AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Ønsker meg et ullpledd til kalde vinterdager, har faktisk nevnt for mannen at jeg ønsker meg ett i bryllupsgave (har bryllupsdag i disse tider) siden jeg har fått nok gull og diamanter opp gjennom årene. Er en frossenpinne av rang. Noen tips? Vi har kid interiør i nærheten. Ser de har et til 199, er det bra? Mannen steiler vel over et å "billig" men trenger et varmt pledd Anonymous poster hash: 12f4e...c7f
Grønt blad Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Vi er svært fornøyde med våre Røros-pledd, men de koster en del mer enn 199. Pleddene holder seg fine år etter år med mye bruk. De er også fine etter vask, selv om det står at de bør renses. Vi har nylig kjøpt et alpakkapledd fra Spinnerigården, og det er vi også svært fornøyd med. 1
Fuglen Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har det fra Kid, og er veldig fornøyd! Godt og varmt
Gjest Aqua Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Berger-pleddet jeg har. Hatt det i mange år, og vasket det flere ganger - like fint enda. Fikk et ullteppe fra princess til jul som kostet 600, blir spennende å se om det holder seg like fint
Ingvilddd Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Røros-pleddet redder meg vinter etter vinter! 1
Frk Midnattsol Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Jeg sverger også til Rørospledd. De er veldig tykke, og ligger godt rundt meg når jeg har de på meg... Eneste problemet er at jeg blir så himla trøtt hver gang jeg "baller" meg inn i det :)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Bergerpleddet mitt er 20 år og like fint og varmt.Anonymous poster hash: bbdaa...dd5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Anbefaler også pledd fra Spinnerigården Noen av de er hele 240 cm lange. Rask levering. Anonymous poster hash: 5f3d2...5e1
Emelisse Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Rørospledd her også! Fantastisk deilig og varmt. Har hatt pledd fra Berger som også har vært OK, men Røros er i en klasse for seg.
Binke Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Har et Berger-pledd jeg har hatt i 20-25år, og det er fint fremdeles. Mykt og behagelig, og kan fint vaskes på ull-program i vaskemaskin. I høst kjøpte jeg et til 200 kr hos Kid. "Greit nok", men ullen i dette pleddet er mye stivere enn i Bergerpleddet, og det ser også ut til å bli litt nuppete. Rørospledd, som jeg ser flere anbefaler, har jeg ingen erfaring med.
Lovisa Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har to Røros-pledd som er ca 14 år gamle. Like fine og helt fantastisk gode! Og klassiske! Designet på de jeg har selges fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Jeg liker godt pledd fra Elvang, men de er en del tynnere enn Rørospledd. Anonymous poster hash: 0d4dc...501
Gjest Badabing Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Jeg elsker Rørospleddet mitt, og de har mange kule design også! Det holder seg også fint, i motsetning til Kid-pledd som gjerne blir nuppete over tid. Siden det er snakk om en bryllupsgave, går det jo an å ønske seg et ekstra fint pledd. http://www.rorostweed.com/products/blankets Jeg har dette i lys grå: http://www.rorostweed.com/products/blankets/parsell# Endret 3. februar 2014 av Badabing
Bellablue Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Har både røros pledd og et fra elvang. Elsker virkelig begge to. Røros pleddet brukes mest på vinteren, mens det fra elvang passer perfekt når det ikke er så kjølig. En ting er iallfall sikkert. Kvalitet lønner seg.
j23 Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Rørospledd! (Eneste ullpleddet jeg har særlig erfaring med, men det er fantastisk!) Har et som ligner litt på dette, men som sikkert er en eldre utgave: http://www.rorostweed.com/products/blankets/hjerter#
skruf Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Rørospledd her også Er innmari frossenpinn av meg, og pleddene er godt brukt både natt og dag.
@laide^ Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Vi har det fra princess, er veldig fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå