) TS

Skrevet

Alle er vel mer "kosete" i starten av et forhold hvor alt er hett, og så avtar det etterhvert. Alle er ikke like glade i å klemme, kysse og kose til enhver tid, men man kan være glad i mennesker for det. Jeg vil tro at dette kanskje er hans natur. Spør ham rett ut hva som er årsaken, så får du sikkert svar. Spør ham f.eks. om interessen hans har begynt å avta, eller om det bare er slik at han ikke er "kosetypen"

Ja, det kan jo hende, men etter å ha kjent hverandre i bare tre måneder? Han er veldig mannnemann så kan jo være at han ikke er så opptatt av kos :P får prøve å spørre. TS

Skrevet

Vel, det har bare gått tre mnd. Dette er faktisk ofte et kritisk punkt. Enten utvikler det seg eller så gjør det ikke. Om samboer hadde endret seg etter bare tre mnd ville varsellampene begynt å blinke. Tre mnd er svært kort tid og man er ikke " lei" hverandre etter tre mnd om man er forelska

Skrevet

Eller kanskje han er lei avå ta iniativ. Det hadde ihvertfall jeg blitt om jrg ikke fikk det samme tilbakr i ny og ne. Jeg hadde tvilt på hans interesse rett og slett om han aldri tok iniativ til noe. Og ts er ikke akkurat god på det

Skrevet

Eller kanskje han er lei avå ta iniativ. Det hadde ihvertfall jeg blitt om jrg ikke fikk det samme tilbakr i ny og ne. Jeg hadde tvilt på hans interesse rett og slett om han aldri tok iniativ til noe. Og ts er ikke akkurat god på det

For å være helt ærlig så har jeg veldig lite erfaring på dette området. Det gjør nok også at jeg ikke helt klarer å ta initiativ. Er det noen som har tips til hva jeg bør gjøre for å vise han at jeg faktisk er interessert? Jeg er jo redd for at han går rundt å tror at jeg ikke er det.. Bør jeg kanskje sende han melding litt oftere bare for å høre hvordan det går feks? TS

Skrevet

Vel, det har bare gått tre mnd. Dette er faktisk ofte et kritisk punkt. Enten utvikler det seg eller så gjør det ikke. Om samboer hadde endret seg etter bare tre mnd ville varsellampene begynt å blinke. Tre mnd er svært kort tid og man er ikke " lei" hverandre etter tre mnd om man er forelska

Joa, du har et poeng der også. Klart man begynner å lure om folk plutselig begynner å oppføre seg annerledes. Men det virker jo også som om han fortsatt er interessert utifra hvordan TS beskriver det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...