Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en lett lotion for ansiktet - har kombinasjonshud. Har torre partier og ekstremt oljete partier. Bruker en krem paa evt kviser eller urenheter for jeg legger meg som fungerer bra.

Men trenger en dagkrem og alt jeg har provd, selv oljefritt, blir for mye og tetter porene. Naa har jeg som regel gaatt uten med huden er torr noen steder og ikke helt "i form".

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica active moist

Skrevet

REN sensitive ansiktskrem er veldig god :) Bruker den selv, og har i likhet med deg kombinasjonshud.

Anonymous poster hash: e3078...a05
Skrevet

Hva med å forsøke Matis Purete serien? Jeg bruker den om sommeren da jeg har kombinasjonshud som blir veldig fet og blank i t-sonen i sommermånedene, og den fungerer flott. Jeg bruker serum + dagkrem.

Serumet fungerer mot talgproduksjonen, mens kremen er lett og matter ned samtidig som de motvirker urenheter. Jeg kan ikke forestille meg at den skal bli for mye for noen, da den er veldig lett i konsistensen noe som det høres ut som du er ute etter.

Skrevet

Skjønner deg så godt! Har kombinasjonshud selv, og jeg vet hvor slitsomt det kan være. Jeg har funnet ut at å bruke rene, naturlige oljer og urter vil skape en balanse i huden, slik at det tørre blir fuktig og de fete partiene blir balansert til normalt igjen. Marina Miracle Herbal Face Oil fungerer utrolig bra for meg! :biggrin: Den trekker inn med en gang, den er helt naturlig og vil ikke stoppe porer eller noe slikt, føles også veldig lett. Den er heller ikke noe særlig dyr. Link: http://www.marinamiracle.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...