Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem, nærmere sagt et dilemma jeg har fått. Jeg fyller snart 30 og i den forbindelse har jeg invitert en rekke folk til å feire bursdagen min med meg.

Problemet mitt ligger i at jeg har invitert ei venninne som også er eks svigerinnen min på en måte. Vi har møttes et par ganger etter det ble slutt mellom meg og eksen, og har jevnlig god kontakt over sms og facebook. Hun vil så klart ha med seg sin kjære (eks svoger). Jeg har ingenting personlig i mot noen av de, men det som gjør det hele vanskelig er at de også er i slekt med min eks kjæreste.

Min eks og jeg gikk fra hverandre for litt over et år siden, og var nostrogisk utro mot meg. Jeg har ny kjæreste nå som gjør det hele vanskelig. Jeg har sagt til de begge at det å invitere de på små ting, eller si hei hvis jeg treffer de og lignende er en ting, men at jeg aldri kan invitere de i mitt bryllup f.eks siden det blir feil ovenfor kjæresten min igjen.

På den ene siden ser jeg på de som venner (De har aldri gjort noe mot meg), på den andre siden er de familien til min utro eks...

Så jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Noen som har vært borte i dette?

Anonymous poster hash: 50072...f08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil påstå at nå overkompliserer du veldig. Ser ikke helt hvorfor du ikke kan være venner med disse folka hvis du liker å omgås dem? Eksen din er jo ikke med og de har ingenting med hva han gjorde mot deg å gjøre. Jeg synes godt du kan invitere dem i bryllupet også. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 2adaf...076
Skrevet

Fordi det er ikke riktig i forhold til min nye kjæreste.

Skrevet

Jeg ser ikke egentlig helt problemet. Hva mener din nåværende kjæreste? Er han ukomfortabel med det?

Skrevet

Fordi det er ikke riktig i forhold til min nye kjæreste.

Hvorfor ikke? Jeg skjønner virkelig ikke problemet!

Anonymous poster hash: 2adaf...076

Skrevet

Jeg hadde ikke synes noe om at eks familien hans dukket opp i vårt bryllup. Det hadde jeg sett på som feil ovenfor meg og sårende. Spesielt siden hadde kjæresten og eks giftet seg så hadde de jo blitt familien hans. Det er noe med det at ekser og eksens familie tilhører fortiden og ikke nåtiden.

Skrevet

Jeg hadde ikke synes noe om at eks familien hans dukket opp i vårt bryllup. Det hadde jeg sett på som feil ovenfor meg og sårende. Spesielt siden hadde kjæresten og eks giftet seg så hadde de jo blitt familien hans. Det er noe med det at ekser og eksens familie tilhører fortiden og ikke nåtiden.

Bryllup? Er det ikke bursdag?

Skrevet

Jeg hadde ikke synes noe om at eks familien hans dukket opp i vårt bryllup. Det hadde jeg sett på som feil ovenfor meg og sårende. Spesielt siden hadde kjæresten og eks giftet seg så hadde de jo blitt familien hans. Det er noe med det at ekser og eksens familie tilhører fortiden og ikke nåtiden. Anonymous poster hash: 50072...f08

Hva synes din nåværende kjæreste da? Er det greit for han at de kommer i bursdagen din, eller liker han det ikke? Det er jo hans reaksjon som burde bety noe.

Skrevet

Bryllup? Er det ikke bursdag?

Jo bursdag jeg mener.

Skrevet

Jo bursdag jeg mener.

Du laget vel en trolletråd og forglemte deg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...