AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hva bruker dere som tilbehør? Andre serveringstips? Det er jo billig og godt Anonymous poster hash: 62e05...a25 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Smaker død og fordervelse. Jeg er ikke kresen, men det der er ikke mat. Anonymous poster hash: fc672...59a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Smaker død og fordervelse. Jeg er ikke kresen, men det der er ikke mat. Anonymous poster hash: fc672...59a Da er du nok litt kresen, lungemos smaker ikke noe sært. Navnet er jo rart, og det ser ikke så godt ut, men smaken er jo veldig mild.Anonymous poster hash: 62e05...a25 4
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Jeg spiser det med stort velbehag! Det kan skjæres i skiver og has på brødskiva kaldt, men ellers ha det oppi ei gryte og la det smelte til en "grøt" og ha poteter til. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Har dere ingen sperrer i hodet, eller? Lungemos Anonymous poster hash: babe4...e43 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Hmm...har du egentlig smakt det, du siste anonyme? 3
fargestift Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Men her hvor jeg bor hadde vi et eget slakteri, og der lagde de så god lungemos! Varmet den opp og knuste potetene inni. Nam!! Det er så synd de la ned, for den var virkelig god 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Og jeg går på jakt (sørvis i natten) for å finne litt leselig om denne gode middagen. http://www.aperitif.no/Oppskrifter2/mat/Til-kamp-for-lungemosen I butikken: Til middag: Endret 2. februar 2014 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Åh, den pastaretten i linken så vilt god ut! Anonymous poster hash: 62e05...a25 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Æ.S.J Ja, kan hende frityrstelte kuøyne, hvitløksmarinerte oksepeniser eller griseanus stekt i smør smaker fortreffelig, men hallo? Anonymous poster hash: 4b202...c24
Gjest Naria Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Til middag: Det der så alt annet enn delikat og innbydende ut.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Lungemos er kjempegodt, det! Jeg spiser det stort sett sånn jeg har vokst opp med: med poteter, rødbeter, litt grønnsaker. Pappa likte å spise det kalt på brødskiva. Ellers har jeg ikke spist så mye forskjellig. Og nope: jeg har ikke sperrer. Det er del av et dyr. Annet enn at det er mer uvanlig og jeg har registrert at enkelte blir mye mer barnslige, så ser jeg faktisk ikke den helt store forskjellen mellom å spise lunge og å spise nakkmuskler. Anonymous poster hash: 4dfce...053 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Æ.S.J Ja, kan hende frityrstelte kuøyne, hvitløksmarinerte oksepeniser eller griseanus stekt i smør smaker fortreffelig, men hallo? Anonymous poster hash: 4b202...c24 Jeg må innrømme at jeg synes folk som skriver slikt er fryktelig barnslige. Det er jo helt topp å utnytte hele dyret, ikke bare spise renskåret filet som lett blir tørt og smakløst. Hvis du synes det er ekkelt så la være å spise det, men utsagn som det over blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 62e05...a25 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 jeg bruker det noen ganger til å spe ut tacokjøttdeigen med, eller i pai med potetstappe. Dere som bare sier æsj kan da aldri ha smakt det?? Anonymous poster hash: 60f17...f19 4
OPIgirl Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Har dere ingen sperrer i hodet, eller? Lungemos Anonymous poster hash: babe4...e43 Joda. Folk er bare forskjellige. Har det falt deg inn? Umodent med en slik kommetar etterfulgt av en spysmiley. 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Gjett hva jeg kjøpte en liten rull av i butikken i dag? Skal ha til middag i morgen. Takk for påminnelsen - det er lenge siden sist jeg spiste det nå. 3
Gjest Keikolina Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Det smaker spy og jeg niklør på tunga av det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Gjett hva jeg kjøpte en liten rull av i butikken i dag? Skal ha til middag i morgen. Takk for påminnelsen - det er lenge siden sist jeg spiste det nå. Det er veldig billig middag! Koster vel 10 kr rullen der jeg handler, i alle fall på tilbud. Ikke verst Anonymous poster hash: 62e05...a25 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 åååå lungemos er digg! pleier å varme det i en kjele og ha kokte poteter og grønsaker ved siden av som jeg bare moser sammen i en fæl grøt jeg digger det, men dette er grunnen til at jeg som oftest spiser det alene men det er noen som lager små "kaker" av det og steker de. du kan ha det på lefse også! det er nam!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #20 Skrevet 3. februar 2014 Dere som sier at lungemos er æsj, hva sier dere til leverpostei? Av en eller annen grunn er leverpostei delikat og lungemos æsj blant mange. Jeg ser ikke helt forskjellen. Det er jo nesten samme produktet. Lungemos er godt. Jeg liker også morrpølse som mange også sier æsj til. Jeg er vokst opp med gryteretter laget på slikt. Og det var noen av mine favoritter. En fin måte å få i seg litt innmat på. Anonymous poster hash: 395e3...37c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå