Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor ofte? Bare nysgjerrig på hva som er normal mengde meldinger når man er fra hverandre. Jeg sender mye meldinger, men får ikke like mange tilbake, så det er jo en forskjell på hva folk mener her :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelarve
Skrevet

Vårt første år sammen, sendte vi mye meldinger til hverandre. Men nå, etter to år sender vi ikke så ofte meldinger når vi er borte fra hverandre :-) Men det kommer an på. Han kan plutselig finne på å sende masse meldinger en ferie, mens neste sender han ingenting.

Skrevet

Jeg sender nok GANSKE mange :P Alt for mange egentlig. jeg kan fort sende 5-10 meldinger iløpet av 5-10 minutter, mens jeg bare får 1-2 meldinger fra han :P

Anonymous poster hash: c70d0...f75
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg og min samboer sender mld til hverandre hver dag, unntatt de dagene vi er sammen hele dagen.

Skrevet

Jeg sender nok GANSKE mange :P Alt for mange egentlig. jeg kan fort sende 5-10 meldinger iløpet av 5-10 minutter, mens jeg bare får 1-2 meldinger fra han :P

Må legge til at jeg fort kan finne på å sende en melding om jeg sitter i stua og han sitter på rommet og spiller også :fnise:

Skrevet

Føler det er mer typisk jenter å sende masse meldinger. Blir det fort mas? Jeg sender ofte meldinger til han og hvis jeg ikke får svar med en gang så pleier jeg å være stille fram til jeg får noe :fnise: Får nattameldinger hver kveld da :rodmer:

Skrevet (endret)

Etter 23 år sammen sender vi 2-4 iganger i løpet av dagen. Mest opplyningsmedlinger men også kjærlinghetsmeldinger.

Endret av Havbris
  • Liker 1
Skrevet

Det avhenger litt. Kan være tre ganger i løpet av en uke der jeg skriver "husk å kjøpe brød". Når vi er fra hverandre noen dager sender vi nattamelding hver kveld, og spør hvordan det går og hva som står på planen etc.

Skrevet

I starten ble det ikke så mye, mest type "Hei! Møtes og se film i kveld?". Typen er ikke så interessert i å sende meldinger og før vi flyttet sammen kunne det gå mange timer før han svarte. Nå etter snart 6 år er det flere om dagen dersom det er jobbdager - da kun mest om praktiske ting. Av og til tikker det inn en søt melding også ;)

Skrevet

Varierer veldig. Vi bor sammen, så det blir jo mest praktisk, men også litt morsomme kommentarer ol. Når vi er fra hverandre blir det litt mer kjærlighetsmeldinger og nattameldinger. 1-2 minisamtalet på en vanlig dag. Både Facebook og sms.

Anonymous poster hash: fe532...e31

Skrevet

Oppdaterer veldig mye når vi er fra hverandre, vet ca alltid hva den andre gjør, bare fordi vi begge liker det slik og faller seg naturlig å melde med hverandre når vi kan.

Skrevet

Ofte, mye og masse. :P

Vi sender regelmessig meldinger gjennom hele dagen. For det meste opodateringer, eller kosemeldinger med "Glad i deg", "Savner deg" og lignende.

Vi har vært sammen 8 mnd, og har avstandsforhold.

Det går fort 20-30 meldinger fra hver av oss gjennom en dag, pluss gjerne 2-3 minisamtaler på facebook. Og snapchats gjennom dagen.

Har vi tid, prater vi kanskje på facebook, eller på telefon på kveldstid. Skjer kanskje 3-4 dager i uken når vi er fra hverandre.

Skrevet

I starten av forholdet sendte vi ca. 80-100 meldinger hver dag! Samtidig snakket vi MASSE på nett :) Nå har vi blitt litt eldre og bor sammen så sender ikke mye. Er vi fra noen timer blir det vel kanskje 10 stk eller lignende. Varier veldig :)

Anonymous poster hash: 30b89...214
Skrevet

Vi er i starten av forholdet, og vi sender vel omtrent fire-fem meldinger maks, daglig. Mer enn det mener han er plagsomt mye... Romantikken blomstrer, får man si... :romeo::icon_lol::ironi:

Anonymous poster hash: f42bd...08c
Skrevet

Vi sender vanligvis noen meldinger på morgenen før jobben med "go'morgen" og sånn. Blir noen meldinger ellers også, men snakker mest på fb og FaceTime. Har mye kontakt gjennom dagen når vi ikke er sammen :) har vært sammen i et halvt år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...