AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg og kjæresten har bestemt oss for å prøve på at jeg skal bli gravid. Men,i midten av denne uken venter jeg mensen - men pga. en ferietur(som inkluderer bading etc.), ønsker jeg utsette mensen ved å bruke primolut noen dager. Det jeg er redd for da, er hvilken effekt dette vil ha på muligheten for å bli gravid senere? Gjør en knapp ukes bruk av primolut at det vil ta enda flere forsøk på å bli gravid, eller har det ingen/liten påvirking på fruktbarheten? Anonymous poster hash: 173a8...7fe
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Eneste som vil skje er jo at kroppen din blir tuklett med, og syklusen blir forskjøvet.. mulig kroppen må ha 1 mnd tid på å "komme" seg igjen. Ville uansett ikke startet prøvingen på denne syklusen, men neste... Anonymous poster hash: 5e73a...a0a
fionel Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Det skal ikke ha noe å si Da min syklus stoppet helt opp, fikk jeg promolut for å sette igang systemet igjen, for derreter å begynne på pergo sammen mnd så ikke tenk på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå