Gå til innhold

Mye støy etter 23.00,men..

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Ja jeg høres kanskje ut som et bitter gammel kjæring nå,men so be it.

Men i hvert fall de siste helgene har det vært mye støy fra naboleiligheten langt ut over natta,men problemet er at jeg er leieboer av de som bråker. Og det å få seg et sted å bo når man får pengene sine fra NAV er ikke lett,så jeg er jo glad for at noe faktisk gir meg sjansen.Men det begynner å bli slitsomt,so what to do? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banke på hos dem og spørre pent om de kan dempe seg litt? :) De bør ta hensyn til naboene sine, selv om de er leieboere. 23-regelen gjelder for alle :)

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Banke på hos dem og spørre pent om de kan dempe seg litt? :) De bør ta hensyn til naboene sine, selv om de er leieboere. 23-regelen gjelder for alle :)

Nå er det jeg som er leieboer.De er leietagerene mine. Derfor jeg synes det er litt ubehagelig.

Skrevet

Nå er det jeg som er leieboer.De er leietagerene mine. Derfor jeg synes det er litt ubehagelig.

Ja var det jeg mente egentlig :) At de bør ta hensyn til naboene, selv om naboene er leieboere av dem. Men skjønner at det kan være ubehagelig å be dem roe seg :/ Hvis du har tlf.nr deres, så kan du sende en mld,eller ringe de,hvis det gjør det enklere? :)

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Du må bare gi beskjed på en fin måte :) Si at du ikke mener å være uhøflig på noen måte, men du sliter med å roe deg ned og sove når det er mye støy sent på kvelden.

Skrevet

Leieboer og leietager betyr det samme.

De skal selvsagt også respektere ordensreglene.

Anonymous poster hash: bf67d...ae6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...