AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hei, Er det andre babysyke der ut som ser paa barnevogner og babyting uten aa vaere prover eller vaere gravid? Foler meg litt teit, saa trenger bare aa vite at jeg ikke er helt unormal Anonymous poster hash: 6cadd...990 2
Tussilago_2 Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 jepp, ebay kontoen min har diverse babyting på ønskelisten, ser litt på priser osv - men har ikke kjøpt noe... Har vært babysyk lenge og sett lenge både på babybutikker, ebay og finn - er jo liksom litt praktisk å vite litt om prisene på forhånd.. (Tar jo som regel bare 7 mnd på å få ungen ut ) Håper på å starte prøvingen til sommeren da
Hvitløk Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ja, jeg er veldig babysyk. Titter på ting, men tør ikke kjøpe Er redd for å jinxe oss siden vi skal begynne prøvingen til høsten.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Det er nok helt normalt, spesielt hvis prøvingen ikke er så langt unna. Jeg hadde en sånn periode for flere år siden og har fortsatt ikke fått barn (ikke begynt å prøve heller) selv om jeg er i samme forhold fortsatt, så jeg tenker at det er noe som kan gå i perioder. Det er jo sånn vi reproduserer og lever videre, så vi er nok skrudd sammen sånn fra naturens side. Anonymous poster hash: 1678b...dc4
Tussilago_2 Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Ja, jeg er veldig babysyk. Titter på ting, men tør ikke kjøpe Er redd for å jinxe oss siden vi skal begynne prøvingen til høsten. Samme her -- vil ikke sitte med masse utstyr og finne ut at drømmen om at barn ikke var så lett som vi håpet... Håper vi ses i prøvertrådene her i sommer/høst :-)
Hvitløk Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Samme her -- vil ikke sitte med masse utstyr og finne ut at drømmen om at barn ikke var så lett som vi håpet... Håper vi ses i prøvertrådene her i sommer/høst :-) Det gjør vi nok, det klør i fingrene mine etter å begynne å skrive prøverdagbok. Gleder meg til å kaste pillene 1
Monstrum Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Hihi, du er nok ikke alene Hadde en slik periode for noen år siden
Gjest Mupsi Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Ja jeg er nok litt babysyk, men vil ikke begynne å prøve før jeg har gått ned i vekt. Utrolig koselig å kikke på babytøy, utstyr, strikkeoppskrifter til babyer osv. Men jeg tør ikke kjøpe noe eller begynne å strikke noe fordi jeg er litt overtroisk.
tutta23 Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Tenker å begynne prøving om et par måneder - og kan nesten ikke vente!!! HAr ei lita jente fra før Blir helt sprø av å vente... Kunne gjerne ha begynt nå, men har på en måte en avtale med gubben min om ¨vente bittelitt til....er noen praktiske ting som bør være i orden før nestemann kommer....
Meline37 Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 (endret) før jeg fikk barn, så gikk jeg å så på babytøy.. Da jeg fikk vite at jeg var gravid kjøpte jeg noen babyplagg... Måtte bare ha , måtte bare ha!!!!! Morsomt å tenke tilbake på i dag... Husker jeg kjente kvalmen... og bare var nettopp blitt gravid og gikk å handlet litt babytøy. Folk lo.. og sa : er det ikke litt vel tidlig? Da sa jeg: ja, men men ikke tidlig for meg , for jeg klarer nesten ikke å vente Endret 1. februar 2014 av Meline37
Meline37 Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jeg har sykt lyst på barn. :-( Jeg er alltid verpesyk. Men må si at barn er ansvar... det er ikke så rosenrødt som det ser ut som. De lever i meg hele tiden... Er alltid redd for de. Er veldig glad i de! Endret 1. februar 2014 av Meline37
Spiremor Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Har alltid ønsket meg barn, og vært åpen om det. Har derfor arvet en del klær av familien. Gleder meg selvsagt vilt til å kjøpe inn klær til den lille selv, men ser at det er en fordel økonomisk å ha mye fra før av. Hvis man kjøper bør man i alle fall tenke på størrelser, og at barna vokser fort i starten!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Har ekstremt lyst til å være gravid, men har ikke så veldig lyst på selve barnet enda Sikkert fordi jeg elsket å være gravid den gangen jeg mistet i uke 21. Titter litt på utstyr, tenker på navn og interiør til barnerom. Men det er mye jeg vil ha på plass før det skjer; en mer praktisk leilighet, vil være sunn og frisk (hatt en lang sykdomsperiode), førerkort, mastergrad, og ha bodd minst 1 år i en annen by Anonymous poster hash: 116bf...b67
minister-mio Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Jeg har kikka på babytøy siden jeg var 15
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Det gjør vi nok, det klør i fingrene mine etter å begynne å skrive prøverdagbok. Gleder meg til å kaste pillene Hvis du skal prøve til sommeren ville jeg kastet pillene nå så får han bruke kondom frem til det. Kroppen kan bruke opptil ett år på å komme i normal rytme etter pillebruk.Anonymous poster hash: 1bf9d...de1
Hvitløk Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Hvis du skal prøve til sommeren ville jeg kastet pillene nå så får han bruke kondom frem til det. Kroppen kan bruke opptil ett år på å komme i normal rytme etter pillebruk.Anonymous poster hash: 1bf9d...de1 Skal gifte meg i september og på bryllupsreise etter det, så vil ha kontroll på mensen til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå