Gå til innhold

Jenter! jeg trenger råd! (handler om gutt som forvirrer meg noe veeeldig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg lage nok en tråd, om en fyr jeg har laget flere tråder opp igjennom de to siste årene, som nå har laget enda mer krøll for mitt dumme lille hode... :)

Oppsummeres slik:

blablabla, blablabla, blabla... så sluttet han og ta kontakt, etter en stund, og mange forsøk på kontakt fra min side, slettet jeg han fra FB. Et halvår etter dette igjen, på selveste nyttårsaften, ringer han meg, (ganske full) for å si at han savner meg og at han syns alt var så vanskelig. Men at det var godt og høre stemmen min, at jeg måtte love å ta kontakt, osv. Dagen etter så jeg at han hadde lagt meg til på FB igjen, og jeg aksepterte.

Så gikk det vel en ukes tid, og han hadde ikke gitt mer lyd fra seg. Så jeg kontaktet han. Samtalen var på fb. Ganske kort og litt ehh... rar. Han pratet veldig mye om seg selv. Bablet på en måte. Hvis man kan si det om skriftlig kommunikasjon.

Så gikk det en uke til, så tok faktisk han kontakt med meg. Samtalen var noe lengre, jeg avsluttet fordi jeg måtte legge meg. Så, null kontakt etter dette.

Vi pleide å prate hver dag, og iallefall flere ganger i uka når vi var på gli. Og vi er begge to over gjennomsnittet aktive på fb. Så problemet er ikke at han ikke er der, men at han bare ikke vil prate med MEG. Noe som i og for seg er akseptabelt. Men hvorfor la han meg til/tok opp igjen kontakt??

Og en ting til... jeg leker med tanken på å slette han igjen. Vi er jo tydeligvis ikke venner, og for å være ærlig, så syns jeg det er litt tungt og måtte se all aktiviteten hans som ikke inkluderer meg. Dvs likes og kommentarer på andre jenters statuser og bilder... Kan jeg? Eller er det veldig dramatisk og barnslig? :P

Håper noen har tid til og gi meg kloke råd på en kjedelig lørdagskveld :) :)

Anonymous poster hash: 32d98...77a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer, hvorfor bry seg så mye om det?

Gjest Chloe87
Skrevet

Først og fremst: Er dette en eks eller en du har styret med? Det virker som han er interessert i det ene øyeblikket og ikke i det neste. Er han litt vaglete i følelsene sine? Sånn "vil, vil ikke" og slik fortsetter det? Føler kanskje at han er en som holder deg litt på gress og det er vanskelig for deg å vite hvor du har han. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt jeg er for voksen for dette tullet og at han får bestemme seg.

Skrevet

Sånt skjer, hvorfor bry seg så mye om det?

Ts her... Fordi jeg er jente ;)

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst: Er dette en eks eller en du har styret med? Det virker som han er interessert i det ene øyeblikket og ikke i det neste. Er han litt vaglete i følelsene sine? Sånn "vil, vil ikke" og slik fortsetter det? Føler kanskje at han er en som holder deg litt på gress og det er vanskelig for deg å vite hvor du har han. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt jeg er for voksen for dette tullet og at han får bestemme seg.

Ts... Nja eks og eks... ikke offisielt, men vi har vært på ferier sammen, gjort "alt" sammen så i mitt hode var vi jo kjærester. Men trolig ikke i hans. Han er veldig vinglete i følelsene!! Blir virkelig helt gal av han.

Han en følelse av at han ikke følte de helt store tingene, men ikke ville såre meg med å si det. Eller noe i den duren. Men da burde han jo bare være glad til når han ble kvitt meg skulle man tro?

Kan jeg si at jeg er for voksen osv, nå lenger når vi på en måte egentlig ikke har noe kontakt lengre? Burde nok sagt det allerede på nyttårsaften ja. Føler det er litt sen og komme med den nå :/ Men den hadde han absolutt fortjent og høre ja!

Skrevet (endret)

Han er deprimert. Du skulle ikke ha akseptert han på Facebook selv om han la deg til på nytt. Bare fjern han på kontakt listen i Facebook og be han aldri ta kontakt igjen. Depresjonen må han klare å takle selv. Han prøver også å gjøre deg sjalu ved å gi likes til andre jenter på Facebook.

Endret av Jetlag
Skrevet

Han er deprimert. Du skulle ikke ha akseptert han på Facebook selv om han la deg til på nytt. Bare fjern han på kontakt listen i Facebook og be han aldri ta kontakt igjen. Depresjonen må han klare å takle selv.

På hvilket grunnlag sier du dette? Spør fordi jeg tror du kan ha noe rett. Har du noe erfaring med lignende? Ts...

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i denne situasjonen. Det samme skjer på en måte med meg nå...

Jeg selv har hatt veldig blandet følelser rundt det. Føler at han har hele kontrollen over meg. Om han vil ha meg har ikke jeg noe jeg skulle sagt og også omvendt. Gutten jeg snakker om var min bestevenn i 10 år og i sommerferien hooket vi opp og har kun kranglet eller ikke hatt kontakt siden den tid. Jeg var veldig lei meg fordi han ikke ville snakke med meg mer. Han hadde gått i klassen min i 10 år og jeg hadde så og si sett han nesten hver dag. Den sommeren byttet jeg skole og da har det vært null problemer å glemme han siden jeg har hatt andre ting å bry meg om. Men så i går fikk jeg melding av han igjen. Han savnet meg ikke og det var ikke en hyggelig melding meg fikk. Vanligvis ville jeg vært følsom og prøvd å være snill og få han tilbake hos meg, men jeg hadde bestemt meg for at nei han skulle ikke få lov til å "eie" meg igjen. Så jeg sa klart å tydelig fra om at om han ville si meg noe kunne han komme å si det til tryne mitt å slutte og gjemme seg. Jeg sa også at jeg hadde et liv å ikke hadde tid til tulle hans.

Mitt tips til deg er at du burde slippe take på han. Prøve så godt du kan og glemme han selv om jeg vet at det er ekstremt vanskelig. For meg tok det over fire måneder. Prøv å virk litt care uten å være slem. Fortell han at om han og du skal ha noe sammen må han gjøre noe med det nå og slutte og tulle rundt med andre jenter. Om han ikke er intresert ville ikke jeg gjort annet enn å glemme han. Men du må spørre han og få svar fort før du forelsker deg og blir såret igjen.

<3

Anonymous poster hash: 9184d...fa6
Skrevet

Ville sagt at han måtte bestemme seg.. Mange gutter som kommer og går som de selv vil til jenter når de ikke har noen andre akkurat da. :glare:

• Liker 1
Skrevet

Men hva tenker dere om Fb problematikken? Skal jeg slette, eller la han bli? Mistenker meg selv litt for å håpe at han tar kontakt på ny når han ser at jeg har slettet han... TS

Gjest Violetta
Skrevet

Ta kontroll og slett ham. Hvordan tror du deres forhold ser ut om to år? Er det sannsynlig at det er endret til det bedre? Er det det du vil?

Ta over styringen, finn en som vil det samme som deg.

Skrevet

Min eks er sånn, han er bipolar. Han får aldri bestemt seg om noen ting, og han har fjernet, addet, fjernet og addet meg igjen på FB. Han mener det er fordi han har hatt kjærester etterpå som han vil ta hensyn til, men jeg vet ikke og bryr meg ikke. Har hatt han på fb i vel to uker nå, men fjerner nok han snart.

Kjenner jeg ikke gidder å bruke energien på sånt. Det tar energi fordi man lurer på hva i helvete de tenker, og de ombestemmer seg hele tiden.

Anbefaler deg å gjøre det samme. Slett og glem. Han kommer nok ikke til å forandre seg :)

Anonymous poster hash: fc26e...870
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Virker ikke han litt ustabil i følelsene sine, hva han tenker, mener og vil?

Skrevet

Ts her... jo... han har vært noe ustabil, av og på i løpet av de årene vi har kjent hverandre. Prater heller aldri om følelser og gir meg aldri noen forklaring når han trekker seg unna. Da han sluttet å ta kontakt med meg for ca et halvt år siden, så sa jeg rett ut at det virket som han ikke ville ha noe med meg og gjøre, og unngikk meg. Han nektet på dette, men tok allikevel ingen kontakt... hehe. En del merkelig oppførsel på den karen ja :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...