AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Min katt har spist en del plast, han har spydd mye, men det kommer kun skum og vann ut. Fant en stor plastbit i spyet hans tidligere i dag, men nå får han ikke noe annet enn skum ut.. Det høres nesten ut som han har plast i halsen når han skal spy. Hva gjør jeg om han får forstoppelse? Er det mulighet for å gjøre noe sånn at han spyr eller er det en stor risiko siden han kan kveles av plasten? Han vil ikke spise eller noen ting! er dyrlege neste eller har noen av deres katter fått noe fremmedlegemer i seg og det har gått bra? Anonymous poster hash: d9fc7...ad1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg ville tatt en telefon til dyrlegen om jeg var deg. Håper det løser seg raskt for pusen din. Anonymous poster hash: 5360c...2e8
Gjest Lolita8 Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Ring veterinærvakt :-) Det kan gå fint, men det kan også ende fatalt.
Kittykat Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Våre katter har spist plast, men det har vært små biter heldigvis som har kommet ut uten problemer. Siden katten din har kastet opp en del og du fant en stor bit med plast i oppkastet, så ville jeg tatt en tur til dyrelegen for sikkerhetsskyld. Kan jo hende at det sitter noe fast i halsen og at det er derfor katten kaster opp. Håper det går bra med pusen din og at den snart føler seg mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå