AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Og her er brevet fra datteren, Dylanhttp://mobile.nytimes.com/blogs/kristof/2014/02/01/an-open-letter-from-dylan-farrow/Anonymous poster hash: 31094...516
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Tror ikke jeg har sett én eneste WA film, og ikke kommer jeg til å gjøre det etter å ha lest dette heller.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Sier meg enig med Sobril... Skal aldri se en film av den jævla dritten igjen... Anonymous poster hash: ec347...cc0
Mann 42 Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Sukk.... Dette er nesten like ille som da Tom Cruise kom ut av skapet som scientolog. Nå mangler det bare at det er noe faenskap med Johnny Depp og Gary Oldman, så kommer jeg til å få en skikkelig dårlig dag. 13
Batteri Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 ...men WA er en dritt. Har mislikt ham sterkt etter at han giftet seg med Soon-Yi. Har heller aldri likt en eneste av filmene hans. 4
LempikasPromise Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Men dette er vel uansett ikke helt ukjente greier eller? Mener å huske at jeg har lest rykter både her og der om WA i mange år. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Men dette er vel uansett ikke helt ukjente greier eller? Mener å huske at jeg har lest rykter både her og der om WA i mange år. Ja jeg mener jeg også at jeg har hørt dette før? Det ble vel tatt opp i media da han giftet seg med hun andre adoptivdattra? Anonymous poster hash: d6daa...050
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 ...og likevel drømmer en drøss av de store Hollywoodskuespillerne å få en rolle i en Woody Allen film. De må jo ha hørt litt av hvert om Woody Allen. Og Soon-Yi, stedattra han og Mia Farrow adopterte (Mia adopterte henne først, han også senere). Woody møtte Soon-Yi tidligst når hun var 10 år. Lurer på hvor ung hun var første gangen de rotet sammen? Soon-Yi ser ikke ut til å ha tatt skade av det. Hun er jo fortsatt sammen med Woody. Anonymous poster hash: 26a31...47f
Silfen Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Sukk.... Dette er nesten like ille som da Tom Cruise kom ut av skapet som scientolog. Nå mangler det bare at det er noe faenskap med Johnny Depp og Gary Oldman, så kommer jeg til å få en skikkelig dårlig dag. Du ble seriøst ikke overrasket over dette?
Mann 42 Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Du ble seriøst ikke overrasket over dette? Nei, egentlig ikke. Woody Allen kom jo ganske grundig ut av skapet som en sleskejens da forholdet til Mia Farrows adoptivdatter ble offentlig kjent. Jeg tenker mer på hele historien rundt. Jeg vokste opp med å like filmene til Allen. Har alltid hatt sansen for ham. Så når han viser seg å være en såpass stusslig person privat, så er det litt nedtur. Historien om Dylan har jeg i grunnen ikke hørt før, og hennes vitnesbyrd er rystende. Endret 2. februar 2014 av Mann 42 3
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ville vel ikke kalt han slesk da forholdet til adoptivdatteren ble kjent. Heller en ekkel avviker. Man mangler noen naturlige sperrer når man klarer å se sine egne barn som seksuelle objekter. Hvis dette vitnebyrdet stemmer, noe jeg tror, så håper jeg Hollywood tar STERK avstand til mannen. Eventuelt at historien kommer opp igjen slik at han kan få en dom.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ville vel ikke kalt han slesk da forholdet til adoptivdatteren ble kjent. Heller en ekkel avviker. Man mangler noen naturlige sperrer når man klarer å se sine egne barn som seksuelle objekter. Hvis dette vitnebyrdet stemmer, noe jeg tror, så håper jeg Hollywood tar STERK avstand til mannen. Eventuelt at historien kommer opp igjen slik at han kan få en dom. Det kommer aldri til å skje dessverre. Familien hennes tror i alle fall på henne, og støtter henne. Broren hennes la selv ut en tweet om dette. <blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Missed the Woody Allen tribute - did they put the part where a woman publicly confirmed he molested her at age 7 before or after Annie Hall?</p>— Ronan Farrow (@RonanFarrow) <a href="https://twitter.com/RonanFarrow/statuses/422582684636807168">January 13, 2014</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script> Anonymous poster hash: ec347...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 [post=' Missed the Woody Allen tribute - did they put the part where a woman publicly confirmed he molested her at age 7 before or after Annie Hall? — Ronan Farrow (@RonanFarrow) January 13, 2014
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Anonymous poster hash: ec347...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Kan synes som Woody Allen er pedofil. Ifølge dattra så begynte han å misbruke henne når hun var 7 år. Da ER du pedofil. Anonymous poster hash: 26a31...47f 1
marion Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Hmmm..så var det kanskje noe med den mannen likevel da.. Er noen venner av meg som elsker hans filmer, mens jeg har aldri greid å sett ferdig noen av hans filmer. Vel å merke de filmene hans selv har medvirket i som skuespiller. Er et eller annet ubestemt jeg har mislikt med den mannen. Har ikke kunnet sette ord på det. At det nå kommer frem at han har seksuelt misbrukt sin datter på 7 år får det til å gå kaldt nedover ryggen. Du skal være bra syk i hodet ditt om du gjøre noe slikt.
Marie90 Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Nei, egentlig ikke. Woody Allen kom jo ganske grundig ut av skapet som en sleskejens da forholdet til Mia Farrows adoptivdatter ble offentlig kjent. Jeg tenker mer på hele historien rundt. Jeg vokste opp med å like filmene til Allen. Har alltid hatt sansen for ham. Så når han viser seg å være en såpass stusslig person privat, så er det litt nedtur. Historien om Dylan har jeg i grunnen ikke hørt før, og hennes vitnesbyrd er rystende. Enig i dette. Jeg elsker filmene hans og jeg vil fortsette aa se dem. Ser fortsatt Roman Polanski filmer ogsaa, en pervert privat men en fremragende regissor. Saa lenge folk tar straffen sin (dersom de er skyldige) som de skal, har de gjort bot. Kunsten staar. Endret 2. februar 2014 av Marie90 1
Cathrine88 Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Saa lenge folk tar straffen sin (dersom de er skyldige) som de skal, har de gjort bot. Og det har verken Roman Polanski eller Woody Allen gjort, så jeg ser ikke poenget ditt. 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå