Gå til innhold

Hvordan handler man på Amazon.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant noen produkter jeg ville ha billig på amazon. De er mye dyrere ellers på nettet. Men hvordan funker det å handle der? Hvordan er det med frakt og sånn? Er redd for at hvis jeg kjøper noe så blir det plutselig mye ekstra utgifter. Kan man betale med paypal der? Hvordan er amazon i forhold til ebay? Ebay synes jeg er fin og oversiktlig, men amazon ser så rotete ut.

Anonymous poster hash: 5d314...c7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amazon er hel ved. Du får shipping og taxes oppgitt før du kjøper.

Skrevet

Det sår på amazon "open the amazon.com store card and get $10 off instantly". Hva er dette?

Skrevet

Amazon er hel ved. Du får shipping og taxes oppgitt før du kjøper.

Hvor ser jeg hva frakt og toll blir? Man må jo skrive inn en ZIP code for å beregne det, men dette gjelder jo for usa.

Skrevet

Hvor ser jeg hva frakt og toll blir? Man må jo skrive inn en ZIP code for å beregne det, men dette gjelder jo for usa.

Gå videre som om du skal gjennomføre kjøpet. De sender til Norge så bare klikk på det og skriv evt postnummeret ditt i stedenfor

Skrevet

Gå videre som om du skal gjennomføre kjøpet. De sender til Norge så bare klikk på det og skriv evt postnummeret ditt i stedenfor

Hvis jeg trykker på continue, så blir det vel ikke sendt noe til meg før jeg har fylt inn betalingsopplysninger? Men jeg får se frakt og toll hva det kommer på fordi?

Skrevet

Hvis jeg trykker på continue, så blir det vel ikke sendt noe til meg før jeg har fylt inn betalingsopplysninger? Men jeg får se frakt og toll hva det kommer på fordi?

Sånn jeg pleier å handle der iallefall

Skrevet

Sånn jeg pleier å handle der iallefall

Jeg må jo fylle inn kredittkortopplysninger uten at jeg har sett hva frakt og toll blir. Det vil jeg jo ikke gjøre i tilfelle frakten er kjempedyr. Hvordan kan jeg se hva frakten blir på da?

Skrevet

Jeg må jo fylle inn kredittkortopplysninger uten at jeg har sett hva frakt og toll blir. Det vil jeg jo ikke gjøre i tilfelle frakten er kjempedyr. Hvordan kan jeg se hva frakten blir på da?

Du skal få sett det før du bekrefter helt. tror du får sett det helt til slutt, før du bekrefter hele greia.

Var iallefall slik da jeg bestilte noe der for en måned siden.

Anonymous poster hash: 7ce09...657

Skrevet

Hvis varen leveres av amazon går du på "Help" øverst og finner "Shipping Rates and Policies". Der ligger europeiske priser.

Hvis varen leveres av en annen selger må du klikke på selgerens navn og sjekke under "Detailed Seller Information".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...