AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Sitter her og har maks dårlig samvittighet. Prøver å gå ned et par kg, men ikke søren om jeg klarer å bare spise 1500 kcal hver dag. I dag har jeg spist en porsjon med pasta (600 kcal), en sjokolade som inneholdt 500 kcal, potetgullpose med 500 kcal og en galzone fra 7eleven som inneholdt 600 kcal. Usj, føler kroppen er full av "junkfood" og tør ikke å veie meg selv. Noen andre her som har "ovespist"? Del gjerne meg meg slik at jeg ikke føler meg så alene Anonymous poster hash: 999de...855
Lykkerusen Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 huff, kjenner meg igjen! Ønsker å gå ned noen kilo, men klarer alltid å få i meg masse dritt. (spiser bare sunt ift mat, men det er det hersens godteriet og andre ting) IDag f.eks. bakte jeg boller fordi jeg ventet gjester og ikke kom meg på butikken. Resultat: jeg spiste 4 stk.. virkelig ikke sunt om man skal ned i vekt:/ Presterte også å spise en hel pose "nidars favoritter" her om dagen.. huff:s
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 La oss si at du forbrenner 1800/2000 kalorier i løpet av en dag. Maten du spiste i dag inneholder 2200 kalorier, så da har du altså overspist med 200/400 kalorier. Det er IKKE mye, selv om du prøver å gå ned i vekt. Du trenger ikke vrenge deg i skyldfølelse. I morgen er en ny dag, og om du spiser bra så er maten du spiste idag borte i morgen. En gang så spiste jeg 200 g sjokoladeplate, 4 pizzastykker (sånne store fra en pizzashappe), milkshake og 4 pannekaker. (Dette var altså uten vanlig mat som frokost osv) Anonymous poster hash: d44a3...08c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 huff, kjenner meg igjen! Ønsker å gå ned noen kilo, men klarer alltid å få i meg masse dritt. (spiser bare sunt ift mat, men det er det hersens godteriet og andre ting) IDag f.eks. bakte jeg boller fordi jeg ventet gjester og ikke kom meg på butikken. Resultat: jeg spiste 4 stk.. virkelig ikke sunt om man skal ned i vekt:/ Presterte også å spise en hel pose "nidars favoritter" her om dagen.. huff:s "Godt" å høre at andre også har det slik, det er vanskelig å skulle holde seg unna kosemat i blant. Jeg går rundt og tenker på is og potetgull i tide og utide, og den isen fra ben and jerry's er min guilty pleasure, bare synd at den inneholder rundt 1400 (!!) kalorier! Og hveteboller er utrolig gode, er vanskelig å ikke kjøpe nystekte hveteboller på Meny hver gang jeg er innom, men har utrolig nok ikke kjøpt boller på en stund, så skjønner godt hva du mener. Anonymous poster hash: 999de...855
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 La oss si at du forbrenner 1800/2000 kalorier i løpet av en dag. Maten du spiste i dag inneholder 2200 kalorier, så da har du altså overspist med 200/400 kalorier. Det er IKKE mye, selv om du prøver å gå ned i vekt. Du trenger ikke vrenge deg i skyldfølelse. I morgen er en ny dag, og om du spiser bra så er maten du spiste idag borte i morgen. En gang så spiste jeg 200 g sjokoladeplate, 4 pizzastykker (sånne store fra en pizzashappe), milkshake og 4 pannekaker. (Dette var altså uten vanlig mat som frokost osv) Anonymous poster hash: d44a3...08c Jeg har ikke vært så aktiv i dag, har nesten bare vært hjemme i dag og jobbet med en oppgave. Må vel også innrømme at jeg har spist en del potetgull den siste uken (hvor ble det av selvkontrollen min?) og litt is også. Har gått opp rundt en halv kilo\en kilo. :-\ Føler meg litt bedre av å lese at andre også har det slik, men jeg har jo spist en del usunt hele uken jeg da..... Anonymous poster hash: 999de...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå