Sandy Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har noen fæle strekkmerker på siden av lårene, går det ann å fjerne disse med rynkekrem?? Desperat..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Etter det jeg vet går det ikke an å fjerne strekkmerker. Ikke med enkle, billige grep i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har noen veldig svake strekkmerker på innsiden av lårene og på brystene, samt nederst på magen. De har blitt tydeligere siste dagene- og de plager meg ikke Jeg vet at de kommer til å sitte på meg resten av livet, de er en del av meg. Hadde de vært mørkelilla så hadde jeg ment det samme. Jeg lurer imidlertidig på hvor jeg har fått dem: jeg har ikke barn, jeg er ikke tykk og jeg har ikke mye celluliter heller. Hva kommer de av? Hormoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 strekkmerker kommer når man går opp eller ned i vekt. mange jenter, deriblant meg, får dem i puberteten. enda fler får dem når de er gravide. de går ikke vekk, men blir mindre synlige med årene. det er høyst tvilsomt om rynkekrem vil ha noen effekt overhodet! forøvrig skal de kunne fjernes med laserkirurgi, men jeg aner ikke hvor effektivt det er. garantert hårreisende dyrt! men hvis du er eksremt rik og ekstremt forfengelig, er det kanskje verdt det? som et billig alternativ kan du prøve å kamuflere litt med et lag selvbruner (over hele kroppen, selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Dersom du skal prøve krem mot strekkmerkene fines det jo egne kremer for det. Vet ikke om de virker, har aldri prøvd. Jeg får heller være full av hvite striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. juni 2002 #6 Del Skrevet 16. juni 2002 Eg har prøvd ein krem mot strekkmerker fra Biotherm. Den fjerna ikkje strekkmarka, men dempa dei litt. Dessutan kan kremen hindre strekkmerker dersom ein smører det på når ein er gravid (kan brukast fra fjerde mnd.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madi Skrevet 16. juni 2002 #7 Del Skrevet 16. juni 2002 jeg kan anbefale vitamimin A. krem.Den skal hjelpe mot strekk merker,får bare på resept. Etter par behandlinger begynner huden og flasse av Når den gamle huden faller av ,kommer det nytt hud.Etter noen behandlinger ser jeg resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå