Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går våkna jeg kl 0700,dusja og stelte meg..Hadde jo en aning att jeg skulle bli drikki ut denne lørdagen...

Kl 1015 hører jeg en harley davidson,jeg titter ut av vinduet og der ser jeg en harley mann,og enda en til..lukker vinduet,får litt angst.. venter på att de skal ringe på døra..Og ut av heisen kommer det 3harleymenn og 2 harleydamer+forlovern min..

Da får jeg beskjed om å pakke sekken jeg skulle på en tur :sjarmor: :o

Da vi kommer ned står det 5 store harleydavidson,fikk sjokk jeg.. jeg får på meg skinnejakke,skikkelig harley vest i skinn,halvhjelm og sånn rar skinn bukse,hansker skjerf..Og glad jeg hadde mye på meg ,ble litt kaldt etterhvert..vi kjørte først til alnabru på harley shoppen,titta litt og så fikk jeg rusbrus :-)

Vi kjørte vidre mot slemmestad,kjørte til en campingplass forbi slemmestad,der var det flott..Og der venta det 4venninder på oss i leiligheten/hytta..Så koslig å se de.Vi drakk og koste oss på hytta noen timer,fikk mange pakker,,Måtte ha på meg en hårbøyle,med 2følehorn med peniser på..Og så fikk jeg en løsrompe..

ellers fikk jeg masse annet flott..

vi spiste en nyedlig biff middag på kroa der,og kl 18gikk turen til oslo igjen,tok en pubrunde på akerbrygge..

Dro på sinatra karaoke pub..og jeg måtte synge,men venninda mi hjelp meg,hun var kjempe flink..Det var også 2 andre u-lag der..snakka med de også..

Så da ble det en bytur med masse drikke og jeg var hjemme kl 0345,,

da var jeg kjempe sliten,sovna med en gang etter en topp dag..

og i dag er jeg kjempe trøtt...

De var kjempe snille mot meg og fikk akkurat det jeg ønska meg med å kjøre harleydavidson... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann vennen,

Hørte av din kjære at du var ute med Harlyen :D

Kult at det ble slik du ville da :)

Bare 6 dager igjen nå :P

Skrevet

Det hørtest kjempegøy ut! Så flott at du fikk et så bra utdrikkingslag! :P

Skrevet

Grattis med overstått :-) Hørtes moro ut!!!

Skrevet

Gratulerer med overstått lag! Det hørtes ut som om du hadde det gøy! :D

Skrevet

Så gøy!

-Gratulerer med overstått utdrikningslag! :P

Skrevet

Det hørtes gøy ut!

Gratulerer med vel overstått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...