Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I forbindelse med OL ble det presentert viten om verdens vakreste folk.
Det syns jeg er interessant for jeg visste ikke de fantes. Hvorfor har jeg i tidligere tider frekventert den lokale puben på jakt etter ett verdig fremtidig kone emne om verdens vakreste alle var samlet ett helt annet sted ?

Jeg snakker selvfølgelig om det Tjerkessiske folket ( skrives det sånn?) Circassians på Engelsk. Så pene ble det sagt de var att det utviklet seg en egen tidlig turisme av oppdagelsesreisende dit for over 100 år siden. Ser for meg att det kanskje var noen flere menn en jenter som nysgjerrige og reiste? Så pene var disse jentene att selv i dag henger det igjen i det arabiske språket att om noen ser en særlig pen jente så sier de att hun må være Tjerkessisk, uten att de egentlig vet hva det vil si.

Jeg syns slike generaliseringer er litt interessante. Såg bilde av en Svensk miss univers deltager, hun så mer arabisk ut. De har hatt mye innvandring i Sverige, og ikke har jeg imot mørke jenter i iallefall. Men det ble litt rart når bildet brukes av ABC nyheter til å foretelle att kåringer rundt i verden hadde rangert ned Norske jenter, de Svenske låg bra mye over, altså da med en arabisk utseende representant ? Ok ett stykke på vei, men om poenget er å samen ligne ett folkeslag med ett annet og finne ut hvem som er penest generelt sett, ja så er ikke en utenlandsk utseende jente brukbar i den sammenhengen, for da blir jo sammenligningen meningsløs.

Jeg er enig med att de sentral asiatiske stepper og omegn har produsert brunetter som er trafikkstoppere de luxe, ingen tvil om det. Og det er fascinerende att alle i verden er enige om det, for det punkterer myten om att slikt er utsatt for moter, eller smak som forandres i tiden. Forskning viste att spedbarn smilte når de såg bilde av ett pent symmetrisk ansikt, og att smaken var universell. En baby i Japan reagerer likt som en i Norge på ett pent ansikt fra sør Amerika f.eks.
Det er nok fordi vi er programmert underbevisst til å tenke pent menneske = gode gener. Og kanskje er det sånn ?

Dessverre for Tjertjekkerene (slå meg for skrivefeilene, det er ok), så ble de utsatt for ett folkemord for en 150 års tid siden av Russerne. Ett av verdenshistoriens verste. Kanskje en tragedie for resten av verden også, for nå er det genene til Russere med rare neser og tilbøyelighet til arvelig alkoholisme som spres, og ikke genene til de smellvakre brunettene fra OL landet så mye. Og for å være litt seriøs, Russerne holder OL på en massegrav, Jeg liker det ikke i det hele, det er helt respektløst og usmakelig. Sier noen der nede noe om det, får de vel en Russisk kule i hodet av en småfull Russisk soldat, så det kan en ikke forvente.

Mens vi venter på data teknologi som make-a-ababy.ccom der en kan pusle sammen sin egen baby som en vil med biter fra en DNA bank, der de har tatt biter fra menneske egg og sæd, så vil vel vakre mennesker fortsette å fascinere de fleste av oss.

I fremtiden er vi alle smellvakre og super intelligente, men et gikk jeg nok dessverre glipp av.

Endret av Tarsan97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forbindelse med OL ble det presentert viten om verdens vakkreste folk.

Det yns jeg er interesant for jeg visste ikke de fantes. Hvorfor har jeg i tidligere tider frekventert den lokale puben på jakt etter ett verdig fremtidigt kone emne om verdens vakkreste alle var samlet ett helt annet sted ?

Jeg snakker selfølgelig om det Tjertjekkiske folket ( skrives det sånn?) Chercheccians på Engelsk. Så pene ble det sagt de var att det utvikklet seg en egen tidlig turisme av oppdagelsesreisende dit for over 100 år siden. Ser for meg att det kansje var noen fler menn en jenter som nyskjerrige og reisete? Så pene var disse jentene att selv i dag henger det igjen i det arabiske språket att om noen ser en særlig pen jente så sier de att hun må være Tjertjekkisk, uten att de egentlig vet hva det vil si.

Jeg syns slike generaliseringer er litt interessante. Såg bilde av en Svensk miss univers deltager, hun så mer arabisk ut. De har hatt mye invanding i Sverige, og ikke har jeg imot mørke jenter i allefall. Men det ble litt rart når bildet brukes av ABC nyheter til å foretelle att kåringer rundt i verden hadde rangert ned Norske jenter, de Svenske låg bra mye over, alltså da med en arabisk utseende representant ? Ok ett stykke på vei, men om poenget er å samenligne ett folkeslag med ett annet og finne ut hvem som er penest generellt sett, ja så er ikke en utelandsk utseende jente brukbar i den sammenhengen, for da blir jo sammenligningen meningsløs.

Jeg er enig med att de sentral asiatiske stepper og omegn har produsert brunetter som er trafikkstoppere de luxe, ingen tvil om det. Og det er fasinerende att alle i verden er enige om det, for det punkterer myten om att slikt er utsatt for moter, eller smak som forandres i tiden. Forskning viste att spedbarn smilte når de såg bilde av ett pent symetrisk ansikt, og att smaken var universell. En baby i Japan reagerer likt som en i Norge på ett pent ansikt fra sør Amerika f.eks.

Det er nok fordi vi er programert underbevisst til å tenke pent menneske = gode gener. Og kansje er det sånn ?

Desverre for Tjertjekkerene (slå meg for skrivefeilene, det er ok), så ble de utsatt for ett folkemord for en 150 års tid siden av Russerene. Ett av verdenshistoriens verste. Kansje en tragedie for resten av verden også, for nå er det genene til Russere med rare neser og tilbøyelighet til arvelig alkoholisme som spres, og ikke genene til de smellvakkre brunettene fra OL landet så mye. Og for å være litt seriøs, Russerene holder OL på en massegrav, Jeg liker det ikke i det hele, det er helt respektløst og usmakelig. Sier noen der nede noe om det, får de vel en Russisk kule i hodet av en småfull Russisk soldat, så det kan en ikke forvente.

Mens vi venter på data teknologi som make-a-ababy.ccom der en kan pusle sammen sin egen baby som en vil med biter fra en DNA bank, der de har tatt biter fra menneske egg og sæd, så vil vel vakre mennesker fortsette å fasinere de fleste av oss.

I fremtiden er vi alle smellvakre og super intelligente, men et gikk jeg nok desverre glipp av.

Hva røykte du i kveld??? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Gjest want her some of dat! :danse:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Dronning Viktoria sa etter en reise i Irland at hun aldri hadde sett vakkrere kvinner en Irske kvinner.

Skrevet

Gjest want her some of dat! :danse:

Ja, faktisk. Jeg vil sitte der stein i sofaen og se de her vakre pene svenske mennene i hodet mitt.

• Liker 2
Skrevet

Ja kanskje det..........jeg har alltid ment at Dronning Viktoria hadde en tidsmaskin

Du kan ha rett.

Skrevet (endret)

Røyker ikke.

Jeg bare formiddler noe jeg har hørt via nyhetene flere ganger nå.

Om ett folk jeg aldri har hørt om en gang...

Det som gjør det litt spesiellt er jo den universelle enigheten det synes å være om disse lekkebiskenene da.

Endret av Tarsan97
Skrevet

Kan noen oppsummere hovedinnlegget? Det er for mange skrivefeil til at jeg gidder å lese det.

Anonymous poster hash: 15540...32f
Skrevet

Kan noen oppsummere hovedinnlegget? Det er for mange skrivefeil til at jeg gidder å lese det.

Har du fått med deg alle skrivefeilene, har du jo lest det allerede. Einstein.

• Liker 1
Skrevet

Har du fått med deg alle skrivefeilene, har du jo lest det allerede. Einstein.

Nei, det har jeg ikke. Jeg leste bare det innledende avsnittet, og øyet brant allerede da av skrivefeilene.

Skrevet

Røyker ikke.

Jeg bare formiddler noe jeg har hørt via nyhetene flere ganger nå.

Om ett folk jeg aldri har hørt om en gang...

Det som gjør det litt spesiellt er jo den universelle enigheten det synes å være om disse lekkebiskenene da.

Har du noen bilder av de her lekkerbiskene?

Skrevet (endret)

Har du noen bilder av de her lekkerbiskene?

Prøve den. Nå har jeg tatt vekk en del skrivefeil i innlegget også for det var en del. Jeg skriver mye feil for jeg skriver fort, retter ikke og legger vekten på det jeg vil si i stedet. Så nå er det bedre.

Ang. disse jentene, så ser de ut som noe fra en sjampo reklame hele gjengen. Men det var den unisone enigheten fra hele verden jeg syns var spesiell da.

Endret av Tarsan97
Skrevet

Prøve den. Nå har jeg tatt vekk en del skrivefeil i innlegget også for det var en del. Jeg skriver mye feil for jeg skriver fort, retter ikke og legger vekten på det jeg vil si i stedet. Så nå er det bedre.

Ang. disse jentene, så ser de ut som noe fra en sjampo reklame hele gjengen. Men det var den unisone enigheten fra hele verden jeg syns var spesiell da.

Vel, folk er vel bare enige da, det må jo være bra?

Skrevet

Dronning Viktoria sa etter en reise i Irland at hun aldri hadde sett vakkrere kvinner en Irske kvinner.

Jeg har bodd i Irland og Irske kvinner er IKKE spesielt vakre!

Skrevet

Det er fortsatt et par skrivefeil, men det er i alle fall litt bedre nå. Fint at du gjør en innsats :)

Skrevet

Etter dine standarder sikkert, men det er mange andre som synes at irske kvinner er blant de vakreste i verden.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vel Dronning Viktoria levde fra 1819 til 1901. Kanskje kvinner i Irland på den tiden var vakkrere en andre kvinner hun hadde sett.

Skrevet

De var jo veldig pene da.

Etter dine standarder sikkert, men det er mange andre som synes at irske kvinner er blant de vakreste i verden.

Forøvrig er det jo mange som synes norske/svenske kvinner er blant verdens vakreste også da. :grinele:

Så alt i alt, kommer det an på smak, I guess... :)

Anonymous poster hash: b13d8...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...