Gjest Læææææl Skrevet 24. april 2010 #61 Skrevet 24. april 2010 offf får spasme av å høre det navnet der :D det gir meg frysninger i brunhølet
Gjest Helene_Mari Skrevet 24. april 2010 #62 Skrevet 24. april 2010 og mobber ikke barn fordi de har rare navn, så er det fordi de er feite, har briller eller rar nese^^
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #63 Skrevet 25. april 2010 Jepp, nå har det rabla for kusina mi. Etter masse leting i navnebøker, gamle og nye, har hun og mannen bestemt seg for et navn til datteren sin. Siden min kusine og hennes mann begge har et navn som starter på K, har hun bestemt seg for å gi jenta et dobbeltnavn med to K-er: Kåra Karense :-? Er det virkelig lov? Finnes det ingen lov som stopper så stygge navn? Stakkars barn. Tror du at du gjør ting bedre ved å starte en tråd om det? Hva denne jenta søker opp navnet sitt om noen år og finner denne tråden?
estrella Skrevet 26. april 2010 #64 Skrevet 26. april 2010 I første omgang tenkte jeg at det var jo også et navn, men etter å ha smakt litt på det så høres det egentlig ganske greit ut, men jeg ville nok godt for versjonen Cora fremfor Kåra. Kåra blir for "Kåre-aktig"
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2010 #65 Skrevet 27. april 2010 Siden denne tråden ble startet i 2004 ville det vært litt spennende å høre om lille Kåra Karensa skal begynne på skolen denne høsten eller om jenta fikk et annet navn til sist.
Gjest Steffen Skrevet 2. oktober 2010 #66 Skrevet 2. oktober 2010 hadde mine foreldre gitt meg det navnet hadde eg skilt meg fra dem... og byttet på den dagen jeg ble 12... Det er et ok navn t ein gutt men ikkje t ei jenta stakkars jenta da... tenke ikkje foreldrene at hun skal få ha venner og ei kjekke oppvekst ? komme ikkje t og få det med det navnet.
Meridian Skrevet 2. oktober 2010 #67 Skrevet 2. oktober 2010 Syns det var et kult navn, egentlig. Litt spesielt, men foreldrene ville vel ha noe mer uvanlig enn de vanlige navnene på K, slik som kari, kamilla, karoline, klara, konstanse osv. Kusina di er vel kjerringa mot strømmen?
Meridian Skrevet 2. oktober 2010 #68 Skrevet 2. oktober 2010 Navnet har jo ingenting å si, i utgangspunktet. Det som har noe å si er personligheten til barnet.
Gjest Monica Skrevet 2. oktober 2010 #69 Skrevet 2. oktober 2010 Er det "lov " å kalle barnet sitt for et jente og guttenavn (som for og mellomnavn altså). Vet om ei som heter Trine-Truls! Dette er ikke troll..
skoeska Skrevet 2. oktober 2010 #70 Skrevet 2. oktober 2010 Er det "lov " å kalle barnet sitt for et jente og guttenavn (som for og mellomnavn altså). Vet om ei som heter Trine-Truls! Dette er ikke troll.. Jeg vet om en som heter Gunn-Stein også. I 2 navn. Når det kommer til navnevalg synes jeg det blir for dumt at noen skal begynne en tråd for å diskutere hvor stygt et navn noen andre har valgt er. Det er da opp til hver enkelt hva de vil kalle barna sine! Og har noen noe imot det synes jeg det er ufint å snakke stygt om det bak ryggen deres. Og også: et barn blir ikke mobbet kun pga av rart/annerledes/"stygt" navn.
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #71 Skrevet 2. oktober 2010 Nei stakkars jente, hun kommer til å bli mobba/plaga pga dette navnet, hele livet! Egoistisk og forferdelig å kalle sitt barn noe som dette her:/
Meridian Skrevet 2. oktober 2010 #72 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det blir mobbing når voksne er med på å le av andre... Så lenge voksne ikke bryr seg, vil ikke barna bry seg heller. Og så lenge voksne slår hardt ned på mobbing, vil ikke barn mobbe. 1
Gjest Helene_Mari Skrevet 2. oktober 2010 #73 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det blir mobbing når voksne er med på å le av andre... Så lenge voksne ikke bryr seg, vil ikke barna bry seg heller. Og så lenge voksne slår hardt ned på mobbing, vil ikke barn mobbe. Endelig noen som har skjønt det.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #74 Skrevet 3. oktober 2010 Syns Kåra og Runa er ganske likt eg, guttete. Så Kåra kan jo slå an det også, for Runa er jo blitt litt poppis etter hvert
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #75 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har tenkt å kalle gutten i magen HARALD. Kan det være at folk kommer med negative kommentarer? just asking
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #76 Skrevet 3. oktober 2010 Øøhhh... Hvis det finnes andre som heter Kåra Karense skal vedkommende få en bløtkake av meg. Syntes ikke det var så fint jeg heller...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #78 Skrevet 28. august 2012 Jeg har tenkt å kalle gutten i magen HARALD. Kan det være at folk kommer med negative kommentarer? just asking Det kan godt hende, men det vil kunne skje med alle navn, selv de mest populære navnene. Kall ungen det du vil og ikke bry deg med idioter som skal henge se opp i det. Anonym poster: bf244eac825f382e98f5c250d639bd3c
Sulosi Skrevet 2. november 2012 #79 Skrevet 2. november 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Mvh Sulosi, mod.
Gjest Stronger Skrevet 3. november 2012 #80 Skrevet 3. november 2012 Syns det var et fint navn jeg! Folk er alltid så skeptiske til navn de ikke har hørt før.. Forstår heller ikke at voksne mennesker kan sitte her å lire av seg så mange ekle og stygge kommentarer pga ET NAVN. Tøft av foreldrene å velge et navn de liker, selv om familien faktisk sitter å gjør narr av det! Jeg syns det er bra at de bruker norske bokstaver som KÅ istedet for CO
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå