AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Når samboere med felles barn krangler litt og han sier gjentatte ganger over tid "du får finne deg en annen da!" Jeg synes det er en utidig ting å si. Tenk om man tar partneren på ordet?Anonymous poster hash: 71dc7...7b7
Gjest Chloe87 Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Enig med deg, greit han blir irritert, men å si noe slikt er å dra det litt langt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Kjæresten min sier det av og til. At han får finne noen som oppfyller de viktige ønskene hans. Jeg sier at det må han bare gjøre for enkelte ting vil og ønsker jeg ikke. Han er her fortsatt. Det viktigste er at jeg er trygg på mine grenser og hva jeg vil. Passer det ikke kjæresten så får han heller ta valget om å avslutte. Anonymous poster hash: 6605f...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Da bør vel ikke menn som sier slikt bli overrasket om de finner sin kjæreste på søk etter en annen mann. Det er jo en jobb å finne en annen mann når man jobber 100% og har små barn...Anonymous poster hash: 0fabe...181
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Jeg kan finne på å si det, når kjæresten er sur på et eller annet jeg mener jeg ikke kan klare å forandre. Da kan jeg si sånn at enten får han venne seg til at det er sånn jeg er, eller så får han finne seg en annen. Er jo ikke sånn at jeg ønsker at han finner seg en annen..er bare en teit ting jeg kan si i en krangel når jeg er sint og frustrert. Anonymous poster hash: d659f...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Hva krangler dere om spesifikt når han sier det? Innlegg #5 her forklarer det litt om det alltid krangles om noe han ikke klarer å forandre. Anonymous poster hash: 9a26a...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå