Gå til innhold

Min 33 år gamle venninne sammenligner seg med en jente 16 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som er 33 år, og hun har vel hatt en del problemer gjennom hele livet.

Tingen nå er at hun sammenligner seg med en ung jenter på 16 år.

Hun leser bloggen til fotballfrue hver dag, som kanskje er ok å sammenligne seg med, siden fotballfrue er 27 år,

men i det siste har hun også begynt å lese denne bloggen, som er en jente på 16 år.

http://krisssy.blogg.no/

Jenta er søt, hun, men hun er jo kjempetynn.

Det er bra å spise sunt og å mosjonere regelmessig, noe min venninne gjør, og det gjør jo jeg også, og folk flest,

men når målet hennes er å bli like tynn som denne 16-åringen, så må jeg nesten gjøre noe?

Anonymous poster hash: a4e54...ccf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedsaken er at hun ikke begynner å kle seg som denne Krissy.

Anonymous poster hash: 91bbf...b7e
  • Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

Skjønner ikke at en 33 åring i det hele tatt kan lese den bloggen..

Skrevet

Høres ikke så veldig smart ut spør du meg

Skrevet

Skulle ønske jeg også var så slank og vakker... *sjalu*

Anonymous poster hash: 075c8...82d
  • Liker 2
Skrevet

Krissy er bare naturlig tynn det er helt naturlig å ha like tynne overarmer som underarmer.. Det samme gjelder å ha en kjempeglipe mellom lårene. Helt naturlig.

• Liker 9
Skrevet

Skinny hate på kvinneguiden igjen.

• Liker 9
Skrevet

Jeg har en venninne som er 33 år, og hun har vel hatt en del problemer gjennom hele livet.Tingen nå er at hun sammenligner seg med en ung jenter på 16 år.Hun leser bloggen til fotballfrue hver dag, som kanskje er ok å sammenligne seg med, siden fotballfrue er 27 år,men i det siste har hun også begynt å lese denne bloggen, som er en jente på 16 år. http://krisssy.blogg.no/ Jenta er søt, hun, men hun er jo kjempetynn. Det er bra å spise sunt og å mosjonere regelmessig, noe min venninne gjør, og det gjør jo jeg også, og folk flest,men når målet hennes er å bli like tynn som denne 16-åringen, så må jeg nesten gjøre noe? Anonymous poster hash: a4e54...ccf

Når en godt voksen dame på 33 sammeligner seg med en liten drittunge på 16 (som er et barn snarere enn en fysisk voksen kvinne) er det selvsagt noe som er alvorlig galt.

Anonymous poster hash: ba9c3...6d1

Gjest Lille-pus
Skrevet

Av en eller annen snodig grunn så dukker det altså opp en hel haug tråder om denne jenta... alle startet av en eller annen AB, og alle synes har til hensikt å skaffe besøk i en mer eller mindre intetsigende blogg.

For meg stinker det bloggreklame og forsøk på å skaffe klikk til bloggen.

• Liker 26
Skrevet

Denne bloggen har blitt referert til i flere innlegg i det siste. Har en følelse på at dette kun er bloggreklame og desperasjon rtter å få nok klikk til å hive seg oppover topp-lista ;)

• Liker 6
Skrevet

Ikke mye skinny hate med den utmagra avataren din.

Anonymous poster hash: e7345...c6e

• Liker 2
Skrevet

At ikke dere føler skam over å sitte å kritisere en jente på 16. Krissy har ikke gjort noe galt, la henne være i fred hvis alt dere klarer å si er like mye verdt som en pose dritt.

Anonymous poster hash: 96d39...559
  • Liker 4
Gjest Chloe87
Skrevet

At ikke dere føler skam over å sitte å kritisere en jente på 16. Krissy har ikke gjort noe galt, la henne være i fred hvis alt dere klarer å si er like mye verdt som en pose dritt. Anonymous poster hash: 96d39...559

Enig!
Skrevet

Krissy er da en flott jente, og hun er naturlig tynn (hun ser jo aldeles ikke syk ut i hud og hår), men kanskje pittelitt for tynn. Er selv "unormalt" tynn i andres øyne uten at jeg gjør noe spesielt for det, og vet at det er ubehagelig når folk tror jeg er syk fordi jeg er naturlig tynn og har alltid vært det.

Det som er unormalt her er at ei 33 år gammel dame vil bli som en 16 år gammel kropp som ikke enda har fått ordentlig kvinnelige former, som sikkert delvis vil poppe frem de neste 10 årene.

Anonymous poster hash: 4e1ea...7d2
  • Liker 1
Skrevet

Problemet er vel ikke at din venninne er 33 år, men at hun er i overkant opptatt av å være tynn. Anorektiske tankesett oppstår gjerne ikke for første gang må man er 33.

Dessverre er det alt for mange jenter som er forstyrret hva gjelder kropp og kroppsfasong. Jenter som tror disse magre jentene spiser seg gode og mette hver dag, tror jeg tar feil. Den såkalte "sunne" livsførselen, er ikke nødvendigvis så sunn som blogglivsførselen.

Men det er en helt annen sak. Denne Krissy kan god være spikertynn uten å jobbe vettet av seg, det vet ikke jeg noe om. Men hvis man har issues med kroppsbilde, er det vel ikke det smarteste å klikke seg inn på blogger der kropper og mager flashes for flest mulig klikk.

Anonymous poster hash: 05242...c15
Skrevet

Er ikke å beskylde noen for «skinny hate» en form for hersketeknikk, egentlig?

Skrevet

Ja det truer idealene dine, vi skjønner det.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke å beskylde noen for «skinny hate» en form for hersketeknikk, egentlig?

nei, hvordan det?

Ja det truer idealene dine, vi skjønner det.

Å være tynn vil alltid være idealet. deal with it

• Liker 2
Skrevet

Sammenligner seg som i størrelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...