Gå til innhold

Vekt og mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken erfaring har du med vektoppgang grunnet vann i kroppen i forbindelse med mens?

Ikke at det har så mye å si, går man opp et kilo eller to grunnet syklus, går man det jo ned igjen. Er bare litt nysgjerrig (og driver man og veier, så driver man og veier… :sjenert: ).

Derfor: Går du opp i vannvekt i forbindelse med menstruasjon? I såfall når i syklusen? Rett før mens, under mens, under eggløsning??

Anonymous poster hash: f1e9f...407
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg merker ikke noe forskjell egentlig. Kanskje litt mer "vannete", men ikke sånn at jeg egentlig blir påvirket. Er heldig da jeg verken har PMS eller noen andre symptoner før og under mensen.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg går vanligvis opp to kilo rett før mens og disse to kiloene har jeg helt til mensen er over.

Skrevet

Jeg veier meg ikke, men plages en del med PMS. Magen eser opp og jeg ser gravid ut. Jeg får også forstoppelse og mye luft. Aner som sagt ikke hvor mye det ugjør i vekt, men det er nok til at jeg må bruke andre klær og kutte ut treningen de dagene. Det er verst 2-3 dager før mensen. Samme dag som jeg får mensen er jeg tilbake til meg selv igjen.

Anonymous poster hash: 762ca...500
Skrevet

Jeg går opp ca 2 kg noen dager før mensen og så forsvinner de etter ca en uke.

Anonymous poster hash: cb476...cdf
Skrevet

Opp to-tre kilo rett før, forsvinner igjen etter at jeg er ferdig. Kan også få oppblåst og treg mage. Kjedelig, det skjer alltid. Men dropper aldri trening av den grunn. :)

Anonymous poster hash: 6dade...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...