AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Som kan få meg over kjærlighetssorg. Ikke triste sanger, men sanger som kan hjelpe på humøret.Anonymous poster hash: f577e...e57
ThePinkRobot Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har hatt kjærlighetssorg én gang i livet, for ett år siden ca. På den tiden laget jeg en egen Spotify-liste som jeg kalte "Healing a broken heart", men jeg fant ut etter en stund, at for å virkelig komme over noen, så kan man ikke sitte og grine til sanger hele tiden. Det kan hjelpe i begynnelsen, men når det har gått litt tid, kommer bare disse sangene til å minne en om den man sørger over. Så jeg vil i hvert fall anbefale deg å ikke høre på sanger du liker veldig godt og som står deg nær, da du senere kanskje kommer til å assosiere sangene med personen du sørger over. Når det er sagt, kan jeg nevne noen av sangene jeg husker jeg hadde i lista mi: Coldplay - The Scientist MIKA - Happy ending Mye av James Morrison Local Natives - Who knows, who cares The Offspring - Kristy, are you doing okay Ellers anbefaler jeg å høre på musikk som ikke handler om kjærlighetssorg - da det ofte kan gjøre vondt verre. Hør på glade sanger som kan få deg i godt humør! Toploader med Dancing in the moonlight gjør meg alltid glad, selv om det er en litt harry og klein sang. Lykke til, og husk at det går over! Plenty of fish in the sea osv.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Coldplay - Fix You Denne sangen hjelper meg gjennom alt! Den setter ord på alle følelsene mine, men sier at det ordner seg til slutt. Anonymous poster hash: 8ae72...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå