AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hei. Han er ikke klar for forhold nå, men han vil treffe meg og sa faktisk her om dagen at jeg er ei jente han virkelig kan slappe av med og kose seg med. Han sier han ikke er med noen andre enn meg. Og det er noe han stadig påpeker. Jeg sa rett ut at jeg har blitt "brukt" før for sex og var redd for den følelsen. Han sa da at han ikke ville jeg skulle ha den følelsen og at han hadde vært ærlig fra starten av. Jeg trives med deg og vi kan godt treffes uten å ha sex også, sa han. Jeg har jo da, prakteksemplar av ei jente, blitt forelsket. Han skrev for ei måned siden at han var på vei til å bli forelsket og var redd. Redd for å binde seg. Tidligere utroskap og lav selvtillit. Han har allerede én gang blitt sjalu på en fyr jeg pratet med på byen. Eg hater denne situasjonen da jeg går rundt å lurer og magen gjør vondt av følelser.. Han er unik, og jeg har ikke lyst til å gi slipp på han. Dere som leser dette - hva ville dere gjort i min situasjon og hva slags tanker får dere? Hilsen ei forelsket jente Anonymous poster hash: 16887...df6
Enervit Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Hei. Les min tråd "Hvordan fortsette", vi er i temmelig lik situasjon du og jeg. Kjempe vanskelig å være kostbar når man liker en mann såååå godt. Jeg har vært frimodig, gitt gass og mannen har fått kalde føtter. Han har en svært ansvarsfull jobb - på landsbasis - men har lav selvfølelse og tilknytningsvansker. Vi har avrundet vårt kjærlighetsforhold og hatt en reflektert og god samtale om hans vansker - han ønsker å få hjelp av profesjonelle.Jeg vil anbefale deg å leve i nuet, gjør det som kjennes riktig og ta i mot alle gode opplevelser - selv om du vet det ikke varer evig! 2
Betasuppe Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Brent barn skyr ilden. Ta det rooolig. Har du ikke tid til det, så si at det er et reellt problem at han er så treg med å binde seg. 2
Miss Independent Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Enervit: Huff, så vondt å lese.. Denne kjærligheten altså.. Det er jo godt du har vist han kjærlighet ved å ville hjelpe han - og til og med foreslå noe konkret. Det sier mye. Bare ikke gi vekk ei nyre av kjærlighet - om du har sett den artikkelen? Guri.. Dette med å leve i nuet er viktig råd å ta med meg. Det har jeg også gjort. Jeg tenker stadig når vi er sammen og koser - ah, så deilig dette er..! Og jeg sier det også høyt Takk Betasuppe: Ja, tro meg jeg tenker på det! Jeg har sagt det ettertrykkelig at det er noe jeg aldri kunne finne på. Det er så stygt gjort at det er ikke i mine tanker engang! Om de tankene noengang skulle komme, er det bedre å gjøre det slutt først. Da mener jeg man har tråkket over en grense mentalt som sier at nå gir jeg faen. Ta det rooolig ja. Huff, jeg har jo da hatt en lei tendens til å haste, men jeg har sagt til han at han ikke må føle seg presset til å få orden i hodet fort, jeg er her, og jeg har ikke interesse av noen andre. Vi har pratet sammen omtrent hver dag på sms, og jeg sa at jeg får mye oppmerksomhet i den form, mens han da sier at: Ok, mente fysisk da, men hvis du er happy så... hehe. Ta det rooolig! Takk Screw anonymous Endret 1. februar 2014 av Miss Independent
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Om noen har fler innspill setter jeg stor pris på alt av råd eller tanker
tussi84 Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Gi han tid men sett også en grense for deg selv på hvor mye tid du er villig til å bruke. Feks to mnd tre mnd eller et halvt år. Det er kun du som kan vite hvor mye tid fu er villig til å bruke på han..skjer det ingenting innen deadline er satt går du videre. Viktig å ikke bli holdt på gress eller.. 1
ms.mini Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes du bare skal følge magefølelsen din. Gjøre det som føles rett. Ikke tenke så altfor langt fram i tid, men bare ta en dag av gangen. Nyt denne tiden dere har sammen nå! Høres jo ut som at dere er på god vei til å bli kjærester - bare at dere tar det rolig. Og det at han er så åpen mot deg om at han er redd, ser jeg på som positivt. Jeg holder nemlig på med en som ikke er så åpen og helt umulig å komme inn på, og det er utrolig vanskelig og frustrerende! Ta tiden til hjelp og se hva som skjer, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Vil du ikke gi opp, så gjør du ikke det. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Skulle tro at du var meg.... Har vært i akkurat samme situasjon, nesten iallfall. Han var mest på, plutselig brå bestemte han seg og fikk kalde føtter. Han unnskyldte seg med at han hadde vært utro før, slitt med selvfølelsen etter det, gått i terapi, fått er forhold til ei dame som så såret han. Det var så mye følelser og fram og tilbake. Tilslutt sa jeg at nok var nok. Da fikk pipa en annen lyd igjen. Vi holdt på noen måneder, men det førte ingenting med seg. Jeg gikk bare rundt og hadde vondt hele tiden, og var usikker på når han skulle få kalde føtter igjen. Jeg kuttet ut all kontakt og er glad for det. Mange menn gjør seg sårbare for at det skal bli enklere for dem. Fin måte å slippe forpliktelser på.Anonymous poster hash: 724a6...076 2
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 tussi84: Altså.. hm, jeg haster ikke slik situasjonen er nå. Jeg var ikke på leting da jeg fikk kontakt med han, så jeg har ikke vært ute etter noe. Det bare falt seg slik Men jeg skjønner absolutt hva du mener. Har tenkt på det. Også mtp på hva jeg finner meg i og kan leve med. Takk ms.mini: Jeg har sagt at jeg elsker ærligheten hans, og det gjør jeg virkelig! Han er helt utrolig. Jeg er ikke helt trygg på om han har noen han venter på.. siden han ikke er klar.. Er jeg bare noe i mellomtiden? Men så er han jo så ærlig på alt annet. Når jeg er stresset kommer de tankene. Huff, det er grusomt. Det er situasjon jeg har vært i noen ganger før :/ Vondt! Håper du får orden på det. Lykke til du også Takk for gode ord og råd. De skal jeg ta med meg Anonym: Oj, hehe, ja det var likt! Godt du fant utav det.. Det må være en befrielse å få den tanken når du har gått så lenge å hatt det vondt. Takk for innspill Huff, får ikke sove her. Vi har normalt hatt kontakt så og si hver dag, men nå har han latt være å svare på to meldinger. Hadde sist kontakt på Onsdag. Da begynner tankene. Jeg så han hadde vært innlogget på Facebook Lørdag ettermiddag, så jeg er glad for at han lever Det er veldig rart han ikke har gitt lyd fra seg da, men jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke skal sende flere meldinger i frykt for å mase/skremme/presse han. Så kommer det en tanke rett etterpå som sier, hva om jeg holder på miste han.. :cry: Hater denne "mellomfasen", er det ikke det det kalles?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Tror ikke du skal uroe deg, men samtidig forberede deg på det verste og bli overrasket hvis han kommer tilbake og er mer sikker Min tidligere flørt, som jeg skrev om tidligere, forsvant også brått etter å ha vært veldig på en periode. Han sendte alltid mange meldinger om dagen og ringte på kvelden. Men så ble han borte. Etter noen dager fikk jeg en lang melding der han igjen beskrev at han var redd, ikke klar for forhold, følelsene hans for meg skremte han osv. Han var rett og slett feig hele tiden, og jeg prøvde å være forståelsesfull. Heldigvis tok jeg til vettet etter en lang periode med av og på fra han. Jeg klarte jo aldri å slappe av tilslutt og klarte nok heller ikke helt være meg selv når vi var sammen. Prøvde alltid å se etter tegn. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg. Og jeg vet det ikke blir riktig å legge press på han heller, men du bør kanskje være ærlig om hva du føler? Av erfaring så gjør menn seg ekstra sårbare for å slippe stress fra damer. Bare pass på deg selv, så det ikke knekker deg tilslutt. Det er ikke godt å gå rundt og analysere ting hele tiden. Hvis det går for lang tid, bør du trekke deg litt unna, da kanskje han isåfall klarer å ta en avgjørelse Du fortjener iallfall en som respekterer deg fullt ut.Anonymous poster hash: 724a6...076 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Han vil gjerne pule, men ikke binde seg.... 2
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Anonym: Ja, det er akkurat slik du beskriver som har skjedd her nå. Jeg har fortsatt ikke fått noe melding og det er veldig unormalt. Han er noe opptatt med ting denne helgen vet jeg, men man har da alltids tid til å svare på hvordan han har det? Får bare la være å svare kanskje, og ha det vondt til jeg får svar? :/ Gjest: Har du lest innlegget ordentlig? Jeg skrev at han har sagt at vi kan treffes uten å ha sex også. Han vil treffes og trives sammen med meg. Jeg er den som er mer på når det gjelder sex'en.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Min flørt sa også det til meg. Det var absolutt ikke for sexen. Hadde det vært for at han trengte en å ha sex med, kunne han isåfall ha funnet det andre steder. Vi hadde heller ikke sex hver gang vi var sammen og han klaget ikke på det. Å gå rundt og ikke vite er frustrerende og ikke noe godt. Forstår deg veldig godt. Det er vel ganske vanskelig å tenke på noe annet. Jeg håper han tar til vett og sender deg en melding. Du er sikkert en fantastisk person som fortjener det beste, ikke går rundt å være usikker. Jeg håper han ikke viser seg å være som min tidligere flørt, som såret meg og brukte sin usikkerhet som en taktikk. Krysser fingrene for deg Anonymous poster hash: 724a6...076 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Forresten han brukte også ofte ordene at han aldri hadde slappet av sånn med ei jente som meg, at han koste seg sånn med meg, og det var ikke snakk om at det var noen andre... Skulle nesten tro det er samme person.Anonymous poster hash: 724a6...076 1
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Anonym: Jeg holdt akkurat på å skrive det nå før jeg fikk siste svaret, at han sier det er meg eller ingen han vil treffe og kose (les: nærhet, ikke sex) med. Herlighet å likt! Alt jeg tenker på nå er jo dette. Det tar mye energi, men samtidig så vil jeg ikke bruke den energien på noen andre enn ham. Jeg vil ikke at dette skal ende. Han har betrygget meg en gang tidligere at det ikke er slutten selv om han sliter med å binde seg, men han må få orden på seg selv først, noe jeg respekterer høyt! Han vil helst være "alene" nå. Kunne bare ønske han kunne sende meg en melding. For litt over ei uke siden var alt bra og han spurte om vi skulle treffes igjen snart Jeg ser på facebook at han ikke er aktiv som han normalt er. Han er nesten alltid pålogget i og med at han går med mobilen på seg 24/7. Nå er det ingen tegn på flere dager, men innlogget for litt over et døgn siden. Dét er også unormalt. Man blir jo gal av å være forelsket.. Loco!! Tusen takk for gode ord! :) Veldig snilt av deg, og godt å lese andres erfaringer. Denne tok kaka da - veldig mange likheter..
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg håper han tar til vett og sender deg en melding. Du er sikkert en fantastisk person som fortjener det beste, ikke går rundt å være usikker.Anonymous poster hash: 724a6...076 Altså... Dette var så fint sagt at jeg måtte gråte litt. Edit: Må også spørre hvordan han "tok" det da du tok avgjørelsen for ham. på en måte? Endret 2. februar 2014 av Miss Independent
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Han tok det ikke så veldig bra, han prøvde vel egentlig bare å vinne meg tilbake med masse fine ord og komplimenter. Men jeg hadde gjennomskuet han når det skjedde. Jeg var ganske sårbar selv på den tiden, og fortalte han at jeg ville vite om han brukte meg for sex osv.(altså helt i førsten), og at jeg hadde blitt såret dypt før. Han likte ikke at jeg tok avgjørelsen og etter et par dager med verdens søteste meldinger fra han, angret jeg og "tok" han tilbake. Da sendte han noen veldig avvisende meldinger og sa det var for seint. Så det viktigste for han var helt klart å få seieren. I ettertid klarer jeg å se at det hele var er spill fra han side. Uansett forstår det. Man blir helt gal av å være forelsket og det er vanskelig å kontrollere seg. Jeg tror og håper at din ikke er som min, og at han er en ekte person med ekte følelser. Og jeg satser på at den fine forelskelsen din kommer til og bli bedre og bedre. Og at dere vil få det godt sammen.Anonymous poster hash: 724a6...076 1
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Herlighet for en type! Man vet jo aldri hvordan det kan ende, det er dét som er. Derfor leter man etter tegn og bekreftelser hele tiden. Det er der jeg må gi slipp når vi er sammen (om han fortsatt vil per dags dato :/ ). Etter tips fra dere. Det å være i nuet, ikke stresse Kan ikke tenke på en bedre beskrivelse av hva som surrer i hodet mitt enn sangen "I don't mind it" med Pink. "I don't mind it I still don't mind at all It's like one of those bad dreams when you can't wake up Looks like you've given up, you've had enough But I want more no I won't stop 'cause I just know you'll come around... right?"
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 Hvordan går det? Har du hørt noe?Anonymous poster hash: 724a6...076
Miss Independent Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Hvordan går det? Har du hørt noe?Anonymous poster hash: 724a6...076 Nei, jeg har ikke hørt noe Jeg har heller ikke sendt noe til ham. Håper bare ikke at, om han var litt usikker, blir enda mer sikker på at dette ikke er noe i og med at jeg ikke sender melding? Men igjen, det var jo jeg som "maste" sist, så om han savner meg, bør han sende en melding snart syns jeg. Forbereder meg på det værste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå