Gå til innhold

Hvilket er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er finest? og med tanke på at de er ganske dyre, hvilket er smartest å kjøpe? (med tanke på at de bør passe til en del)

http://www.mulberry.com/eu/shop/accessories/scarves-hats-gloves/jacquard-logo-scarf-heritage-cashmere-merino

http://www.mulberry.com/eu/shop/accessories/scarves-hats-gloves/mulberry-tree-wrap-taupe-superfine-merino

Anonymous poster hash: 0d777...582
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det til 215 euro we det jeg syns er penest men ikke fine noen av de

du kan helt sikkert finne et skjerf som er helt nytralt og evigvarende til under 2000,-kr

jeg er ikke villig til å betale 2000kr for et skjerf, ikke for mye annet heller av tekstiler

Anonymous poster hash: b4d4d...f9f
  • Liker 1
Skrevet

Da ville jeg gått for tree wrap. Jordfarger er relativt nøytralt, og passer til det meste.

Skrevet

Synes ingen av de var fine.

Nr 2 får jeg "kunst- og håndverklærer"-feeling av.

Anonymous poster hash: 9d3e1...64b
  • Liker 1
Skrevet

Vi selger mulberry i butikken jeg jobber i. Det siste er definitivt finest i virkeligheten. Tre av kollegaene har kjøpt det alt + at vi kun har to igjen, og vi har nettopp fått det inn ;)

Anonymous poster hash: 2d8fe...e49
Skrevet (endret)

Mulberry Tree Wrap, altså nummer to var finest. Helt sikkert enklest å kombinere med mest mulig farger også.

Endret av She_Leiva
Skrevet

Vi selger mulberry i butikken jeg jobber i. Det siste er definitivt finest i virkeligheten. Tre av kollegaene har kjøpt det alt + at vi kun har to igjen, og vi har nettopp fått det inn ;)

Tusen takk for svar. Hvor mye koster de? Kommer uansett ikke til å bestille på siden jeg har linket til, med tanke på pris og ikke minst TOLL :-(

Skrevet

Tusen takk for svar. Hvor mye koster de? Kommer uansett ikke til å bestille på siden jeg har linket til, med tanke på pris og ikke minst TOLL :-(

det til 215 euro we det jeg syns er penest men ikke fine noen av de

du kan helt sikkert finne et skjerf som er helt nytralt og evigvarende til under 2000,-kr

jeg er ikke villig til å betale 2000kr for et skjerf, ikke for mye annet heller av tekstiler

Anonymous poster hash: b4d4d...f9f

Okei, det var din mening om den saken. Sikkert mange som synes det er teit, men jeg liker å legge litt penger i sånne ting, istedenfor å kjøpe fem skjerf på HM.

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Synes ingen av de var fine.. Men om jeg måtte ha valgt ett. Det nederste

Skrevet

Tree wrap. Dessverre ser jeg dette "over alt" for tiden så jeg tror ikke jeg ville kjøpt det pga det.

Skrevet

Tenk at folk er så tjukke i hue at de betaler nesten 2000 kr for en duk!

Anonymous poster hash: 035d2...e6f
  • Liker 1
Skrevet

1800kr koster det siste du la ut link til. Du får tenke deg nøye om, før du velget hvilket du vil ha:)

Skrevet

1800kr koster det siste du la ut link til. Du får tenke deg nøye om, før du velget hvilket du vil ha:)

Går det ikke an å kjøpe en billigere versjon som er ull og ikke kasjmir? Mener å ha lest om noen som har gjort det.

Skrevet

Tree Wrap var finest synes jeg, men det avhenger litt hva slags andre ting man skulle kombinere med.

Skrevet

Går det ikke an å kjøpe en billigere versjon som er ull og ikke kasjmir? Mener å ha lest om noen som har gjort det.

Det vet jeg ikke.. Vi har ikke det i butikken hvertfall.

Skrevet

nr 1. helt klart. det andre ser ut som noe vero moda lett kunne ha kopiert

Anonymous poster hash: e2aa1...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...