Gå til innhold

Real housewies of..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beverly hills, new jersey osv. Noen som vet hvor man kan se disse gratis på nett uten registrering og dill? :)

Anonymous poster hash: 14282...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste gratis sider så må du registrere deg. Hva er egentlig problemet med å registrere deg? Det tar. To minutt

Anonymous poster hash: 7ed6e...1b1

Skrevet

De fleste gratis sider så må du registrere deg. Hva er egentlig problemet med å registrere deg? Det tar. To minuttAnonymous poster hash: 7ed6e...1b1

Du vet ikke med andre ord.

Noen som vet?

Skrevet

Beverly hills, new jersey osv. Noen som vet hvor man kan se disse gratis på nett uten registrering og dill? :)

Du laster dem ned, reglene gir meg ikke lov å fortelle hvor fra.

Skrevet

De aller fleste steder man får se det gratis trenger man ikke å registrere seg. Bruk google

Skrevet

Du laster dem ned, reglene gir meg ikke lov å fortelle hvor fra.

Tar ikke sjansen :redd:

http://www.free-tv-video-online.me

Ellers så finner du litt på dailymotion.com og

Tusen takk :)

Skrevet (endret)

Tar ikke sjansen :redd:

Å streame dem fra div. lugubre sider er akkurat like ulovlig som å laste dem ned.

Du har forøvrig ekstremt dårlig smak. Sorry, vet det er of topic, men klarte ikke dy meg. :P

Endret av guttemann
Skrevet

Piratbukta har alt slikt.

Ja det er like ulovlig i Mpaa/riaa sine øyne så lenge du ikke har betalt dem.

Skrevet

Å streame dem fra div. lugubre sider er akkurat like ulovlig som å laste dem ned.

Du har forøvrig ekstremt dårlig smak. Sorry, vet det er of topic, men klarte ikke dy meg. :P

Hvem har snakket om lugubre sider? :forvirret:

Du klarte ikke å dy deg nei, guttemann. Når jeg tar på den hjemmestrikkede onepiecen, smeller grandisen i ovnen, spiser cheesedoodles og sjokoladefromasj og is med ekstra vaniljesaus til dessert, så koser jeg meg med all slags herlig underholdning. Kaller du det også dårlig smak, guttebass?

Piratbukta har alt slikt.

Ja det er like ulovlig i Mpaa/riaa sine øyne så lenge du ikke har betalt dem.

Laster ikke ned virus fra PB og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som er ulovlig. ROFLOL.

• Liker 1
Skrevet

Niks, å streame er fortsatt lovlig, er ett smutthull.

Anonymous poster hash: a5e15...693

• Liker 1
Skrevet

Hvem har snakket om lugubre sider? :forvirret:

Du klarte ikke å dy deg nei, guttemann. Når jeg tar på den hjemmestrikkede onepiecen, smeller grandisen i ovnen, spiser cheesedoodles og sjokoladefromasj og is med ekstra vaniljesaus til dessert, så koser jeg meg med all slags herlig underholdning. Kaller du det også dårlig smak, guttebass?

Laster ikke ned virus fra PB og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som er ulovlig. ROFLOL.

Virus fra Tpb? Noen må ha en liten opplæring av deg i hva man skal og ikke skal laste ned.

Leste bare at en anonymbruker ikke turte laste ned. Om du ikke liker tpb så er det masse andre sider på nett hvor man kan laste ned alt man har lyst til. Normal intelligens trengs for å vite man skal laste ned da.

Skrevet

Niks, å streame er fortsatt lovlig, er ett smutthull.

Anonymous poster hash: a5e15...693

Å streame f.eks. amerkiansk Netflix, BBC iplayer osv eller andre LOVLIGE kilder er lov selv om du bruker triks for å omg rgionsperrer, ja. Men å spille av en stream som er ulovlig i utgangspunktet ulovlig etter norsk rett i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...