AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Han sier at han elsker meg og vil tilbringe livet sitt med meg, jeg er ikke stygg eller fin, sann midt i mellom, han sier ofte at jeg ligner på jennifer lopez(har hørt det før,ræva mi er diger) han sier ofte at jeg er for god for han og at jeg er den som kan få den fineste, jeg føler det ikke slik og ser på han som verdens skjønneste og det irriterer meg hele tiden at han skal si sann, jeg kan forstå han på en måte siden broren min skulle poengtere det når vi var fulle engang og han begynte med å si at, herregud du kan jo få deg ensom er finere, (broren min er en dritt) han har gjort sann flere ganger med meg og venniner osv. Men jeg så at det gikk inn på kjæresten min at ikke bry deg. jeg elsker han då utroli høyt og viser det så ofte at han burda ikke ha tvilt på det. Plutseli så blir han så usikker og begynner med at jeg fortjener bedre, jeg er ikke ute etter noen andre!vil kun ha han. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre!Anonymous poster hash: 81ec0...99e
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Han har funnet noen han mener er bedre, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Han har funnet noen han mener er bedre, kanskje? det jeg tror er at han sliter litt med selvbildet sitt. han har hatt en tøff oppvekst , han kan feks spørr meg om han skal trene mer oav for å få større muakler. men jeg elsker at han har litt side flesk,han er ikke tjukk eller noe. i mine øyner så er han helt perfekt. Anonymous poster hash: 81ec0...99e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Folk forandrer seg, og ettersom jeg forstår det så er dere ikke så veldig gamle? Anonymous poster hash: 49c76...09d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Det er ikke noe annet du kan gjøre enn å ofte si hvor mye du elsker han, hvor pen han er og at du bare ønsker han og ingen andre. Du burde også skjerme han fra broren din sine meninger.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Det er ikke noe annet du kan gjøre enn å ofte si hvor mye du elsker han, hvor pen han er og at du bare ønsker han og ingen andre. Du burde også skjerme han fra broren din sine meninger. nå svarer jeg på flere her da:) jeg er 24 og han er 30, jeg gjøre det kjempe mye men det går ikke inn i hode hans. Anonymous poster hash: 81ec0...99e
Gjest Daenerys Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå